Glædespiger! og ( skatte-indtægter )
Fra : Claudio Adam

Dato : 06-03-06 10:47

Hvem Fanden har ikke besøgt: En " Glædespiger, se kvinder! )
i sin ungdom?

Selvfølgelig burde der fra Statens side oprettes Statsdrevne
Bordeller!:

Dette vil nedsætte risikoen for Sygdom, og en måske afvikling af
narko prostition? Samt ikke mindst: Voldtægter, etc. etc.

Hvad da Satan rager det i øvrigt Politikerne hvad man bedriver
fritiden med!

Adam.

Fra : Claudio Adam

Dato : 06-03-06 10:53

Claudio Adam <kraka@N4Z3Pc.dk> (slet N4Z3P) skrev:

> [...]
>narko prostition? Samt ikke mindst: Voldtægter, etc. etc.
>
>Hvad da Satan rager det i øvrigt Politikerne hvad man bedriver

NB. Jeg glemte i min iver:

At det selvfølgeligt er en:
Hejre, fra det Radikale Venstre:
Der i øjeblikket kagler på Radio P4 , vedrørende afvikling af
Prostituion.

Adam.

Fra : Harald Mossige

Dato : 06-03-06 11:03

"Claudio Adam (slet TF6C2)" <kraka@TF6C2c.dk> wrote in message

> [...]
>
> At det selvfølgeligt er en:
> Hejre, fra det Radikale Venstre:
> Der i øjeblikket kagler på Radio P4 , vedrørende afvikling af

Det er et meget interessant tema du reiser, men ver så venlig og finn deg en
mer egnet gruppe, eller finn en annen vinkling.

HM

Fra : Claudio Adam

Dato : 06-03-06 15:26

Harald Mossige <haraldmnospam@hkabel.no> skrev:

> [...]
>
>Det er et meget interessant tema du
>reiser, men ver så venlig og finn deg en
>mer egnet gruppe, eller finn en annen vinkling.

Hej Harald!

Jamen jeg troede da du havde " mødt " Jesus?

Jeg tænker ikke han havde nogen problemer i den retning,
Hykleri kan man vel dårligt beskylde ham ( se: Jesus- og
Glædespiger. ) for.

Hilsen Adam.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-03-06 21:09

Claudio Adam (slet N4Z3P) skrev:

> Hvem Fanden har ikke besøgt: En " Glædespiger, se kvinder! )
> i sin ungdom?

"Been there"...?

(Dog uden at kunne gennemføre mit egentlige ærinde: Jeg nøjedes med en
tilbørligt dejlig "kvindeberørende" massage for de penge, der således i
forvejen var lovet kvinden...)

> Selvfølgelig burde der fra Statens side oprettes Statsdrevne
> Bordeller!:

Jeg anskuer problemet således: Enten har man religiøst-monopoliseret sex
i Ægteskabet eller også lader man det simpelt hen etisk være op til FOLK
(BÅDE mænd og kvinder) at benytte sig af prostitution.

Prostitution BURDE måske ikke være "nødvendig" i "en kristen
idealverden", men på den anden side kan jeg ikke fordømme kvinder eller
mænd, som måtte drive et erhverv, der på mange måder synes noget så mere
hæderligt og oprigtigt end forskelligt andet "lønmodtagerarbejde".

> Dette vil nedsætte risikoen for Sygdom, og en måske afvikling af
> narko prostition? Samt ikke mindst: Voldtægter, etc. etc.

Det er - groft sagt - ikke "skøgernes" skyld, at gifte mænd er utro.

Men derimod mændenes egen. Samt subsidiært måske deres uduelige koners.

> Hvad da Satan rager det i øvrigt Politikerne hvad man bedriver
> fritiden med!

Forbud imod prostitution synes i mine øjne at være en
feministisk-pseudopuritansk søgning af "f*ssemonopol".

Lad mig se blot een af disse selvproklamerede "hellige" kvinder, der
ikke netop har som højeste ambition at være monopol-l*dere for deres
respektive mænd...

> Adam.

Amen...

Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-03-06 22:20

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:440c96c9$0$47081$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> [...]
> eller mænd, som måtte drive et erhverv, der på mange måder synes
> noget så mere hæderligt og oprigtigt end forskelligt andet

Prostitution driver denne verden.

> Forbud imod prostitution synes i mine øjne at være en
> feministisk-pseudopuritansk søgning af "f*ssemonopol".

Forbud mod prostitution er et forsøg på monopolisering af sex mod betaling.

> Lad mig se blot een af disse selvproklamerede "hellige" kvinder, der
> ikke netop har som højeste ambition at være monopol-l*dere for deres
> respektive mænd...

Enig, enig og enig.

--
-Jens B.
I øvrigt mener jeg, Henrik Vestergaard Blunck er det levende bevis

Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-06 06:34

> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:440c96c9$0$47081$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> Prostitution driver denne verden.

