Glatbarbering
Fra : Anders Andersen

Dato : 25-02-06 22:52

LightSheer eller LaserCare
glatbarbering af kønsorganerne nogen har prøvet det og hvordan ?
Giv din historie her:

Hvor gøres det af mænd ?
Hvormange behandlinger og priser ?

PS ! - snak træk af at gøre det selv ugentligt.....

vh Anders

Fra : SBP

Dato : 26-02-06 10:46

Hej

Kik ind på vores side: http://www.cooldepil.se
Vi tar hand om alle -
Hvis du har mørkt hår kan det trenge til 4 behandlinger.

hilsen Steffen

Fra : Nicolai Lang

Dato : 26-02-06 13:20

On Sun, 26 Feb 2006 09:46:26 GMT, "SBP" <info@cooldepil.se> wrote:

>Kik ind på vores side: http://www.cooldepil.se
>Vi tar hand om alle -

Jeg vil opfordre til at benytte alle andre - da de ikke spammer
nyhedsgrupperne ;)

F.eks. http://www.ellipseklinikken.dk/index.asp eller
http://www.carefull.dk/.

Hvis jeg nogensinde tager mig sammen til at få fjernet mine hår
permanent med lysmetode, så skal I nok få et referat her ;)

Med venlig hilsen
"Babylai"

--
http://skriftestolen.dk - del dine inderste fantasier anonymt
http://babylai.dk

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-02-06 12:23

Anders Andersen wrote:

> PS ! - snak træk af at gøre det selv ugentligt.....

Hvad betyder ovenstående sætning???

--
Per V.

Hvis sandheden er krigens første offer, er nuancerede standpunkter det
andet.

Fra : Tony

Dato : 26-02-06 12:30

> Hvad betyder ovenstående sætning???
>
> --
> Per V.

Det betyder såmænd det der står.

Er du en af de få, som ikke er blevet undervist i '' sort snak '' på
aftenskole ? : o D

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 26-02-06 12:42

> Hvad betyder ovenstående sætning???

"Snart træt af at gøre det ugentligt."

Fra : Tony

Dato : 26-02-06 12:55

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Snart træt af at gøre det ugentligt."

Vel gør der ej.- der står ''snart træt af at gøre det _selv_ ugentligt''

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 26-02-06 14:39

"Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> Vel gør der ej.- der står ''snart træt af at gøre det _selv_ ugentligt''

Vel gør der ej, der står: "snak træk af at gøre det selv ugentligt....."

Fra : Spacey

Dato : 26-02-06 16:46

> "Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> Vel gør der ej, der står: "snak træk af at gøre det selv ugentligt....."

Keder i jer?

Kenneth

Fra : Tony

Dato : 26-02-06 19:55

"Spacey" <tgsremove@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Keder i jer?
>
> Kenneth

Overhovedet ikke,- gør du ?

Tony

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-02-06 20:44

"Spacey" <tgsremove@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Keder i jer?

Øh ja. Er der da andre grunde til at skrive i dk.snak.seksualitet?

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : ThomasB

Dato : 26-02-06 21:38

"Spacey" <tgsremove@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Keder i jer?

Ja, det er jo søndag og solen skinner.

Fra : Tony

Dato : 26-02-06 19:55

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> Vel gør der ej, der står: "snak træk af at gøre det selv ugentligt....."

Korrekt, du har måske også taget undervisning i ''sort snak'' ?

Fra : ThomasB

Dato : 26-02-06 21:34

> Korrekt, du har måske også taget undervisning i ''sort snak'' ?

Ja, men kun fordi det står i avisen - og det er du måske ikke?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-02-06 09:26

On Sun, 26 Feb 2006 14:38:38 +0100, "ThomasB"
<usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

>Vel gør der ej, der står: "snak træk af at gøre det selv ugentligt....."

måske måske ... men hvis du læser hele indlægt som Tony har gjort så
vil du også kunne tillæge sætningen en mer værdi - fordi manden søger
jo behandling af nogen andre - hvilket selvføligt ikke fremgård af den
isolerede sætning - men af samenhænget.

--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : ThomasB

Dato : 28-02-06 00:08

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> vil du også kunne tillæge sætningen en mer værdi - fordi manden søger
> jo behandling af nogen andre - hvilket selvføligt ikke fremgård af den

Du har stadig ikke forstået konceptet "projektion"

Fra : Per H

Dato : 26-02-06 21:56

On Sat, 25 Feb 2006 22:51:47 +0100, "Anders Andersen"
<Anders@Andersen.dk> skrev:

>LightSheer eller LaserCare
>glatbarbering af kønsorganerne nogen har prøvet det og hvordan ?
>Giv din historie her:

jada, dejligt.

>PS ! - gør det selv ugentligt.....

ca hver 14 dag her. med gilette skraber.

Vh Per

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-02-06 09:21

<Anders@Andersen.dk> wrote:

>LightSheer eller LaserCare
>glatbarbering af kønsorganerne nogen har prøvet det og hvordan ?
>Giv din historie her:

Ohh hvis du søger på google under dss vil du finde at der har været
utalige debater om netop dette emne - så der er masser af erfaring at
trække på ... det har til alle tide kunne bringe skrive lysten frem i
MANGE dss skribenter -

indrømmet jeg har aldrig helt forståt hvad det er der motivere så
megen skrive lyst da fænoment jo egentlig kan koges ned til at enten
tager man en sags også en skraper også fjerner man alle sine pubes
hård eller nogen af sine pubes hård ( hård fjerninsg midel kan også
bruges byder erfaring )

Nå men hvad er der så mere til sagen ... der står man så med sin
trimmede pik eller skrev , ulykken rammer så nogen og de for lidt
udslet eller lidt udflod ved intim barbering - hvilket så kan aføde
en 40 - 50 indlæg mere

>Hvor gøres det af mænd ?

ja man kunne spørge sig selv hvorfor du ikke bare gør det selv det
skulle strengt taget ikke tage mere ind 10 minutter - men hvis du
søger efter en homo seksuel oplevelse så er jeg sikker på at hvis du
gør det lidt i chats for homoer så er der sikkert en gammel svans der
sikkert vil se det som en forgyldt oplevelse at rage dine pubes hård
ellers gå på kosi eller en anden bøsse bar

>Hvormange behandlinger og priser ?

ja det kan well strengt taget ikke forholde sig anerledes ind med
anden barbering at det er væk når det er gjort men det skyder jo så ud
i løbet af nogen dage igen - så jeg tror ikke du en gang for alle kan
komme til bunds i det med 5 behandlinger også er du permanent uden
pubes hård.

>PS ! - snak træk af at gøre det selv ugentligt.....

ja nu synes jeg bare det at holde køderen fri for skæg vægst er en /
var en belastning ind til jeg fik en vældig barbermaskien til jul -
den kommer godt nok ikke helt i bund - men næsten - jeg vil såmænd
også tro du vil kunne bruge den omkring ædler dele.