Roseanne tror teknik gir fisse
Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-06 12:47

Vil du høre min personlige mening om prostitution? Hvis mænd vidste,
hvordan de skulle gøre det, ville de ikke behøve at betale for det.
Roseanne Arnold

Hvis alle mænd gik på charmekursus og trænede pegefingeren i
klitorisstimulation så ville det ikke øge samfundets antal knald - som
iøvrigt er dårlig målestok for trivsel/lykke

Kvinderne er opmærksomhedssøgende og kun derfor påtaget sexlystne, og
de ville finde ny undskyldninger for "jeg har hovedpine iaften, skat"

Ligesom at mine hjemmehjælpere har en anti-BW-kult og når jeg
tilfredsstiller krav-1 og krav 2 og krav 3 vedr mit hjem, så finder de
straks alibi 1 2 og 3 for at nægte at udføre hvad deres jobbeskrivelse
og sociallovgivningen kræver af dem.

HER LIDT OM MIT NY FRIHEDSKORSTOG, som du meget gerne må råde mig om,
for jeg er måske langt ude - vær præcis

Fortsættelse af klage til TILSYN med kopi til diverse

Jeg er en pensionist med knægigt(mig) , som bliver trynet af
regelbrydende hjemmehjælp,
der kun vil købe ind i *een* butik.

Een ud af tusind hjemmehjælpmodtagere, bl.a. mig, evner at læse
reglerne, at de SKAL købe ind i to butikker, hvis pensionisten,
(hvis kontakt med omverdenen ofte kun er gratisreklameaviserne), er
forelsket i fx snacks
fra Aldi OG grønsager fra Netto.
Kun ved at min tid spildtes længe med at jeg skulle vise og højtlæse
og forklare lovens ord om, at jeg har krav på ærinder fra _to_
butikker, opnåede jeg omsider respekt for dette banale krav -
butikkerne er 200 m og 300 m fra min bopæl, og hun har bil

Selvfølgelig afviste den bilkørende hjemmehjælp at køre til Lidl i
Herlev, 7 km væk (som er nærmeste discoutmarked af denne brand - jeg
er aldrig urimelig), for hun tænker vist kun på at sætte grænser
anti-mig og
undgå precedens, som hendes fagforening ikke vil værdsætte, nemlig at
jeg er hendes "arbejdsgiver/kaptajn på skibet". At jeg er venlig og
høflig hjælper intet. Jeg skal tyranniseres - kunne man tro

Fordi man vedvarende cutter 2 timer ned til ½ time evt 1 time , har
jeg ikke fået tøj vasket hos møntvasken i månedsvis, hvilket jeg har
krav på
Hvis hjemmehjælpen ikke kunne gå i rent tøj, ville det være et
arbejdsmiljøproblem. Men er det pensionisten, er man ligeglad

Man spilder tid på at starte skænderier imod mig, fordi jeg ønsker
reglerne overholdt, og disse meningsuidvekslinger insisterer jeg på
bør ske pr email med deres mellemchef.
Man synes at se en sport i at få brugt flest mulig minutter af
arbejdstiden uden at røre en finger og med at kværulere imod
ringbindets klare regler.
Når man ringer - i min tid - til mellemchefen, vil man HVER ENESTE
GANG ikke lade mig få røret og tale med mellemchefen - jeg er
jødestjernet paria, der aldrig får svar fra mellemchefen.
Hver gang bruges del af min tid med at hjemmehjælper får opbakning til
at misligholde sine pligter - af en der ikke vil tale med mig.

Som om jeg var syg og de sunde. Selvfølgelig bidrager visitators løgne
om sygdom hos mig til denne "racisme" mod mig.
Tilsynet, som jeg har klaget til vedr visitators diagnosefejl mod mig,
mener altså, at sådan løgn er OK.
Hvorfor ringer de ikke straks til mig, når en klar fejl er
dokumenteret sort på hvidt fra min side ? - fordi de ved, at så kunne
jeg blive behandlet menneskeligt, hvis ikke nedværdigende
patientificering lagdes til grund for alt?
Min sygdom er knægigt kun, men man insisterer på sindsyge, og at
kommunens overpsykiater, dr med Mikkel Hermann har i 1993 og i 2004
klart afvist sådant(afvist psykose, kun anerkendt
hypertymi-karakterafvigelse der ikke er sygdom) , og det vil man ikke
lade indgå i sagen trods klager fra dag 1 over fejlen.
Hypertymi er hyperaktivitet, altså en positiv kvalitet - ej psykose,
ej psykopati

