Sex og sprog
Fra : Lene C. Petersen

Dato : 19-02-06 19:16

Hejsa

Nu har vi på kontoret snakket og joket en hel del om hvad dansk, fransk osv
betyder i forbindelse med sex. Jeg har ledt på nettet efter hvad svensk,
græsk osv betyder...... nogle der kan hjælpe ?

Zille

Fra : preben nielsen

Dato : 19-02-06 21:03

"Lene C. Petersen" <lcp@mailmeFJERNES.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> svensk,
> græsk osv betyder...... nogle der kan hjælpe ?

Du kan ikke have brugt mange sekunder på at søge.....

http://groups.google.com/group/dk.snak.seksualitet/browse_frm/thread/a26d0345cfef8f94/e69e7d41eed91673?lnk=st&q=dansk+fransk+svensk+norsk+sex&rnum=3#e69e7d41eed91673

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : riddle

Dato : 24-02-06 09:11

On Sun, 19 Feb 2006 21:03:27 +0100, "preben nielsen"
<prel@post.tele.dk> wrote:

>"Lene C. Petersen" <lcp@mailmeFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

>Du kan ikke have brugt mange sekunder på at søge.....

> [...]

Jeg havde en lidt længere liste liggende.
med mange af de samme.

Dansk - "alm." samleje - Missionærstillingen

Græsk - anal-sex

Svensk - onani

Fransk - oralsex

Tysk - S/M, sadomasokisme, bondage, endefuld.

Spansk - mellem brysterne

Norsk - kigge på

Italiensk - I armhulen

Hawaii - Med ananasring og flødeskum

Russisk og Andalusisk - Sex mellem lårene

Esperanto - Sex mellem fødderne

Norsk - Kunden onanere mens den prostituerede kigger på.

Dennis.

Fra : Brian Olesen

Dato : 24-02-06 16:22

Hej Dennis