Hvordan scorer man på chatten?
Fra : Karl Smartii

Dato : 05-03-06 13:32

Hvilket chat sted er det bedste når man som jeg er ude på at score en dame?
Hvordan skal det gøres. Er det noget med at man først chatter lidt og så går
i et chatrum som kun er for 2 personer - eller hvordan skal det gøres. Er
der et sted på nettet med anvisninger?

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 05-03-06 18:55

"Karl Smartii" <ttotrt@mailom.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og så går i et chatrum som kun er for 2 personer - eller hvordan skal det
> gøres. Er der et sted på nettet med anvisninger?

Der er 2 måder, meget groft sagt...
1. Scoretrolden, der melder ud hvad han vil.
2. Den seriøse chatter der scorer.
Hvilken måde du vælge kommer an på hvad du vil have, jeg har fundet flere
kærester på chatten. Men jeg har aldrig været ude på kun at score, det var
blot piger jeg faldt i snak med. Min nuværende kæreste/samlever mødte jeg på
netdating.dk for 5 år siden. De andre fandt jeg på den hedengangne
opasiachat hvor jeg var ægte hardcore chatter (hver dag og ofte i adskillige
timer...) en enkelt gang scorede jeg på den gamle UnderUret side. Men hvis
du vil igang kan du jo kigge på www.scor.dk , om den er noget værd vil jeg
overlade til folk med erfaringer fra scor.dk da jeg aldrig selv har brugt
den. Jeg vil personligt mene at alle chatsider kan bruges til at score på,
da det jo handler om at snakke med det andet køn (medmindre man er
homoseksuel selvfølgelig ) men de sider der direkte er lavet til
kæresteri og sex er nok bedst til "rene" scoringer.

Thomas Nørgaard

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 06-03-06 21:45

On Sun, 5 Mar 2006 13:31:40 +0100, "Karl Smartii" <ttotrt@mailom.com>
wrote:

> [...]
>i et chatrum som kun er for 2 personer - eller hvordan skal det gøres. Er

Aner det ikke, det var min kone der scorede mig på den gamle jubii
chat i sin tid

Vi er for øvrigt nu snart fejre 6 års bryllupsdag.

/Lars
--
www.tomtompoi.dk. Gratis POI til alle
www.tomtom-bruger.dk. Glad for TT - men kritisk.

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-03-06 23:31

"Karl Smartii" <ttotrt@mailom.com> skrev i en meddelelse

Ingen scorer sgu' da ved at chatte. Du må ud i det virkelige liv. Må jeg
anbefale Damhuskroen?

--
-Jens B.
I øvrigt mener jeg, Henrik Vestergaard Blunck er det levende bevis

Fra : Tony

Dato : 07-03-06 00:31

> "Karl Smartii" <ttotrt@mailom.com> skrev i en meddelelse
>
> Ingen scorer sgu' da ved at chatte. Du må ud i det virkelige liv. Må jeg
> [...]

Ja, så kan man sikkert være heldig at score sin mormor.

Tony

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-03-06 00:38

"Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, så kan man sikkert være heldig at score sin mormor.

Din manglende viden om dette og hint er skræmmende. Dog ikke mere skræmmende
end din lyst til at delagtiggøre os andre i din manglende viden om dette og
hint.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-06 01:28

> [...]
>
> Din manglende viden om dette og hint er skræmmende. Dog ikke mere
> skræmmende end din lyst til at delagtiggøre os andre i din manglende

Tro ej Jens Bruun der er til facade, snobberi, hemmelighedskræmmeri
(og dømmesyge om at jeg er nazi tsk tsk)
Vi har alle været uvidende
He who asks is a fool for five minutes, but he who does not ask
remains a fool forever.Chinese proverb

Efter første gymnasiefest spurgte jeg min mor

Hvad skal man sige til pigen?

og hun svarede

Sig hendes kjole er pæn

Hvilket jeg længe foragtede, som den sandhedsridder jeg er, men
brugbart var det vist

Fra : Tony

Dato : 08-03-06 01:13

> [...]
> på, at man ikke behøver have succes i erhvervslivet, bare fordi man
> har sit udseende, sin personlighed og sin vennekreds imod sig.

Som du dog kan sige det, bessefar.

Tony

Fra : Henning

Dato : 12-03-06 08:49

> "Karl Smartii" <ttotrt@mailom.com> skrev i en meddelelse
>
> Ingen scorer sgu' da ved at chatte. Du må ud i det virkelige liv. Må jeg
> anbefale Damhuskroen?

Er det stadig Torsdage der er "enkebal" ?

Fra : sdsf

Dato : 12-03-06 09:47

Henning skrev:

> Er det stadig Torsdage der er "enkebal" ?
Jeg tror det ikke, de sendte noget ud omkring det for et par år siden.
Det var heller ikke særlig velbesøgt om torsdagen.

Jeg har dog ikke været på Damhuskroen siden 2002-2003.
Jeg kan bekræfte at publikum lørdage var ungt, og at de
vist ikke overholder deres alderegrænse på 23 år for kvinder.
Den sidste jeg havde gang i fra Damhuskroen var 21 år.

Jeg er ikke i tvivl om at man kan score på chat, men det er ikke
noget jeg selv gør.

Jeg går så godt som aldrig i byen mere, og det er fordi det er
MEGET lettere at score på net-dating-sider. Det er spild af tid
og penge at gå i byen. Det er også mit indtryk at byen er rykket
lidt mere i retningen af at være indvandrer og de u-uddannedes
score-plads.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-06 01:13

"Karl Smartii" <ttotrt@mailom.com> wrote in message
> [...]
> chatter lidt og så går i et chatrum som kun er for 2 personer -
> eller hvordan skal det gøres. Er der et sted på nettet med

God replik udfra 60årige mig livserfaringer
"skal vi elske" efter nogen timers møde

Men at du så direkte går efter at SCORE
altså nedlægge/forføre/gratisprøvetur
mindsker dine chancer

Reelle hensigter lyder gammeldags, men kæresteforhold og børn må godt
være på dagsordenen og erotik er spinnoff