Objektet blev ikke fundet
Fra : Lars

Dato : 07-03-06 15:25

Jeg har et problem i kalenderen i Outlook 2003 sp1.

Hvis jeg danner en aftale og sætter den til gentagelse, gemmer den og
derefter prøver at åbne den igen får jeg flg fejl.
"Dette emne kan ikke åbnes. Objektet blev ikke fundet"
Det er kun hvis jeg har sat aftalen til gentagelse??.

Jeg har prøvet at afinstallere outlook, slette .pst filerne og Microsoft
Office biblioteket.
Men efter geninstallation har jeg stadig problemet.

Dette får mig til at tro at outlook gemmer oplysninger andre steder som ikke
bliver fjernet (i registrerings databasen?) eller jeg har en konflikt med
andet software.

Er der nogen der har ideer til hvad jeg kan gøre.

hilsen Lars

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 09-03-06 13:04

"Lars" <exprezz@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med andet software.
>
> Er der nogen der har ideer til hvad jeg kan gøre.

Hej
Har du haft flyttet din PST fil.
Har du opdateret Office
Office 2003 Service Pack 2
Prøv at køre CCleaner
http://ccleaner.com/
Bjarne

Fra : Lars

Dato : 09-03-06 19:29

> Har du haft flyttet din PST fil.

Jeg har på et tidspunkt brugt backrex backup office, som jeg ellers synes
var et stærkt gratis backup værktøj til office pakken, jeg har en ide om at
den har lavet ged i noget?
Har restoret en backup fra en tidligere outlook til outlook 2003.

> Har du opdateret Office
> Office 2003 Service Pack 2

Ja

> Prøv at køre CCleaner
> http://ccleaner.com/

Har lige prøvet, det hjalp desværre ikke.

Jeg har prøvet at eksportere min mail / kalender. Oprette en ny XP account
hvor jeg importerer dem igen.
Så virker det.

Så der er helt sikkert noget galt i den account hvor jeg har problemet?
Har prøvet at finde ud af om man kunne "nulstille" XP accounten men der er
ikke lykkedes mig at finde ud af.

hilsen Lars