Også idag afvistes at udføre andet end minimal ærindekørsel - ingen
tøjvask, ingen hjemrengøring, ingen køkkenhjælp
Og bevismiddel vil man ikke give mig, - jeg skal skrive under til dem
på klokkeslet, men de nægter at skrive under for mig på den lidt for
sene ankomst og den alt, alt, alt for tidlige afgang.

Når hjemmehjælper har krav til mig, evner de at maile disse fx 24 feb
"Vi ska selvfølgelig bruge nogle rengøringsmidler til rengøring, samt
klude og rengørinssvampe."
Jeg har hver gang haft gamle (hele, stærke) frottehåndklæder som klude
og fejespån, kost, gulvskrubbe, brun sæbe osv

Men alt afvises som ikke godt nok., så hver gang afviser man at gøre
hvad man er betalt for, og går før tid, idag dog kun een time før tid.

Jeg har købt en ny stor dobbeltseng som p.t. står så man skal skræve
over hjørnet af den for at komme ud i køkkenet - et midlertidigt
arrangement.

Dette indgik i alibi idag for at påstå at vask af køkkengulv idag var
umuligt - sidste uge var det et par blomsterfluer i køkkenet, som i så
mange køkkener, og DET var alibi. Køkkengulvet har måske en ½
milllimeter tykt skidt, hvor det er værst. Også det bruges som alibi
for, at der ikke er rent nok til at man vil rengøre - selvom det er
tørt , uproblematisk, letfjerneligt jord-fedt-skidt , og jeg er ikke
perfektionist om hvorvidt det opnås fjernet totalt.

Det er ren Catsh 22 - man vil udføre køkkenarbejde hvis køkkenet er
normalt nok - men alle mine ændringer i retning af normalitet
medfører ny krav. Visitator og mellemchef har anerkendt, at der kan
arbejdes uden indledende hovedrengøring. Jeg er dog positiv for en
sådan, hvis man tager mig med på råd. Men man vil heller ikke det.

AKUT svarbehøvende klage:

Hjemmehjælperen der var her idag afviste at være ansat af DHS og at
chefen i hendes firma ville ringe til mig idag om næste tid. Jeg kan
altså intet opnå ved at ringe til DHS, som iøvrigt heller ikke ringer
tilbage når der lægges ønske om det

Der er ikke ringet , så jeg er igen i uvished. Håber, at man vil
insistere på, at regler og Tilsynets seneste brev overholdes.

I hendes seneste mail skrives vedr køkkenarbejde at det igen vil blive
foretaget, selvom hun ved besøget inden ringede til sin chef og fik at
vide, at det skulle hun ikke gøre udfra DHS-tolkning af visitation

Jeg citerer hendes mail (en ud af ialt fire)

"Hvis du fremover vil have foretaget andet end indkøb, såsom anretning
af mad skal der gøres rent i dit køkken. Og det er ikke en løsning at
flytte tingene ind i stuen.

Vi må samtidig have fundet en løsning på de ledninger, som ligger på
gulvet.. men jeg synes vi skal starte i dit køkken, da det er
anretning af mad du giver udtryk for at have mest behov for hjælp
til."

Een gang har man udført hovedrengøring altså gulvvask vedr et rum. Der
var ingen ledninger. Vedr det næste er det let at skubbe ledninger til
side, og de er alle svagstrøm, og jeg tør ikke afmontere, da
computerkontakt er vigtig for mig, og min webmaster er på¨hospitalet.

Naturligvis kan køkkenarbejde udføres i opholdsstue, da det ikke
kræver køkkenvask - men denne urimelighed har jeg bøjet mig for, og
havde gjort alt parat i køkkenet - men man fandt igen undskyldning til
total arbejdsvægring

Jeg håber meget på kommunens assistance incl påpegning, om der er
noget punkt, hvor vennesæle , neddæmpede mig kan undgå at skabe
dårlige vibrationer.

Med venlig hilsen Bo Warming