Skærme
Fijala 3554
Fujitsu-Siemens Scaleoview w 19-1.
Fra : VET

Dato : 06-03-06 19:58

Hej

Fujitsu-Siemens Scaleoview w 19-1.

http://www.fujitsu-siemens.com/Resources/172/1305861195.pdf

I specifikationer på denne skærm står der:

Graphics display (dependent on graphics processor)
Pixels 1440x900
Pixels * 1280x768
*exspanded

Jeg har et GEFORCE 6800 kort og er lidt bekymret for om denne skærm har den
fine opløsning eller det er noget hokus pokus med det exspanded osv.?

Computercity har den til 2499 kr. Sort eller sølv, mon ikke det er samme
model på trods af at modelnumre og angivne specs er vidt forskellige?

Vh Jens

Fra : Jonas

Dato : 06-03-06 22:10

dit geforce kort er fint nok, men der er umiddelbart lidt forskel på de 2
versioner: jeg kan ikke finde den i sort på fujitsu-siemens' side og
computercity skriver ikke noget om at den sorte har DVI? og det er et
must...

mvh jonas

Fra : VET

Dato : 06-03-06 22:24

Tak for svar Jonas.
Hvad betyder det der med opløsning/udvidet?
Er en sådan Widescreen bare noget der er "strukket" ud, eller er der
1440x990 pixler?

19" TFT Model W19-1 Widescreen Sølv
Kontrast:500:1 - 8ms - Lystyrke:300cd/m2
Opløsning:1280X768 Udvidet:1440x900
Betragningsvinkel:150/130 Grader
D-Sub - DVI - OSD
Mål:375x446x178mm
Vægt:4.6kg

Vh Jens

Fra : Jonas

Dato : 06-03-06 22:30

min w19 kører 1440x900 ... det er dens naturlige opløsning, så jeg ved ikke
hvorfra de har 1280x768, men den kan godt køre andre opløsninger - de ser
bare ikke rigtige ud...