ot: fejlmelding
Fra : Ukendt

Dato : 07-03-06 19:54

ja slå mig nu ikke helt ned, jeg ved faktisk ikke hvilken gruppe jeg skal gå
hen til med denne lille ting, håber at nogen kan finde mig gruppen, eller
endnu bedre bare svare

Min kammerat har lige fået sin maskine hjem igen efter bundkortet er byttet
om. når han tænder den kommer beskeden: "NTLDR is missing. Press any key to
restart" Og det kan den så blive ved med.

Hvorfor? og hvad mangler den?

Mange ydmyge hilsner

Charlotte Korsør

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-03-06 20:15

Den 07-03-06 19.54 skrev taarnborgvej snabel a gmail.com følgende:
> ja slå mig nu ikke helt ned, jeg ved faktisk ikke hvilken gruppe jeg skal gå
> hen til med denne lille ting, håber at nogen kan finde mig gruppen, eller
> endnu bedre bare svare

Prøv i Windowsgruppen:
Jeg mener problemet har været oppe flere gange, så der er sikkert nogen
som kan hjælpe.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på dine downloads med det gratis og spywarefri program Free

Fra : Michael Zedeler

Dato : 07-03-06 20:17

taarnborgvej snabel a gmail.com wrote:
> [...]
> om. når han tænder den kommer beskeden: "NTLDR is missing. Press any key to
> restart" Og det kan den så blive ved med.

Jeg går ud fra at det er Windows NT eller senere. I så fald er der svjv
kludder i tildelingen af drevbogstaver - muligvis fordi at der er flere
eller færre harddiske i maskinen i forhold til da OSet blev installeret.

Denne snak hører til i dk.edb.system.ms-windows.

FUT: dk.edb.system.ms-windows

Mvh. Michael.
Get my vcard at http://michael.zedeler.dk/vcard.vcf

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-06 20:24

Michael Zedeler wrote:

> [...]
> installeret.
> Denne snak hører til i dk.edb.system.ms-windows.

Tak skal i have, prøver der.

mange hilsner
Charlotte

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 08-03-06 01:19

"taarnborgvej snabel a gmail.com" <taarnborgvej snabel a gmailcom> skrev i
en meddelelse news:440dddba$0$27539$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

http://www.computerhope.com/issues/ch000465.htm

Flemming Nielsen

Fra : Carl Drud

Dato : 07-03-06 20:21

> [...]

> hen til med denne lille ting, håber at nogen kan finde mig gruppen, eller

Gruppen news:dk.edb.system.ms-windows må være den rigtige. Det har i
hvert fald ikke noget med mail/news programmer at gøre. Jeg sætter FUT
til windows gruppen.

> Min kammerat har lige fået sin maskine hjem igen efter bundkortet er byttet
> om. når han tænder den kommer beskeden: "NTLDR is missing. Press any key to
> restart" Og det kan den så blive ved med.

En hurtig søgning på Google giver bl.a. flg:

http://www.computerhope.com/issues/ch000465.htm

FUT: dk.edb.system.ms-windows.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

Carl