Pandekagedagen -- en gammel kristen tradit~
Fra : Britt Malka

Dato : 28-02-06 15:09

Danmark har som noget nyt indeført pandekagedagen, og det er i dag, den
28. februar.

http://www.pandekagedagen.dk står der, at der er tale om en gammel
kristen tradition, som kendes fra mange andre lande. Ifølge denne side
stammer skikken fra den katolske kirke. Stadig ifølge denne side hedder
pandekagedagen Mardi Gras i Frankrig.

Ingen af delene stemmer.

Men det kan du læse mere om på
http://www.frankrig.biz/2006/02/28/pandekagedag/

--
Britt Malka

701 Tips&Tricks til computeren og internettet
Køb årets gaveidé her: http://www.lulu.com/malka

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-02-06 19:13

Britt Malka skrev i news:news-812E51.15091028022006@nnrp8-2.proxad.net

[ ... ]
> Ingen af delene stemmer.
>
> Men det kan du læse mere om på
> http://www.frankrig.biz/2006/02/28/pandekagedag/

Ja, Brit Malka siger at ingen af delene passer, og henviser så til en
hjemmeside, der er ejet af hende selv

Registrant Name: Britt Malka
Registrant Organization: Unknown
Registrant Address1: La Tuilerie
Registrant Address2: Le bas chemin
Registrant City: Luynes
Registrant State/Province: Europe
Registrant Postal Code: 37230
Registrant Country: France
Registrant Country Code: FR
Registrant Phone Number: +33.247557968
Registrant Email: britt@malka.fr

http://www.nwtools.com/default.asp?prog=xwhois&host=frankrig.biz

Med den adfærd malkasekten har på usenet, borger det jo ikke ligefrem for
seriøsitet at referancen er hjemmeside af hende selv.

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://bibeltro.dk + http://ravsted.dk/ + *DebatForum*

Fra : Claudio Adam

Dato : 02-03-06 09:51

Andreas Falck <fake@skrift.invalid> skrev:
>Britt Malka skrev i
> [...]

Mere kul på Andreas!

Hvordan i øvrigt med Klatkager?

Eller endnu bedre, med Vandgrød?

Hilsen Adam.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 02-03-06 16:57

Claudio Adam (slet YZX8A) wrote:
> [...]
<...>
> Mere kul på Andreas!
> Hvordan i øvrigt med Klatkager?
> Eller endnu bedre, med Vandgrød?

Jeg synes nu kommentaren kl. 9:45 (i tråden "Re: Forbindelse." var
skarpere (og bedre), da du i det mindste skabte klarhed om, at alle kan
have en holdning da du skrev:

=== citat ===
Manden har en mening om tingenes Tilstand!
Og står frem med den.
=== citat slut ===

Et link til en hjemmeside er nu altså noget suspekt, især hvis AF siger
at det er suspekt. Hvis AF siger noget og henviser til en af sine egne
sider er det naturligvis top-genialt!

Det burde ikke være nødvenigt at lægge hjernen for at følge disse
grupper...

Henrik, Dianalund
...."En krone sparet (efter skat) er bedre end en krone tjent (før skat)"
...."Tænk som en klog mand, men forklar dig i folkets sprog" (W B Yeats)

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-03-06 17:12

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> sine egne sider er det naturligvis top-genialt!
>
> Det burde ikke være nødvenigt at lægge hjernen for at følge disse

Her er lidt fra Henrik Vestergaard:

"baggrundshistorie
Her er starten på historien:

Jeg var sammen med min *ekskone* i ca 13 år. Vi havde selvfølgelig haft
vores skænderier og slagsmål derfor flyttede jeg endnu en gang ud (som et
par gange før) og så kom seperationen og børnene kunne godt forstå det, da
vi fortalte at mor og far ikke kunne bo sammen men at vi stadig ville ses så
tit som muligt.

vi var gift i ca 3 år , sepereret i ca 4 år og derefter skilt den
8.febuar1999

i seperationsperioden kunne jeg se mine børn og komme og gå som jeg ville
men det ændrede sig dramatisk da jeg i januar måned 1999 fortalte *Min
ekskone* at jeg havde fundet mig en anden kvinde.

Hun råbte og skreg at jeg havde været hende utro og kun havde udnyttet hende
og anden gang jeg så hende var da hun kom med skilsmissepapirene.

og så startede alle problemerne ...........

Jeg ville jo gerne have mine børn på besøg og vise dem min nye "dame" som en
slags reservemor når de var hos mig men det ville *Min ekskone*ikke gå med
til fordi de skulle have tid til at vænne sig til at nu sås mor og far ikke
så tit mere og at far havde en ny dame som han boede sammen med . så hun
sagde at jeg kunne se mine børn alene "uden" damen så de kunne vænne sig til
hende gradvist de første gange .. men det skulle foregå hos mine forældre og
jeg måtte ikke tage dem med nogen steder fordi det kunne jo være at jeg sneg
dem med til hende (damen) og det ville hun ikke have

nå!.... men jeg var jo stædig og sagde at det skulle hun (bandeord) ikke
bestemme og at jeg kunne gøre med mine børn som jeg ville når jeg havde dem
og være sammen med hvem jeg ville og det endte med at jeg prøvede at
kontakte storstrøms statsamt med en advokat for at få normal samvær med mine
børn.

hendes advokat svarede at hendes klient ikke ville gå med til normal samvær
men kun overvåget samvær så det blev ikke til noget fordi jeg stod på min
ret til normalt samvær og efter nogen tid så opgav jeg så det hele , så de
kunne få "tid" til at vænne sig til tanken.

Men savnet af børnene blev for stort så jeg ringede til *Min ekskone*en hel
masse gange i håb om at snakke med børnene men , for det meste var det *Min
ekskone*og til sidst klappede hun bare røret på og lod hendes telefonsvarer
ordne det hele.

min dumhed var at:........... som så mange andre at lade sine følelser styre
fornuften og en dag var det nok for mig så jeg lavede trusler mod *Min
ekskone*på telefonsvareren (det skulle jeg aldrig have gjort)

så kom politiet på besøg og fortalte en lille historie om en skrækslagen mor
der var blevet truet på livet (men) der var en lille undertone at de godt
kunne høre på båndoptagelsen at det ikke var ment så hårdt (nok fordi de
havde været ude for noget lignende flere gange før og kan høre om en mand er
desperat eller bare ked af det) men det blev altsammen brugt mod mig i
statsamtet da jeg åbnede sagen igen men hun havde haft masser af tid til at
preparere mine børn mod mig selv min far havde hørt en dag da de var på
besøg hos "farfar" at *Min ekskone*havde sagt til dem at deres far ikke
ville se dem og rygterne i den by hvor hun bor var at jeg havde tævet hende
prøvet at bortføre børnene fra hjemmet og skolen , at min nye dame havde
tævet hende og til sidst at min"papfar"(min mor`s samlever)havde gjordt det
samme plus en hel masse andre ting som jeg ikke kan huske lige nu

Hun har nu blokeret hele min familie fra at se mine børn det vil sige at hun
prøver på at få min familie til at gå imod mig men det vil de ikke gøre så
det slag har hun tabt.

