Kan ikke se websider
Fra : Petersen [2000\)

Dato : 08-03-06 20:12

Hej
Lige pludselig kan jeg ikke få lov at se websider fra min mail.
Jeg bruger Outlook 2003.
Hvis jeg vil se på et link fra en mail, skriver maskinen
at handlingen blev annuleret pga begrænsninger på maskinen ?
Har aldrig haft dette problem - hvad er der galt.
Erik Frederiksberg

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-03-06 22:23

Petersen [2000) skrev:

> Lige pludselig kan jeg ikke få lov at se websider fra min mail.
> Jeg bruger Outlook 2003.
> Hvis jeg vil se på et link fra en mail, skriver maskinen
> at handlingen blev annuleret pga begrænsninger på maskinen ?

Hvad er den præcise ordlyd af fejlmeddelelsen?

En mulig forklaring på dit problem er at Windows eller Outlook er
blevet opdateret (det sker mere eller mindre automatisk med Windows
Update) - og en opdatering så blokerer for mails med websider.

En del mailprogrammer blokerer for eksterne referencer - fx
billeder, script-filer og andet placeret på en webserver.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Petersen [2000\)

Dato : 08-03-06 22:55

Ordlyd:
Handlingen er blevet annuleret pga. begrænsninger på computeren , kontakt
systemadministrator