Hjælp... Norton Ghost v9.0
Fra : Autocadster

Dato : 08-03-06 22:46

Har mistet/forlagt min Norton Ghost Recovery v9.0 Boot CD og kan nu ikke
genskabe 2 maskiner

Kan man hente en sådan nogen steder eller kan man via Norton Ghost v9.0 som
nu er på den ene og virker, lave en ny Recovery v9.0 Boot CD ?

--
Autocadster

Fra : Frank R.

Dato : 09-03-06 15:55

Autocadster skrev:

> Kan man hente en sådan nogen steder eller kan man via Norton Ghost v9.0 som
> nu er på den ene og virker, lave en ny Recovery v9.0 Boot CD ?

Det kan du godt. Start Ghost op og kik under "Ghost Utilities". Der
burde være en funktion der laver en bootdisk som du så kan lave om til
bootcd med et alm brænderprogram.

Hilsen
Frank

Fra : Autocadster

Dato : 09-03-06 18:58

Frank R. tastede følgende i

> Det kan du godt. Start Ghost op og kik under "Ghost Utilities". Der
> burde være en funktion der laver en bootdisk som du så kan lave om til
> bootcd med et alm brænderprogram.

Har ikke en mulighed der hedder "Ghost Utilities" ej heller mulighed for at
lave en bootdisk.

er der nogen der har en Bootdisk/CD og vil ligge den i news:dk.binaer så
ville jeg være meget taknemmelig.

--
Autocadster

Fra : Frank R.

Dato : 09-03-06 23:07

Autocadster skrev:

> Har ikke en mulighed der hedder "Ghost Utilities" ej heller mulighed for at
> lave en bootdisk.

Måske du kan bruge denne vejledning istedet ?

http://service1.symantec.com/SUPPORT/ghost.nsf/docid/2000042409333225?Open&src=&docid=2001032917165825&nsf=ghost.nsf&view=pfdocs&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=

Hilsen
Frank