Da jeg var til det sidste møde i statsamtet kom hun med en hel masse papirer
fra hendes advokat og et krise/familiecenter i Vordingborg om at jeg havde
knækket mine børn phsykisk (ved ikke om det er stavet korrekt) ved at true
på telefonen (men det kan kun være fordi hun har afspillet det bånd 1000 vis
af gange foran børnene) og at de var bange for at gå i skole og spejder,og
andre fritidsaktiviteter at de havde dybe depretioner over alt det der var
sket,men dem jeg har snakket med siger at de er livlige og sunde.

det første at hun sagde på mødet var at hun havde skiftet advokat og havde
foretaget navneændring af børnene så de nu hed ********* selv om de var født
Vestergaard Kjeldsen det slog mig i starten lidt ud , derefter kom hun med
udtalelserne om at mine børn ikke ville se deres far (jeg var lamslået) så
spurgte jeg om jeg kunne snakke med mine børn over telefonen mens at ham fra
statsamtet var til stede så jeg kunne høre det fra dem selv , men hun sagde
at de var et hemmeligt sted uden telefon(et langt bandeord) men at jeg kunne
få statsamtet til at få en udtalelse til mig fra krise/familiecenteret om
deres valg.Allerede næste dag var udtalelsen der(forbandet hurtigt når man
tænker på at dem der havde med sagen at gøre skulle være på ferie) da
forstod jeg at sagen var tabt og afsluttede sagen mandag 28 juni 1999 og har
stadigvæk ikke set mine børn siden januar

og jeg savner dem hver dag.........

en lille afslutning:

hvordan kan det være at en mor kan tillade sig at bruge sine børn som bønder
i et skakspil for at hævne sig mod faderen. hun vil ikke have mit navn til
børnene men hun vil godt have mine penge er det fair?

da jeg havde afsluttet sagen begyndte jeg at søge på nettet for at se om der
var andre med problemet og jeg var overasket over resultatet der er nemlig
rigtig mange derfor har jeg lavet denne side for at kæmpe imod det hele
(ikke fordi jeg mangler penge det er princippet i det) at fædre bliver
behandlet så uretfærdigt i retsager og bliver styeret af disse
"svage"kvinder i vores samfund

de ville have ligeberetigelse ....... det vil vi også

24 August sagen genoptaget efter at mange har sagt at der er meget at kæmpe
for endnu , især et brev fra Kaj Mogensen fik mine tanker igang igen.

TAK kaj.

EN STOR TAK TIL CYRIL MALKA OG LENE HUNØ HENRIKSEN FOR HJÆLP MED MANGE TING
PÅ SIDEN"

Fortsættelse følger...

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Vidal

Dato : 02-03-06 20:53

Henrik Vestergaard wrote:

> [...]
> have en holdning da du skrev:

> === citat ===
> Manden har en mening om tingenes Tilstand!

Nu er de fleste, der skriver i news jo da fyldt
med holdninger og ivrige efter at give udtryk
for det, så det er der vel ikke noget specielt
unikt ved.

> Et link til en hjemmeside er nu altså noget suspekt, især hvis AF siger
> at det er suspekt. Hvis AF siger noget og henviser til en af sine egne
> sider er det naturligvis top-genialt!

Adam og difool er begge fortalere for en nazistisk,
ideologisk indstilling og for difools vedkommende
en ganske forrykt forståelse af biblen. Jeg kender
ikke CAs forståelse af biblen, men kan han tilslutte
sig det difool skriver, kan det vist ikke siges at
være gangbar mønt i vore dage.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 02-03-06 23:11

Vidal wrote:
> Nu er de fleste, der skriver i news jo da fyldt
> med holdninger og ivrige efter at give udtryk
> for det, så det er der vel ikke noget specielt
> unikt ved.

Nej, det har jeg efterhånden opdaget...

> [...]
> ikke CAs forståelse af biblen, men kan han tilslutte
> sig det difool skriver, kan det vist ikke siges at

Jeg vil hellere have at disse folk får lov til at tale, så alle andre
personligt kan vurdere ideologiens værdi. Ytringsfriheden virker - for
mit eget vedkommende - begge veje: hellere forsvare alles ret til at
udtale sig (uanset hvor enig eller uenig jeg er med dem) end at falde i
den anden grøft hvor forhånelse af andre er målet. Især i de grupper
hvor dette slet ikke hører hjemme.

Med andre ord: Adam (CA) og Difool [og andre] har chancen for at blive
klogere så længe de lytter. Det er først når vi taler for døve øren at
debatten bliver formålsløs.

Så, "gangbar mønt" eller ej, hellere få lejlighed til at høre
argumenterne frem for at gemme sig bag andres vurderinger. Flertallet
har ikke altid ret, som Piet Hein engang sagde: "Minoriteten har altid
ret. Men det vil aldrig kunne slås fast ved en folkeafstemning" -- det
er faktisk et af mine favoritcitater blandt mange...

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-03-06 23:43

> Med andre ord: Adam (CA) og Difool [og andre] har chancen for at blive
> klogere så længe de lytter. Det er først når vi taler for døve øren at
> debatten bliver formålsløs.

Her er lidt mere Henrik Vestergaard:

"Brev til statsamtet
Hermed genåbner jeg sagen om forældremyndighed og samvær med mine børn
Jeg vil ikke nøjes med at miste kontakten med mine børn
Jeg savner mine børn og elsker dem for meget til at opgive dem totalt
Det kan ikke være rigtigt at en mere eller mindre sindsforvirret kvinde kan
bestemme om jeg må
se mine børn eller ej , hun lever i en verden af løgne og har gjordt det så
længe at hun selv tror på alt .
Og har manipuleret mine børn alt for længe mod mig.

