Udsendelse af nyhedsbrev ?
Fra : Jane Kneis

Dato : 07-03-06 19:55

Hej

Jeg har fået overdraget opgaven udsendelse af nyhedsbrev til medlemmer i en
motorklub.

Har oprettet grupper til andre formål - no problem MEN
når nyhedsbrevet skal ud vil jeg IKKE have at alle medlemmer kan se ALLE
medlemmers e-mail adresser.

Kan jeg bruge Bcc eller er det her der skal til:
http://int.supermailer.de/

Hvad gør I ?

På forhånd tak for hjælpen
MVH
Jane

Fra : Else Holm

Dato : 07-03-06 20:18

Jane Kneis wrote:
> Hej

-<klip>

> [...]
> kan se
> ALLE medlemmers e-mail adresser.
>
> Kan jeg bruge Bcc eller er det her der skal til:

Jeg bruger Bcc.

--
Else

Fra : Rudi Stegen

Dato : 07-03-06 22:02

Hej Jane Kneis, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> når nyhedsbrevet skal ud vil jeg IKKE have at alle medlemmer kan
> se ALLE medlemmers e-mail adresser.
>
> Kan jeg bruge Bcc

Som Else siger, BCC. En god ide derudover er at smide sig selv på i
ikke blot afsender- men også modtagerfeltet.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-03-06 00:13

Den 07-03-06 19.55 skrev Jane Kneis følgende:

> Jeg har fået overdraget opgaven udsendelse af nyhedsbrev til medlemmer i en
> motorklub.

Hvis der kun er få medlemmer, så brug bcc, som de andre skriver. Hvis
der er mange medlemmer, kan du i stedet bruge Groupmail Free, der er
ganske velegnet til udsendelse af nyhedsbreve. Som navnet antyder, er
programmet gratis:
http://www.group-mail.com/asp/common/downloads.asp?c=71

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Slip musen fri, og styr i stedet computeren lynhurtigt med tastaturgenveje.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 08-03-06 09:49

"Jane Kneis" <jane@kneis.dk> writes:

> Hvad gør I ?

Vi bruger majordomo, som er noget mailingliste software. Der skal folk
selv tilmelde sig listen hvis de vil modtage ting sendt til den. Vi
har så også en liste der er åben for alle medlemmer. Det har vi meget
fornøjelse ud af.

Vi betyder i denne sammenhæng PMC, <http://www.pmc.dk>

--
Jacob - www.bunk.cc
Allow 6 to 8 weeks for delivery.

Fra : JEK

Dato : 15-03-06 18:08

Hej

Tusinde tak for hjælpen, bruger Bcc lidt endnu, har downloaded det forslåede
program,
skal lige bruge lidt tid til at sætte mig ind i brugen.

MVH
Jane