Definition af en "offentlig forvaltning"
Fra : Morten Snedker

Dato : 31-01-06 16:10

Jeg sidder og kigger efter noget reglement omkring opbevaring af
personoplysninger - på Datatilsynets hjemmeside.

Jeg har fundet frem til

"Vejledning til bekendtgørelse nr. 528 af 15. juni 2000 om
sikkerhedsforanstaltninger til beskyttelse af personoplysninger, som
behandles af den offentlige forvaltning".

En fond under et ministerie - er det en offentlig forvaltning?

mvh /Snedker

Fra : Preben Nielsen

Dato : 31-01-06 18:28

"Morten Snedker" <morten.snedker@planprojekt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> behandles af den offentlige forvaltning".
>
> En fond under et ministerie - er det en offentlig forvaltning?

Lovbekendtgørelser under Offentlig forvaltning og demokrati
http://www.danmark.dk/portal/page?_pageid=34,56261&_dad=portal&_schema=PORTAL
svaret er givet

vh Preben