Erkendelsen er , at der ikke findes noget så hadefuldt og farligt som en
navlebeskuende og følelsesmæssig såret kvinde fyldt til bristepunktet af
hævngerighedens utæmmelige behov for at tage den frygtligste hævn over den
formastelige .Manden som hun i favntagets berusende øjeblik lod sig
underlægge.(ET SÅ GODT CITAT TAGET FRA BREVET FRA KAJ MOGENSEN)
TAK KAJ

I henhold til

Kapitel 5: Børnesagkyndig rådgivning
§ 28. Statsamtet skal tilbyde forældre og børn børnesagkyndig rådgivning ved
uenighed om forældremyndighed og samvær. Formålet er at hjælpe parterne til
at løse konflikten under hensyn til, hvad der er bedst for barnet.
Stk. 2. Statsamtet kan i andre tilfælde tilbyde børnesagkyndig rådgivning om
forældremyndighed og samvær, hvis der skønnes at være et særligt behov
herfor.

Vil jeg gerne have at statsamtet indkalder børnene til ovenstående (DE KAN
NOK FÅ BØRNENE TIL AT SIGE SANDHEDEN)

Og ihenhold til

Kapitel 4: Midlertidige afgørelser
Samvær
§ 26. Under en sag om forældremyndighed eller samvær kan statsamtet efter
anmodning træffe afgørelse om midlertidigt samvær. Afgørelsen træffes under
hensyn til, hvad der er bedst for barnet under sagen.

Vil jeg gerne have § 26 trådt i kraft så ******** ********* ikke kan blokere
mig mens sagen fortsætter

Jeg forlanger fuldt samvær eller forældremyndighed over mine børn som min
ret er.

....[sic]

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-03-06 23:46

Henrik Vestergaard skrev i

Det var så derfor du skrev et forhånende indlæg:
> [...]

Moral er godt, malkansk dobbeltmoral er 3 gange så godt (i deres egne øjne).

Fra : Claudio Adam

Dato : 03-03-06 08:12

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev:
>Henrik Vestergaard wrote:

> [...]

Hvilken Trosretning tilhører De egentlig Dalsgård?

Jeg mener selvfølgelig på nær den jødisk domineret Marxisme;
- eller hælder Du mere til den Islam?

( Du vil ligeledes have i erindring: At jeg haver forespurgt dig om
dette før, dog uden at få et entydigt svar fra dig! )

( Og så:Igen igen ):
Hvad jeg skriver her på nettet: Er for Danmark og Danskerne:
Dette og ikke andet!
( du svælger jo efterhånden i at ytre dig om min mening:
Til hvem den Sejerherre for WW2 burde have været!
( Men hvad fanden hvis du for stådreng på den måde: så dig om det).

Adam
Nationalsocialist

NB. Vedrørende min egen Tro:
Hælder jeg mere og mere til den Zen Buddhisme:
Den kræver intet Dalsgård!
Den kan ikke forklares: Da den derved forsvinder.
Ergo: Ingen Kirker - Templer, etc. ( endsige ikke Budhha! ).
Den hviler kort sagt i sig selv, som naturen, det der omgiver os.

Så selvfølgelig er den da suspekt, ligeledes er den jo således også
vanskeligere at manipulere,
( se: for derved at udvide egne markeds-andele: Som gennem anden
Religion.

Kort sagt intet hykleri:
Om hvor Freds-elskende vi jo alle i bund og grund er.

-------

Dalsgård:
Her må jeg så tilføje:
At vi alle var bedre stillet med regulære Bedehuse:
Her kan man så bede til Gud, ( Den ene Gud der omgiver os: Se kraft /
Universet og så ellers videre der-udad. )
- uden at blande diverse religioner ind i billedet.
Samt regulære Gravpladser.:

Dette ville uden tvivl nedsætte diverse stridigheder over religion, om
ikke andet så det!

På falderebet Villy:
Jah det vil da så afgjort være: Det Mere i Guds Ånd

Adam.

Fra : Vidal

Dato : 03-03-06 21:39

Claudio Adam (slet 3IMCP) wrote:

> Hvilken Trosretning tilhører De egentlig Dalsgård?
>
> Jeg mener selvfølgelig på nær den jødisk domineret Marxisme;
> - eller hælder Du mere til den Islam?

Kristen protestant.

> ( Du vil ligeledes have i erindring: At jeg haver forespurgt dig om
> dette før, dog uden at få et entydigt svar fra dig! )

Det haver jeg ikke husket.

> ( Og så:Igen igen ):
> Hvad jeg skriver her på nettet: Er for Danmark og Danskerne:
> Dette og ikke andet!

Jeg forstår ikke sætningen: Er for Danmark og Danskerne:
Dette og ikke andet! Vil du eventuelt uddybe?

> ( du svælger jo efterhånden i at ytre dig om min mening:
> Til hvem den Sejerherre for WW2 burde have været!

Det er svært at forstå de sætninger, du sætter
sammen. Er du dansker?

> ( Men hvad fanden hvis du for stådreng på den måde: så dig om det).

Hvordan forstås?

> [...]
> vanskeligere at manipulere,
> ( se: for derved at udvide egne markeds-andele: Som gennem anden

For min skyld, må du kalde dig, hvad du vil. Jeg er
ligeglad.

> [...]
> ikke andet så det!
>
> På falderebet Villy:
> Jah det vil da så afgjort være: Det Mere i Guds Ånd

Det er svært for mig at uddrage mange gram fornuft
af dit forvirrede indlæg. Du har sikkert et eller
andet på hjerte, men det er svært at vide hvad.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Claudio Adam

Dato : 04-03-06 08:42

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev:

-----------------

Ohøj Georg!

1. Hvis du vender hjelmen: Vil du ud af min hjemmeside kunne
uddrage hvor mine gener stammer fra.

2.Hvad jeg har på hjertet?
- Jamen Georg: Læs dog min Hjemmeside mand!
( Ellers mu du sgu ha fat i stavetavlen )

NB. vi er enige om at vi skriver: Det Året 2006?
- Vi er ligeledes enige om at WW2 afsluttedes i Året 1945?

PS. Jeg vil anbefale følgende bøger som en blød opstart på en
udvidelse af din åbenbart noget indsnærede horisont.
( Kender du i øvrigt udtrykket: " Event Horizon "?)

