forkert levering
Fra : Peter Kirk

Dato : 28-02-06 08:52

Hej

jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, men jeg har et spørgsmål angående
nogle forkerte leverede varer.

Vi er ved at bygge hus og får en masse leveringer. På et tidspunkt (for et
par måneder siden) dukkede en stor kasse op (1m x 1m x 80cm) fyldte med
store plastik rør. Jeg tænkte ikke over det - troede det var til
kloakmesteren eller VVS'en. Men det viste sig ikke at være deres - åbenbart
har en lastbil kørte forbi og mens de leverede noget andet har fejlågtigt
leveret denne kasse.

Der var en seddel på med tlf nr, som jeg ringede til (sidste år) - og manden
sagde han ville komme og hente kassen, men han dukkede aldrig op. I mellem
tiden har kassen bare stået i indkørslen, og seddlen er blæst væk.

Hvad må jeg gøre med kassen? Må jeg sælge den, smide den væk, eller skal jeg
bare opbevare den i evighed i håbet om at der kommer en for at hente den?

mvh
Peter

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-02-06 10:24

"Peter Kirk" <xdzgor@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad må jeg gøre med kassen?

Du kan indlevere den til hittegodskontoret.. Det er selvfølgelig ikke uden
besvær, men så er du ude over problemet på en fuldt lovlig måde.

--
Martin Højriis Kristensen