grænse søgende HOMO billed sms er
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-02-06 22:35

har lige talt med en veninde der havde fået noget flirtene sms er fra
en angiveligt "gitte" - der først skrev hej - min veninde troede så
det var en gamel ven hvor hun havde mistet nr så hun skrev hej tilbage
og hun ikke lige var sikke på hvem hun var ,,,,da hun havde mistet sin
adresse bog ...Nå men hun hed altså Gitte var 36 år Lebisk og mor til
en datter på 12 - også eskalerede de her sms er - min veninde troede
at det var en af hendes gamle venner der tog pis på hende - så hun
svarede lystigt vider .... nå så begyndte der at komme billed smser
jeg tror de heder mms er (?) først af Gitte selv så nogen almindelige
nogen af datterene - så gik sms erne over i at hun var vågnet ved at
Datteren havde taget hende i skridtet om natten og her var vores egen
Gitte lidt i tvil om hvad hun skulle stille op fordi hvis nu datteren
reelt var lesbisk så ville hun jo gerne oplære hende ( det er så her
min veninde begynder at stå ) hvorpå der kommer et skal vi sige pikant
billed a den 12 årige datter i et par meget små trusser der bliver
efterfulgt af nogen billed af Gitte med trusse uden trusser med finger
tæt på og endeligt oppe i kussen .... meget kan man jo sige men man
keder sig sjældent I Jylland.
Selv om hun lyder til at være en frisindet kvinde der kunne være nær
ven & åndsfælle med Bo Warming ...
( selvom BW godt nok dementere at føle sig seksuelt tiltrugget af sin
mor eller seksuel draget i mod sit afkom )

så ku jeg jo godt tænke mig at høre hvordan i ude i de små hjem ville
have reageret på at modtage sligt ? sms / mms
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Mette

Dato : 21-02-06 22:44

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

> så ku jeg jo godt tænke mig at høre hvordan i ude i de små hjem ville
> have reageret på at modtage sligt ? sms / mms

Melde vedkommende for børneporno.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-02-06 01:01

On Tue, 21 Feb 2006 22:44:23 +0100, "Mette" <Mette@.dk> wrote:

>Melde vedkommende for børneporno.

jow men det ville hun også ha gjort hvis pigen havde været nøgen - men
hun var altså iført let beklædning ... og det må man godt ...

Fra : Mette

Dato : 21-02-06 22:46

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

> så ku jeg jo godt tænke mig at høre hvordan i ude i de små hjem ville
> have reageret på at modtage sligt ? sms / mms

Forresten - hvis denne "Gitte" virkelig findes og har dette forhold til sin
datter, så kaldes det ikke "frisindethed", men incest. Og det er strafbart.
Ligesom det er strafbart at besidde børneporno.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-02-06 01:06

On Tue, 21 Feb 2006 22:45:56 +0100, "Mette" <Mette@.dk> wrote:

>Forresten - hvis denne "Gitte" virkelig findes og har dette forhold til sin
>datter, så kaldes det ikke "frisindethed", men incest.

Så nu skal du passe på Bo Warming ikke bliver vred på dig :)
ja gu er det incest - hvis det forholder sig som denne "Gitte" skriver
du kan jo sms/ringe til hende og høre hvad hun er til
hun har nr : 50 49 68 01

> Og det er strafbart.
>Ligesom det er strafbart at besidde børneporno.

ja det er så til gendgæld et definations spørgsmål - må man have
billeder af nøgne børn på stranden I badet karet og ved puslet bordet
f.eks ja det må man gerne - man må ikke have billeder af børn i en
erotisk situation.

Fra : Mette

Dato : 22-02-06 11:39

> [...]
> billeder af nøgne børn på stranden I badet karet og ved puslet bordet
> f.eks ja det må man gerne - man må ikke have billeder af børn i en

Man må gå ud fra at når man sender et billede af sin 12årige datter i intet
andet end små trusser til et andet menneske, så er det med en seksuel
bagtanke. Og så er det ikke længere "uskyldige familefotos".

Fra : sdsf

Dato : 22-02-06 12:38

Mette skrev:
> [...]
> andet end små trusser til et andet menneske, så er det med en seksuel
> bagtanke. Og så er det ikke længere "uskyldige familefotos".

Der er mindst én i den her kæde på 3 led der fantaserer og leger.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-02-06 17:02

On Wed, 22 Feb 2006 11:38:43 +0100, "Mette" <Mette@.dk> wrote:

>Man må gå ud fra at når man sender et billede af sin 12årige datter i intet
>andet end små trusser til et andet menneske, så er det med en seksuel
>bagtanke. Og så er det ikke længere "uskyldige familefotos"

ja det er verdestygeligt men ikke i sig selv strafbart.

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-02-06 22:56

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

> så ku jeg jo godt tænke mig at høre hvordan i ude i de små hjem ville
> have reageret på at modtage sligt ? sms / mms

Du fantaserer alt for meget, Bo. Har du glemt at tage din medicin, eller har
du evt. overdoseret?

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Blinkhinde

Dato : 22-02-06 13:48

Bo M Mogensen skrev:

> [...]
>

> så ku jeg jo godt tænke mig at høre hvordan i ude i de små hjem ville
> have reageret på at modtage sligt ? sms / mms

Hvordan reagerede du selv?

Tsk, tsk Bo, det lyder altså som en vandrehistorie (-:

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 22-02-06 16:25

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Bo M Mogensen skrev:
<Snip en lang ude historie>

>Hvordan reagerede du selv?
>
>Tsk, tsk Bo, det lyder altså som en vandrehistorie (-:

Ja det er jo ikke først gang at BMM har fundet på en lille historie for at
sæte lidt gang i diskussionerne.

Lars

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-02-06 16:29

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er jo ikke først gang at BMM har fundet på en lille historie
> for at sæte lidt gang i diskussionerne.

Jeg tror mere, BMM har behov for at sætte gang i sine egne drifter.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-02-06 17:08

On Wed, 22 Feb 2006 16:25:08 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

>Ja det er jo ikke først gang at BMM har fundet på en lille historie for at
>sæte lidt gang i diskussionerne.

ah - ha og det har du messg id på eller en google link ?
man kan ikke bare slynge den slags ud uden at føre et sagligt bevis -
med mindre du vil gå Bo Warming i bedene og have en mening om noget du
har en følse for men som du reelt ikke ved noget om efter som det ikke
er erfaret - der er ikke noget mere belastene ind folk der har følser
uden viden.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-02-06 17:05

On 22 Feb 2006 04:47:54 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

HI Du yndige :)

>Hvordan reagerede du selv?

Nahh nu er jeg ikke lige sådan at bringe ud af fatning

>Tsk, tsk Bo, det lyder altså som en vandrehistorie (-:

nej hun er Stenbuk hun lyver sgu ikke - eller jeg har kendt hende i 5
år - hun er ikke typen der opfinder den slags - det var jo noget hun
selv oplevede og har stadigt sms er / mms er på sin mobil så den er go
nok.