1. Markus Wolf - Manden uden Ansigt. Selvbiografi.
ISBN 87-16-16181-5
2. Three Faces of Marxism - af Wolfgang Leonhard
SBN:399-50382-X
2 b: " Eurocommunism " Challenge for East and West.
af samme forfatter W.L.

Adam.

Fra : Vidal

Dato : 04-03-06 09:47

Claudio Adam (slet JISDC) wrote:

> 2.Hvad jeg har på hjertet?

Jeg ved godt, hvad du har på hjerte, jeg ved ikke,
hvad du mener om kristendommen. Det interesserer
mig vist heller ikke.

> NB. vi er enige om at vi skriver: Det Året 2006?
> - Vi er ligeledes enige om at WW2 afsluttedes i Året 1945?

Kampen mod nazismen hører vel aldrig op.

Jeg er hverken kommunist eller marxist.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Claudio Adam

Dato : 04-03-06 12:47

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev:
>Claudio Adam (slet JISDC) wrote:

>Kampen mod nazismen hører vel aldrig op.

> [...]

Godag igen Villy Dalsgård!

Jah men så har vi vel også svinet hinanden nok til i denne omgang.

Ophører I Øvrigt:

1. Den Politiske kamp mod Marxismen/Kommunismen?
2. Zionismen?
3. Islamismen?

Hvordan med god Gedigen Dansk Nationalisme:
Er den også ille-set?

Adam

NB.Bliver du aldrig træt af religion Villy?
Forstår du vitterligt ikke hvor jeg vil hen:
Som den Luther mand jeg er:
Der til tider mener livet absolut ville være det nemmere,
ved en " Filosofi:
Som " Zen "!
( se ukompliceret !)
For hvis der da er noget som kan skabe mudder er det da Religion!
( Igen: Se Bedehuse og Gravpladser )
Kort sagt ingen religion tilstede, som vi kender den idag:
Bare En Gud for alle, ( ingen tømrer på korset ingen profeter, ingen
Budhha, ingenting overhovedet! )

Herligt Spartansk, ikke sandt!

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 04-03-06 23:19

Claudio Adam (slet KT347) wrote:
> [...]

Nazisme er jo national-socialisme, så lige så længe der er socialister
vil der også - højst sandsynligt - være national-socialister. Blot et
krydderi på en i forvejen menneskefjendsk ideologi.

Kommunismen, socialismen og nationalsocialismen er tre alen ud af samme
dårlige stykke.

"Frihed under ansvar" er det eneste der fungerer så længe vi mennesker
selv skal styre begivenhederne. Flertallet kalder det "demokrati"...

<...>
> [...]
> 2. Zionismen?
> 3. Islamismen?
> Hvordan med god Gedigen Dansk Nationalisme:

Alle ideologier som søger at virke ved vold eller opmuntrer til vold er
ulovlige her i landet (Grundlovens §78), så *kun* ideologier der
harmonerer med civiliserede og demokratiske spilleregler er tilladte
indenfor rigets grænser.

For hvad angår zionismen er der en farlig tendens her i landet til at
over-forenkle tingene. Mange glemmer at der findes forskellige udtryk
for ønsket om et frit Israel - fri for aggressorer, fri for vold, fri
for ballade.

Som det gælder for alle religioner: der findes mange nuancer i de mål og
midler der er nødvendige for at opnå slut-resultatet.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-03-06 23:32

> Som det gælder for alle religioner: der findes mange nuancer i de mål
> og midler der er nødvendige for at opnå slut-resultatet.

Mine damer og herrer. Det er en stuuur, stuuur glæde at præsentere Hr. og
Fru Henrik Vestergaard:

http://www.blunck.dk/hvb/patrick/barnedaab/kirken_6.jpg

Det er angiveligt Fru Vestergaard til højre.

Henrik Vestergaard er tydeligvis et levende bevis på, at man ikke behøver
have succes i erhvervslivet, bare fordi man har sit udseende, sin
personlighed og sin vennekreds imod sig.

Fra : Harald Mossige

Dato : 05-03-06 00:05

> [...]
> Fru Henrik Vestergaard:
>
> http://www.blunck.dk/hvb/patrick/barnedaab/kirken_6.jpg
>
> Det er angiveligt Fru Vestergaard til højre.

Pedofili?

HM

Fra : ThomasB

Dato : 05-03-06 13:33

> Mine damer og herrer. Det er en stuuur, stuuur glæde at præsentere Hr. og
> Fru Henrik Vestergaard:
>
> http://www.blunck.dk/hvb/patrick/barnedaab/kirken_6.jpg
>
> Det er angiveligt Fru Vestergaard til højre.

Enten er Fru Vestergaard meget lille, eller også er Hr Vestergaard meget
stor.

Personligt synes jeg Hr Vestergaard ligner g-d.

> Henrik Vestergaard er tydeligvis et levende bevis på, at man ikke behøver
> have succes i erhvervslivet, bare fordi man har sit udseende, sin
> personlighed og sin vennekreds imod sig.

Hilarious.

Fra : Harald Mossige

Dato : 05-03-06 00:05

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> wrote in message
> [...]

Rent bortsett fra at du misjonerer i feil gruppe:

> Nazisme er jo national-socialisme,

Tysklands nazister kalte partiet sit "nasionalsosialistisk". Ettertiden har
gitt idiologien partiet bygget på navnet "naszisme". Når du kaller det
"sosialisme" tar du feil.

> så lige så længe der er socialister
> vil der også - højst sandsynligt - være national-socialister.

Du mangler realkunskap om saken.

> Blot et
> krydderi på en i forvejen menneskefjendsk ideologi.

Saktens rett, dersom vi fortsatt lever i en tankeverden der fattige ikke er
mennesker.

> Kommunismen, socialismen og nationalsocialismen er tre alen ud af samme
> dårlige stykke.

Det kan være riktig. Det avhenger av definisjonen av "godt og dårlig", og
ikke allerminst, for hven. Vis du sier "godt for nasjonen, da er du faktisk
selv fascist, en mild variant av naszismen.

> "Frihed under ansvar" er det eneste der fungerer så længe vi mennesker
> selv skal styre begivenhederne. Flertallet kalder det "demokrati"...

Det er vanlig å drømme når man sover.

HM

Fra : Claudio Adam

Dato : 05-03-06 10:37

> [...]

>bedre end en krone tjent (før skat)"
>..."Tænk som en klog mand, men
>forklar dig i folkets sprog" (W B Yeats)

Hallo Georg!
Er Rullatoren Punkteret?

1. Zionismen må finde sig i kritik!
- ligelså-vel! ( Take it or-leave it. )

2. Du mener ikke: Der kan findes Nuancer i National Socialisme?

Adam.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 05-03-06 11:10

Claudio Adam (slet W2ZXR) wrote:

> Hallo Georg!

Du taler åbenbart til en anden. Er Henrik faldet ud af dit nationale
"navneregister"?

> Er Rullatoren Punkteret?

Da jeg ikke har nogen rollator kan den ikke være punkteret!

> 1. Zionismen må finde sig i kritik!
> - ligelså-vel! ( Take it or-leave it. )

Har jeg givet udtryk for andet?

Men for at være seriøs kritik (konstruktiv kritik) må den som
udgangspunkt være baseret på *kendskab* i stedet for fordomme herom. Det
er den *store* forskel...

> 2. Du mener ikke: Der kan findes Nuancer i National Socialisme?
> Adam.

Både ja og nej.

Historisk er det flosklerne der har solgt bedst i den ideologi. Se bl.a.
bogen "Den 2. Verdenskrig 1939-45" fra Gyldendals Bogklubber (ISBN:
87-03-00106-7). Beskrivelse kan bl.a. læses her:
http://www.gyldendals-bogklub.dk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=11779&langId=1000

Menneskesynet er afskyeligt, når jeg læser at der i principprogrammet
bl.a. står: "DNSB vedkender sig sin historiske identitet og ser det som
sin opgave at videreføre og videreudvikle de tanker, som dannede
grundlaget for den af Adolf Hitler skabte nationalsocialistiske
bevægelse, som genrejste Tyskland i årene efter 1933, og mod hvilken de
herskende reaktionære kræfter i øst og vest med held udkæmpede
verdenshistoriens hidtil grusomste krig for at sikre deres egen
magtposition." [Kilde: http://www.dnsb.info/principprogram.htm]

Det taler for sig selv...

Jeres artikel 1 taler også for sig selv, når I vil "gennem biologisk
hygiejne begrænse den stadige udbredelse af arvelige sygdomme, idet vi
finder det forkasteligt og uansvarligt, at mennesker med sådanne
sygdomme videregiver disse til kommende slægtled, som påføres
unødvendige lidelser, samtidig med at den fælles arvemasse forurenes med
en degeneration af hele befolkningen til følge."

Denne form for stupiditet *er* dybt beskæmmende. Især når man i dag har
kendskab til flere ting der ikke nedarves. Du kan læse om historierne
bag, og det er en grusom affære. Simpelthen så menneskefjendsk at det er
til at br*kke sig over.

Men lykkeligvis er I også kun så få der sympatiserer med den slags, at
der ikke er udsigt til at nazismen vil rejse sig på den måde I drømmer
om. Seneste valgresultat var 611 stemmer ud af i alt 418418 gyldige
stemmer. [Kilde: http://www.regionsjaelland.dk/get/57389491.html]

Omvendt kan jeg så glæde dig med, at vi andre - demokratisk indstillede
personer - forsvarer jeres ret til at tænke, tro og mene hvad I vil. Det
er ikke en frihed man fik under 2. Verdenskrig...

Fra : Claudio Adam

Dato : 06-03-06 08:00

Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> skrev:

Jo men det er da sikkert, sikkert og vist.

Jeg mener nu lige du bør checke Stalin Styre,inden du pumper
cyklen for Hårdt.
O ligeledes op til Murens Fald for den sags skyld.
Det var sgu ikke Hønseavlere der regerede der!
Det var og er benhårde Kommunister:
Jah og Dem ved man jo hvor man har!
( Hvor står du egentlig Georg? )

En anden ting:
Georg for Søren, der var mere en 2. spillere:
Under Den Krigen, ( se 2WW. ) og den efterfølgende Tiden, så
klap lige hesten!

-----

NB: JEG SKRIVER IKKE:FOR " DNSB "!.
( De har deres egen pressetjeneste! )
Er det for indviklet for dig?

Måske var det bedre at jeg fremover bare kaldte mig National
Dansker: Gør det det mere spiseligt: Georg?
Gør det min Politiske Kritik overfor Zionismen og Islam mere
fordøjelig for dig?

Adam.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 06-03-06 09:11

Det skrev jeg faktisk også i tråden. Med ordene:

"Kommunismen, socialismen og nationalsocialismen er tre alen ud af samme
dårlige stykke." (4.3.06 kl. 23:19).

> ( Hvor står du egentlig Georg? )

Spørg Georg...

"Du taler åbenbart til en anden. Er Henrik faldet ud af dit nationale
"navneregister"?" (5.3.06 kl. 11:10).

> [...]
> klap lige hesten!

"Du taler åbenbart til en anden. Er Henrik faldet ud af dit nationale

Egentlig ikke. Men når du rent faktisk kalder dig "nationalsocialist",
så er det vel DNSB du sympatiserer med, uanset hvad du - nedenfor -
giver udtryk for at du vil kalde dig...

> Måske var det bedre at jeg fremover bare kaldte mig National
> Dansker: Gør det det mere spiseligt: Georg?

Nej, slet ikke.

Uanset hvad du kalder dig, vil dit menneskesyn være i direkte modstrid
med demokratiske værdier så længe du vælger at antage de holdninger du gør.

> Gør det min Politiske Kritik overfor Zionismen og Islam mere
> fordøjelig for dig?
> Adam.

Fuldstændig irrelevant. Men den dag kritikken er baseret på viden frem
for fordomme kan det blive to-vejs kommunikation.

Fra : Claudio Adam

Dato : 06-03-06 10:39

Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> skrev:
>Claudio Adam (slet A3XJ7) wrote:

Okay,
Henrik Vestergård:

Det siges at en " halv " National Socialist:
Er en større fjende for National Socialisme, en dens dedikerede
Politiske Modstandere.

Ja: jeg sympatiserer med DNSB! Da ikke alt hvad De har holdninger til
er ekstremt!

Ja: Jeg støtter ligeledes op om De danske Mænd der kæmpede mod Den
Jødiske Bolsjevisme/Kommunisme på ØSTFRONTEN!
( W.W.2. )

---------

Måske er det på grund af min alderdom, der nærmer sig:
At jeg Politisk set, er blevet lidt mere rund i det: ( Moderat? ):

Jeg ved det ikke, sådan set betyder det heller ikke en hujende Fis:

Det korte af det lange er jo Bare Georg:
At du ikke kan akceptere,
- at jeg er politisk modstander af Islam Og Jødedommen:
Da jeg begge anser dem som Kræfter der ønsker fuld Styring af Europa.
Dette vil dog ikke lykkes for disse to kombatanter: Det grundet
gammelt had.

----------

I min enfoldighed: ( så fik du den gratis. )
- håber og ber jeg dog stadigvæk, til en form for fred:
En religions fred i Mellemøsten: ( se Palæstinensisk Stat,
ergo en mere moderat politisk styring dernede fra alle parters side!
).
For derved at nedsætte migrationen til Europa,
- se Jødisk/Islamisk indflydelse i Europa!

Adam.

Fra : Britt Malka

Dato : 06-03-06 14:19

In article <440beea4$0$84031$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,

> Fuldstændig irrelevant. Men den dag kritikken er baseret på viden frem
> for fordomme kan det blive to-vejs kommunikation.

For at kunne erhverve sig viden er man nødt til at kunne lytte, læse og
ikke mindst tænke.

Med andre ord mener jeg ikke, at det kan betale sig at diskutere med
nogen, som ikke besidder mindst én af disse tre evner.

Fra : Harald Mossige

Dato : 06-03-06 14:35

"Britt Malka" <news@foxladi.com> wrote in message

> [...]
>
> Med andre ord mener jeg ikke, at det kan betale sig at diskutere med
> nogen, som ikke besidder mindst én af disse tre evner.

Her du vurdert å snakke med demselv?

HM

Fra : Britt Malka

Dato : 06-03-06 15:24

In article <440c3a9a$1@news.wineasy.se>,
"Harald Mossige" <haraldmnospam@hkabel.no> wrote:

> Her du vurdert å snakke med demselv?

Nej, jeg har vurderet killfilter

Fra : Claudio Adam

Dato : 06-03-06 16:53

Britt Malka <news@foxladi.com> skrev:
>In article
><440c3a9a$1@news.wineasy.se>,

>Nej, jeg har vurderet killfilter
>
>--
>Britt Malka
>
>701 Tips&Tricks til computeren og internettet
>Køb årets gaveidé her:
>http://www.lulu.com/malka

Jeg om-formulerer:
Det virker ikke med filter, kære Frue!
Hvilket tydeligt har givet sig udslag:
Vedrørende Profet Tegninger.

Adam.

Fra : Karsten Krambs

Dato : 06-03-06 16:11

On Sat, 04 Mar 2006 23:19:02 +0100, Henrik Vestergaard
> [...]

>"Frihed under ansvar" er det eneste der fungerer så længe vi mennesker
>selv skal styre begivenhederne. Flertallet kalder det "demokrati"...

Jeg må lige kommer med dette Citat:

Poul Hjermind, Konservativ Ungdom:
Vi nægter ikke, at vi i adskilligt sympatiserer med
Nationalsocialismen, thi vi Unge forstår vore Jævnaldrende i Tyskland,
og havde vi været tyskere, ville vi vel næsten alle have stået i de
brune Batailloner.

(Det senere konservative folketingsmedlem juni 1931)

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 06-03-06 18:43

Karsten Krambs wrote:

> [...]
> brune Batailloner.
> (Det senere konservative folketingsmedlem juni 1931)

Jeg tror de fleste historisk bevidste er klar over at Konservativ Ungdom
flere gange har beklaget de fejl de - som mange andre i
"samarbejdspolitikken" - begik under krigen.

Det er en grim plet på historien. Vores opgave er i dag at sikre at
uhyrlighederne ikke gentager sig.

Fra : Harald Mossige

Dato : 06-03-06 20:04

> [...]
> "samarbejdspolitikken" - begik under krigen.
>
> Det er en grim plet på historien. Vores opgave er i dag at sikre at

I Norge synger vi:

Og mannen ville fra nissen flytte,
men reisen blev han til ingen nytte.
For bakpå vognlasset nissen lo:
"Jeg tror vi flytter idag vi to".

Hvor mye fascisme har har de konservative og kristne tatt med seg fra den
tiden?

Komunisthat?

Sosialisthat?

Noe mer?

HM

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 06-03-06 21:54

Harald Mossige wrote:
> "Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> wrote in message

> [...]

Jeps. Vi siger det samme i Danmark. "Nissen flytter med"... Men det er
som regel kun, hvis ikke problemet erkendes, og det derved forsøges at
feje det ind under gulvtæppet.

> Hvor mye fascisme har har de konservative og kristne tatt med seg fra den
> tiden?
> Komunisthat?
> Sosialisthat?

Kommunisthadet tror jeg, politisk set, fik næring under Ronald Reagans
to valgperioder. Jeg vil blot tilføje jeg ikke "hader" kommunisme eller
socialisme. Det vil være at give ideologien for meget opmærksomhed.

Derimod ligger der i ideologierne en form for deificering af staten (som
om den var Gud), og i de dele af verden hvor kommunismen og socialismen
har været dyrket (det gamle Sovjetunionen) og stadig dyrkes (som f.eks.
på Cuba), så er friheden til at tænke, tro, mene og udtale sig imod
systemet temmelig begrænset, for at sige det meget mildt.

> Noe mer?
> HM

Muligvis...

Fra : Vidal

Dato : 05-03-06 11:28

?

> Ophører I Øvrigt:
>
> 1. Den Politiske kamp mod Marxismen/Kommunismen?

Hvor findes den?

> 2. Zionismen?

Kæmper du sammen med palæstinenserne mod Israel, eller
hvordan skal det forstås? Hvad er i det hele taget
zionisme efter din mening.

> 3. Islamismen?

Forstået som fundamentalistisk islam?

> Hvordan med god Gedigen Dansk Nationalisme:
> Er den også ille-set?

Forskellige mennesker lægger forskellig mening i
det begreb. Jeg bryder mig sandsynligvis ikke om
din udlægning.

> NB.Bliver du aldrig træt af religion Villy?

'Træt af religion' ved jeg ikke, hvad betyder.

> [...]
> Kort sagt ingen religion tilstede, som vi kender den idag:
> Bare En Gud for alle, ( ingen tømrer på korset ingen profeter, ingen

Herligt dumt, vil jeg karakterisere det.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Claudio Adam

Dato : 06-03-06 08:10

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev:

> [...]

Det er sgu godt nok tungt føre, var Villy!

1. Nej Gu, Fanden kæmper jeg sgu da ikke Politisk:
For hverken Islam eller Jødedommen!
( Som jeg har nævnt før Læs hvad jeg skriver på min Hjemmeside. )

2. Du mener ligeledes at Zen er dumt:
( Fordi den er spartansk?
Fordi den ikke er Hyklerisk?
Ud-dyb venligst!)

3. Du nægter ligeledes at tage stilling til om at religion:
4. Er en væsentlig spiller vedrørende Krige i Verden!

5. Jah,
- Og jeg må jo indrømme at din viden:
Nu så absolut da, stiger til uanede højder!

Adam.

Fra : Britt Malka

Dato : 02-03-06 21:44

In article <440715CA.6060405@gmx.net>,
Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> wrote:

> Det burde ikke være nødvenigt at lægge hjernen for at følge disse
> grupper...

Nej, men det hjælper. I hvertfald hvis man skal være på bølgelængde med
gruppen

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-03-06 23:06

"Britt Henrik Malka" <news@foxladi.com> skrev i en meddelelse

> Nej, men det hjælper. I hvertfald hvis man skal være på bølgelængde
> med gruppen

Du er sør'me med her også, Britt:

"Forholdet til Filip forværres
I denne periode skete der ting og sager imellem Filip og hans mor. Filip
havde aldrig haft det helt fantastiske forhold til Janne. Han havde fra
begyndelsen af været "fars dreng". Jeg var den, der passede ham som spæd,
gav ham sutteflaske om natten, skiftede ham osv. Det gik så vidt, at dengang
han var et halvt år gammel, hvis jeg var væk, i løbet af en halv time, fik
Filip høj feber.

Det var deriblandt af denne årsag, at Janne havde ladet mig beholde Filip,
omend det sårede hendes "moderlige ære".

Dengang kunne hun godt få lov til at passe ham eller få ham på besøg på
andre tidspunkter end hver tredje weekend osv.

En aften, da jeg skulle holde et foredrag i Odenses Universitetehospital,
skulle hun komme og passe ham. For det første dukkede hun op igen med det
halve af familien, og som sædvanligt i sådanne tilfælde kom vi op at
skændes. Jeg blev nødt til at gå og holde foredraget.

Dagen efter fortalte Filip mig: - Mor sagde, at hun græd hver dag, da hun
tænkte på mig. Og at jeg aldrig skulle kalde Britt (med hvem jeg nu
officielt var blevet kæreste) for mor.

Jeg fortalte Filip, at det ikke var hans skyld, hvis hans mor græd hver dag,
det skulle han ikke tage sig af. På samme måde sagde jeg til ham, at han
måtte kalde Britt, det han ville. Ville han kalde hende "Britt", var det
fint, ville han kalde hende "mor", måtte han selv om det. Så længe som han
ikke kaldte hende "fjols", var jeg ligeglad."

Fortsættelse følger...

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-03-06 23:49

Britt Malka skrev i news:news-57E43F.21434302032006@nnrp3-1.proxad.net

Henrik skrev (i news: 44076d88$0$84023$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk )
"hellere forsvare alles ret til at
udtale sig (uanset hvor enig eller uenig jeg er med dem) end at falde i
den anden grøft hvor forhånelse af andre er målet."

Så hvorfor mon Henrik Vestergaard Blunck (alias Britt Malka) straks farer
til at skrive et hånende indlæg?

Moral er godt, men malkansk dobbeltmoral er supergodt - især når det kan
bruges til at håne kristendommen og kristne.

Fra : Claudio Adam

Dato : 03-03-06 17:33

> [...]

>--
>Britt Malka
>
>701 Tips&Tricks til computeren og internettet

Sover Du med Hjelm?

Adam.

Fra : Cyril Malka

Dato : 03-03-06 10:31

Henrik Vestergaard wrote:

> Et link til en hjemmeside er nu altså noget suspekt, især hvis AF siger
> at det er suspekt. Hvis AF siger noget og henviser til en af sine egne
> sider er det naturligvis top-genialt!

Jeps.

Og så skal manden lave en Whois for at finde ud af ting, som står flere
steder på siden.

Til højre i siden, godt synligt står der:

# Forfatter
Britt Malka, bosat i Frankrig siden år 2000, fransk statsborger siden år
2004. Bor i Touraine, Indre-et-Loire, Centre.

Plus et link: "Om" under hvilken man kan læse alt om hvem laver siden
og hvorfor.

Og naturligvis ved vi ikke noget om at bo og leve i Frankrig, franske
skikke eller andet... naturligvis.

En anden ting er, at tydeligvis har oprettelsen af gruppen
alt.dk.malkasekten ikke hjulpet på gruppen her, der fortsat synes, det
er sjovere at debatere os end kristendommen.

Ved at svare de forskellige trolls som Andreas Falk, Jens Brun, Claudio
og andre er vi medvirkende til at de fortsætter med at kaste mudder. Det
lykkes dem søreme at forvandle snak om pandekager og kristen skik til
mudderkast.

Man kan ikke tale fornuft med dem, man kan ikke være uenig med dem, man
kan ikke dialogere med dem. Det er spild af tid og krafter.

Tid og krafter som kan bruges bedre og mere fornuftigt til at holde os
til emnet for gruppen: kristendommen.

Jeg vil virkeligt opfordre dig, og andre som er interesseret i en mere
seriøs debat til at putte disse troll i kill-filter, til slet ikke at
svare deres indlæg - lad dem fråde fra sidelinjen - og lad os andre
debattere det, som er gruppens fundats og formål.

Den trolling der gøres af andre kan kun smadre gruppen - hvilket er det,
der er ved at ske da seriøse debattører holder sig jo væk når de kan se
det galehus og vi medvirker alle til det hvis vi svarer pågældende.

Hvis vi til gengæld ignorere dem, vil det naturligvis ikke dæmpe deres
irae og had, men der vil i hvert fald være to strømninger: mudderbadet
og debatten og nyankomne vil hurtigere se, hvor der sker noget og hvor
der ikke sker noget. Så der er en chance for en debat.

> Det burde ikke være nødvenigt at lægge hjernen for at følge disse
> grupper...

Jeg er bange for, at for mange af dem, er denne gruppe deres eneste måde
at kunne udtrykke sig på og det er nok en af de eneste steder hvor man
tager dem alvorligt nok for at svare dem...

Og så stopper jeg her da vi er ud over emnet på gruppen.

--
Venligst,

Cyril

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-03-06 10:46

Cyril Malka skrev i news:44080CD3.5040305@nytestamente.org

> Jeps.
>
> Og så skal manden lave en Whois for at finde ud af ting, som står flere
> steder på siden.

Sagde fjolset der læser alle indlæg fra de personer han har puttet i sit
killfilter.

Altså er han ikke andet end en gemen løgner.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 07-03-06 23:02

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> skrev i en meddelelse
> Cyril Malka skrev i news:44080CD3.5040305@nytestamente.org
>
> Sagde fjolset der læser alle indlæg fra de personer han har puttet i sit
> killfilter.
>
> Altså er han ikke andet end en gemen løgner.

Ja det er tankevækkende ikke.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-03-06 10:50

"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> Claudio og andre er vi medvirkende til at de fortsætter med at kaste
> mudder. Det lykkes dem søreme at forvandle snak om pandekager og

Hvorfra ved du, vi overhovedet skriver i denne tråd? Jeg tillader mig at
bringe udvalgte dele af dine egne skriverier på internettet, og det er
åbenbart mudderkast.

> Og så stopper jeg her da vi er ud over emnet på gruppen.

Jamen jeg har ikke tænkt mig at stoppe endnu:

"De første løgne
Senere hen fortalte han, at da han var på weekendbesøg hos sin mor, havde
hun sagt til ham:- Din far tænker ikke med hovedet, men med tissemanden.
Hvorfor Filip naturligvis blev ked af det. Her igen sagde jeg til ham, at
han ikke skulle tage sig af det.

Jeg fik fat i Janne i begge tilfælde og sagde til hende, at hvis hun blev
ved med den slags, ville jeg forsøge at begrænse hendes samkvem med Filip.
Nu skulle hun i hvert fald ikke have ham mere end det, der var forskrevet i
papirerne fra statsamtet.

Hun påstod, at det med, at jeg "tænkte med tissemanden", det havde hun
aldrig sagt, det var noget Filip havde opfundet, fordi "børn opfinder mange
historier". Konfronteret med det, blev Filip meget forbavset og beskrev lige
præcis situationen. (- Jo, far, hun stod og vaskede op, jeg lå i den øverste
seng i sommerhuset osv. osv.)"

Fortsættelse følger...

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 03-03-06 11:23

Cyril Malka wrote:
> Jeps.
> Og så skal manden lave en Whois for at finde ud af ting, som står flere
> steder på siden.

Usenet ruleZ. Hvis ikke det nævnes på Usenet er motiverne lasede, og der
forsøges med alle mulige kneb at undgå den velfortjente filtrering som
følge af at teksten ikke forstås, kan jeg se.

> [...]
> og hvorfor.
> Og naturligvis ved vi ikke noget om at bo og leve i Frankrig, franske

Nej, det skal man helst bo i Danmark for at vide *alt* om. Især fordi
fordommene imod alt der er fransk kan leve videre i bedste velgående.
Blæse være med sandhedsværdien...

> [...]
> og andre er vi medvirkende til at de fortsætter med at kaste mudder. Det
> lykkes dem søreme at forvandle snak om pandekager og kristen skik til

Det er selvfølgelig fordi de mener vi ved vi tager fejl... Kan ikke tåle
debatten osv.

> Man kan ikke tale fornuft med dem, man kan ikke være uenig med dem, man
> kan ikke dialogere med dem. Det er spild af tid og krafter.

Jeps. Det er efterhånden feset ind på lystavlen. Enhver god vilje er for
længst synonymt med naivitet...

<...>
> [...]
> og debatten og nyankomne vil hurtigere se, hvor der sker noget og hvor
> der ikke sker noget. Så der er en chance for en debat.

Chancen er spinkel... :'-(

> [...]
> tager dem alvorligt nok for at svare dem...
> Og så stopper jeg her da vi er ud over emnet på gruppen.

Nej, egentlig ikke. HVIS de kristne vidste at de havde ret, ville de
opføre sig anderledes. Deres egne skrifter dømmer dem. Modsat er
udfordringen åbenbart for hård siden det pludselig har udartet sig så
negativt...
Det morsomme er at "udfordringen" burde være spændende. I stedet er den
blevet et oplæg til mudderkast.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-03-06 11:44

> Usenet ruleZ.

Jepper:

http://www.blunck.dk/dirtyharry/cv.pdf

Imponerende erhvervskarriere. Måske generelle problemer med at begå sig i
det virkelige liv? En lille karakterafvigelse, måske?

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-03-06 17:44

Henrik Vestergaard skrev i

> Jeps. Det er efterhånden feset ind på lystavlen. Enhver god vilje er for
> længst synonymt med naivitet...

Dette er en af de bedste selvbiografiske beskrivelser af Malkaerne og Henrik
Vestergaard Blunck.

Fra : Claudio Adam

Dato : 03-03-06 20:08

Andreas Falck <fake@skrift.invalid> skrev:
>Henrik Vestergaard skrev i
>.news.tele.dk

>Dette er en af de bedste
>selvbiografiske beskrivelser af
>Malkaerne og Henrik
>Vestergaard Blunck.
>
>--
>Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
>http://maranatha.dk/ +
>http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
>http://bibeltro.dk +
>http://ravsted.dk/ + *DebatForum*

Glem det Falck.
- det er for let

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-03-06 23:41

Henrik Vestergaard skrev i news:440715CA.6060405@gmx.net

[ ... ]
> Et link til en hjemmeside er nu altså noget suspekt, især hvis AF siger
> at det er suspekt. Hvis AF siger noget og henviser til en af sine egne
> sider er det naturligvis top-genialt!

Et link til ens egen hjemmeside er i sig selv ikke dokumentation for noget
som helst - og heller ikke (eller rettere: især ikke) når det er en Malka
der fremsat postulater omkring kristendommen.

Så Henrik Vestergaard Blunck's (alias Britt Malka) udsagn havde kun til
formål at vise ringeagt for min person, fordi jeg tillader mig at være
uenighed med malkasektens forskruede tankespind.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-03-06 10:45

> Så Henrik Vestergaard Blunck

http://www.it-profiler.dk/index.php?page=profile:show,id=138

(alias Britt Malka)

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-02-06 21:24

"Britt Malka" <news@foxladi.com> skrev i en meddelelse

> Men det kan du læse mere om på
> http://www.frankrig.biz/2006/02/28/pandekagedag/

Trængte du igen til lidt opmærksomhed? