Argh.. Opel værksted :-(
Fra : Gunnar007

Dato : 06-03-06 18:31

Opel'en er som tidligere nævnt begyndt at knirke forfra, når man kører over
noget ujævnt.
Man kan endda få lyden frem ved at parkere og så trække i tagrælingen så
bilen gynger.

Kører bilen til Hillerød, hvor den er købt, de ringer i eftermiddag og siger
den er færdig.
Tager bilen på pladsen foran, kører ud over kanstenen, og knirkelyden er der
stadigvæk. !

Ind og snakke med direktøren, som tilfældigvis er der, han finder pludselig
en værkfører, selvom de gik hjem 1 time før jeg ankom. Han syntes ikke den
knirker, kører en tur med ham, han kan ikke høre noget, selvom den knirker.
(lyden er ikke specielt lav, man kan snildt høre den med radioen tændt.)

Først da direktøren kommer ud, og siger, det er da en forfærdelig lyd, siger
værkføreren at han da godt kan høre den.

Nu vil de så se på den endnu engang. Mon de nøjes med at smøre
stabilisatorne denne gang ?

Hilsen G

Fra : Bagdad Bob

Dato : 06-03-06 20:54

"Gunnar007" <007g@teamsos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> siger værkføreren at han da godt kan høre den.
>
> Nu vil de så se på den endnu engang. Mon de nøjes med at smøre

Andersen & Martini i Lyngby kurerede min knirkende Opel.

/Abildgaard

Fra : Bo Velschow

Dato : 07-03-06 19:33

"Bagdad Bob" <Darknatur@web.de> skrev i en meddelelse

> Andersen & Martini i Lyngby kurerede min knirkende Opel.

....og dem har jeg i øvrigt også gode erfaringer med, når jeg har været "på
besøg" med min kones Kadett E (dog ikke lige med knirkelyde! ).

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Bagdad Bob

Dato : 07-03-06 19:49

"Bo Velschow" <dr-bo@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Bo Velschow
> 3540 Lynge
> Ved svar til mail-adresse: Erstat "invalid" med korrekt landekode for

Ahh - ved snart ikke. De fik ikke bugt med den defekte sædevarme og den løse
forbindelse i højttaleren.

/Abildgaard