Bedragerisk dovenskab fordi hjulpne plejer~
Fra : Bo Warming

Dato : 28-02-06 11:40

Trods kritik af arbejdsvægringen fra dag 1. har socialborgmesterens
mellemchefer valgt at holde med hjælperne og udvise ligegyldighed med
de svage, der skal hjælpes. Da omsider tilsynet nu svarer, så erkender
de, at fire gange i træk har man udført kun ½ times arbejde , men
fået løn for 2 timer. Enhedsliste-borgmesterens lokalavis-løfte om, at
gavne de svage, er altså hyklerisk.

Mellemcheferne forsvarer det (øjeblikkeligt indklagede) "tyveri" af
1½ time pr uge, idet de hævder, at hjælperne ""følte sig utrygge"".

Hvorfor har man så ikke reageret på de ugentlige klagebreve og søgt at
udrede, om det er mine buskede øjenbryn, der gjorde hjælperne utrygge,
eller hvad, så alibi for lovbrud kunne stoppes?

Bo Warming, pensioneret gymnasielærer, Bjelkes Alle 46, 2200N,
355861000

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 28-02-06 12:46

Snip, hov jeg fjernede kun alt det der ikke havde noget med jura at gøre.

fut dk.snak måske?

Fra : Jes Søndergaard

Dato : 28-02-06 14:30

Flemming Lynggaard wrote:
> Snip, hov jeg fjernede kun alt det der ikke havde noget med jura at gøre.
>
> fut dk.snak måske?

Hej Flemming

Vi er mange som har BW i vores kill-filter. Det nemmeste for alle er derfor
hvis man slet ikke svarer på hans indlæg.

/Jes

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 01-03-06 10:23

"Jes Søndergaard" <jes-s@stofanet.dk> wrote in message

> Hej Flemming
>
> Vi er mange som har BW i vores kill-filter. Det nemmeste for alle er
> derfor hvis man slet ikke svarer på hans indlæg.

I know har kendt BW i mange år men bruger ikke Kill filter så går jeg jo
glip af al morskaben...