et lille spoergsmaal
Fra : None

Dato : 27-02-06 00:35

Jeg er i lidt af en underlig situation med en kvinde jeg har mødt for
nylig. Vi er glade for hinanden, hygger, nusser og snakker sammen i
timevis til langt ud på natten og er også begyndt at dyrke sex.

Når vi dyrker sex tager vi os god tid, slikker, nusser, bruger hænderne,
osv. Men når jeg trænger op i hende, så går der sjældent lang tid før
hun er nød til at stoppe mig og gå på toilettet, da hun siger det føles
som om hun skal tisse. Jeg har prøvet at spørge lidt ind til det, om det
er noget hun har mærket før, men hun er lidt lukket omkring det.

Jeg mener at have hørt at kvinder godt kan få en kildende fornemmelse,
lidt ligesom at man skal tisse, inden de får en orgasme, er der noget om
det? Eller er det noget andet der ligger bag? Det er jo mildest talt
lidt træls at man ikke kan nyde sin nye kæreste i fulde drag når man
dyrker sex :(

Fra : Bj@rne

Dato : 27-02-06 17:40

None wrote:
> [...]
> det? Eller er det noget andet der ligger bag? Det er jo mildest talt
> lidt træls at man ikke kan nyde sin nye kæreste i fulde drag når man

Det kan sgu være du er en af de heldige og har fundet en kvinde du kan
stimulere til at sprøjte. Hvis jeg havde det problem ville jeg sige til
hende at det bestemt ikke er flovt...hvis det er urin altså. Men prøv at
få hende til at føle sig tryg ved det, lav nogen foranstaltiniger så det
er nemt at gøre rent og så prøv om ikke det er muligt at få hende til at
gå linen ud... det kan NEMT blive det fedeste hun - og dig for den sags
skyld - nogensinde har prøvet. Ifølge sådan hvad jeg har læst rundt
omkring om kvinder som sprøjter så føles det netop somom hun skal tisse.

Hilsen Bjarne

Fra : None

Dato : 27-02-06 23:30

Bj@rne wrote:
> [...]
> skyld - nogensinde har prøvet. Ifølge sådan hvad jeg har læst rundt
> omkring om kvinder som sprøjter så føles det netop somom hun skal tisse.

Jeg har faktisk haft en kæreste der havde det sådan. Hun var ikke flov
over det, der var dog lige det at hun ikke fortalte mig om det. Så jeg
blev mildt sagt lidt overrasket første gang da hun vred og vendte sig
som en orm på en krog mens min seng blev drivvåd.

Ved dog ikke om det var urin, da væsken var klar og ikke havde nogen
lugt, det mindede mest af alt bare om varmt vand. (skiftede dog sengetøj
alligevel, rart at have egen vaskemaskine :P )

Jeg skal om og spise ved hende på fredag, så må jeg lige prøve at snakke
med hende der. Må snakke lidt om sex og se om jeg kan dreje emnet ind på
det :)

None

Fra : ThomasB

Dato : 28-02-06 00:07

"None" <none@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> hun skal tisse. Jeg har prøvet at spørge lidt ind til det, om det er noget
> hun har mærket før, men hun er lidt lukket omkring det.

"Timevis", "tager vi os god tid", "langt ud på natten"..

Noget siger mig, at hun bare skal tisse, fordi du er for lang tid om at
komme igang med det sjove

Test teorien ved at give hende en hurtig omgang på 10 minutter

Fra : None

Dato : 28-02-06 00:46

ThomasB wrote:
> Noget siger mig, at hun bare skal tisse, fordi du er for lang tid om at
> komme igang med det sjove
Det tror jeg nu ikke, især ikke når det godt kan forekomme at hun får
fornemmelsen af at skulle tisse (og render på toilettet) 2-3 gange på et
kvarter.

> Test teorien ved at give hende en hurtig omgang på 10 minutter
Jeg ved ikke med dig, men jeg synes ikke sex er skidesjovt når det bare
skal overståes på 10 minutter

None

Fra : ThomasB

Dato : 28-02-06 01:10

> [...]
> kvarter.

> Jeg ved ikke med dig, men jeg synes ikke sex er skidesjovt når det bare

Nogle gange må der godt tage lang tid og være romantisk, andre gange er et
hurtigt knald vildt frækt

Alle kvinder keder sig, hvis det tager for lang tid

Fra : Sabina H.

Dato : 28-02-06 19:18

None wrote:
> Det tror jeg nu ikke, især ikke når det godt kan forekomme at hun får
> fornemmelsen af at skulle tisse (og render på toilettet) 2-3 gange på
> et kvarter.

prøvet at binde hende og sige "synd, du må vente" og se hvad der sker?? ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-02-06 19:31

"Sabina H." <sabina@websetter.dk> skrev i en meddelelse

> prøvet at binde hende og sige "synd, du må vente" og se hvad der
> sker?? ;)

Hvad med "hvis du rejser dig og går ud nu eller vove at pisse i sengen,
lapper jeg dig en vinge!"?

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 02-03-06 09:05

Sabina H. wrote:

> prøvet at binde hende og sige "synd, du må vente" og se hvad der sker?? ;)

Det synes jeg er en rigtig god idé. Men han skal huske at have et bækken
parat, eller lignende, hvis nu hun alligevel skal for alvor.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org