Ægteskabet har dog romantiske og praktiske aspekter, så det ikke er
ren købesex

> Forbud mod prostitution er et forsøg på monopolisering af sex mod
> betaling.

Forbud mod tro er som forbud vedr andet opium - det vil omstrukturere
markedet, som det er sket i Sverige , og som Washington forkælede
mafia via alkoholforbud og sig selv via narkoforbud.
Staten er i ledtog med rockere og alfonser og luderkundestraf vil
føre til opblomsgring af andet layout og design og Dybkjær og SF er
parat med redskaber til at fore DERES VENNER i alfonseribranchen, helt
som Pusher Street nedlæggelsen handlede om at Islam skal overtage
rockermonopolet på narkomarkedet og hashmarkedet, sådan som man
allerede har afprøvet det i fængslerne hvor muslimer nu er enerådende.

> Enig, enig og enig.

Enig og enig og enig, og gid jeg ikke skabte fobi hos Jens Bruun imod
at mødes med mig - Anders Peter Johnsen overlevede det.og det er snart
havevejr.
Bo 35861000

Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-06 06:58

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:440c96c9$0$47081$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> "Been there"...?
>
> (Dog uden at kunne gennemføre mit egentlige ærinde: Jeg nøjedes med
> en tilbørligt dejlig "kvindeberørende" massage for de penge, der
> således i forvejen var lovet kvinden...)

Vor eventyrdigter var som APJ, et fremtidens menneske

" Jeg har nu på hele denne rejse været hidset på at besøge fruentimmer
Hvor træt jeg var, besluttede jeg dog at se denne slags; gik op i et
hus; der kom en dame, som solgte menneskekød, fire fruentimmer trådte
op for mig. Den yngste var, sagde de, atten år. Jeg bad hende blive;
hun var så god som i bar særk; jeg havde så ondt af hende. Jeg betalte
madammen 5 frank, gav hende, da hun bad mig derom, men gjorde ikke
noget; så kun på det stakkkels barn, der aldeles blottede sig og
syntes forundret over, at jeg kun så på hende. H.C.
Andersen

Læs Jerzinskys "Being there" om mr Gardener der falder ind i Det Hvide
Hus overklassen
Kun at se på og evt berøre er fremtidens købesex og anden erotik.
Slimhindekontakt er egentlig ikke specielt lækkert og TV og internet
gør os til kikkere..

Derved vil du gøre pikant og spændende gesjæft så kedelig som
Fiolteateret, der kun overlever på statsstøtte

> [...]
> eller mænd, som måtte drive et erhverv, der på mange måder synes
> noget så mere hæderligt og oprigtigt end forskelligt andet

Ingen er så flinke til at bruge kondom *som massagepiger*. Ingen er så
lidt smittede. Aviser lyver BEVIDST, når de postulerer risiko fra
disse . De kloge gudinder (og glædespige-eliten, escort-skønhederne)
kan da let se, om et fjols der vil betale ekstra for "dansk uden" er
i risikogruppe, og det er os egosvage usexede luderkunder nok
aldrig.Jeg dur ikke som Don Juan og har ofte betalt mig til
oplevelserne, men altid med kondom og for sports og research's skyld
har jeg undertiden spurgt om pris på "uden" og har forvirret de søde
piger og har kunne aflæse at det er ikke noget de tør og gider , hvis
ikke de er supererfarne og kan se at man ikke er promisuøs
De spørges næsten aldrig om det, for ingen kan jo mærke, om der er en
superelastisk, supertynd gummimembran omkring glans penis. Det er
fornemmelse ved påsætning som superfjolser finder ydmygende, kun det.

Narkoludere er noget andet - de må finde sig i dyriske
bund-status-forhold
og i slum var der engang vild promiskuitet blandt teenagere og visse
ugifte og arbejdsløse grupper, dengang gonoree var stor sygdom og
nogle traditioner kører fra dengang videre og gør nogle få
Skelbækgade-prostituerede smittefarlige.

Det hedder "psykologisk lovgivning" og "at sende et signal" og det er
kvindesagen vild med, den har altid skadet kvinderne.Fremskridtsfolk
har målrettet krævet al lov der ikke er vigtig OG KAN ADMINISTRERES
afskaffet.
Pia er en vatpik vedr dette.Hun kom frem ved at være medieluder og fik
stoppet mikrofon i munden og fik alle læserbreve optaget, fordi hun
lagde afstand til Glistrups "anti-religions-frihed" mod muslimer i
starten.

> Forbud imod prostitution synes i mine øjne at være en
> feministisk-pseudopuritansk søgning af "f*ssemonopol".

Hvad er det for snerpet stavemåde, at du ikke skriver fisse direkte?

Fra : Jens

Dato : 12-03-06 07:42

Claudio Adam (slet N4Z3P) wrote:
> [...]
> narko prostition? Samt ikke mindst: Voldtægter, etc. etc.
>
> Hvad da Satan rager det i øvrigt Politikerne hvad man bedriver

Så kan du også bruge dankort LOL