iTunes Infamy
Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 07-03-06 23:18

Jeg kunne ikke nære mig. Det sidste nummer på Rolling Stones: a bigger
bang kan jeg ikke importere i iTunes uden at der kommer skrat flere
steder. Derfor har jeg lavet en aif.fil i Toast, som jeg derpå
importerer. Nu er problemet at det skal være sidst i albummet, men jeg
kan ikke flytte det fra førstepladsen. Hvorfor kan man ikke skrive 16 af
16 i rækkefølgen?
Mvh
Hans Jørgen Hvid

Fra : Peter Ursin

Dato : 09-03-06 08:27

""Hans Jørgen Hvid"" <hj.hvid@REMOVEmail-telia.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> importerer. Nu er problemet at det skal være sidst i albummet, men jeg
> kan ikke flytte det fra førstepladsen. Hvorfor kan man ikke skrive 16 af

Sorterer du på kolonnen nummer?
Har du konverteret aif filen til mp3 igen? aif har ikke samme muligheder for
at indtaste metadata som mp3.

mvh
Peter

Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 10-03-06 18:05

Peter Ursin <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> [...]
>
> Sorterer du på kolonnen nummer?
> Har du konverteret aif filen til mp3 igen? aif har ikke samme muligheder for

Jeg har nu ændret i iTunes indstillinger og importeret sangen i mp3, men
jeg kan stadig ikke skrive noget i kolonnen Spor# . Jeg bliver nok nødt
til at oprette en spilleliste for at få sangene i rigtig rækkefølge.

mvh
Hans Jørgen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-03-06 21:35

Hans Jørgen Hvid <hj.hvid@removemail-telia.dk> wrote:

> Jeg har nu ændret i iTunes indstillinger og importeret sangen i mp3, men
> jeg kan stadig ikke skrive noget i kolonnen Spor# . Jeg bliver nok nødt
> til at oprette en spilleliste for at få sangene i rigtig rækkefølge.

Du har prøvet ævle+i på mp3'en - og evt konverteret dens ID3 tags
version? (tjek evt du overhovedet har skriverettighed til mp3'en)

Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 11-03-06 13:21

> Du har prøvet ævle+i på mp3'en - og evt konverteret dens ID3 tags
> version? (tjek evt du overhovedet har skriverettighed til mp3'en)

Ja så vidt jeg kan se er det ikke muligt at skrive i kolonnen Spor# i
iTunes, om det så er iTunes generelt eller det kun er min version ved
jeg ikke. Jeg kan sagtens skrive i de andre kolonner.
mvh
Hans Jørgen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-03-06 15:47

> [...]

> iTunes, om det så er iTunes generelt eller det kun er min version ved
> jeg ikke. Jeg kan sagtens skrive i de andre kolonner.

prøv nu at markere mp3'en i iTunes og taste æble+i! (det er den
autoriserede måde at redigere ID3 tags)

Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 11-03-06 18:32

> prøv nu at markere mp3'en i iTunes og taste æble+i! (det er den
> autoriserede måde at redigere ID3 tags)

Det var som syv Sørens. Tak skal du have
Mvh
Hans Jørgen