Outlook: Hvordan...
Fra : Joan

Dato : 07-03-06 09:27

Hej

Min Outlook er gået "død", og jeg skal ha´ sikret mine mails og mit
adressekartotek, så de kan blive overført til en friskinstalleret outlook.

Hvordan gør jeg det?

Kan alle min mapper, med undermapper (Indmappe, sendt post osv.) udskrives
til en fil og så hentes ind i den nye outlook som jeg har planer om at
installere?

....og hvad med opsætningerne til min forskellig konti.(har 5 forskellige
konti)
Kan de også udskrives til en fil, som jeg senere kan hente ind igen?

Især adressekartoteket er jeg træt af at miste.
Kan det også sikres i en fil som senere kan hentes ind i det nye program?

MV
Joan

Fra : Max

Dato : 07-03-06 10:02

Hej Joan

> Kan det også sikres i en fil som senere kan hentes ind i det nye
> program?

Det eneste du skal sikre dig er din PST fil, den indeholder det hele.

Den hedder oftest outlook.pst.

Mvh Max

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 08-03-06 21:57

> Hej Joan

> Det eneste du skal sikre dig er din PST fil, den indeholder det hele.
>
> Den hedder oftest outlook.pst.
>
> Mvh Max

Hej
Outlook.PST filen ligger "normalt" her
C:\Documents and Settings\brugerens navn\Lokale indstillinger\Application
Data\Microsoft\outlook

Mvh Bjarne

Fra : Max

Dato : 08-03-06 22:02

Hej

> Outlook.PST filen ligger "normalt" her
> C:\Documents and Settings\brugerens navn\Lokale
> indstillinger\Application Data\Microsoft\outlook

Ja, og man skal huske at slå visning af skjulte og system
filer til, ellers dukker de ikke op i søgningen.

Mvh Max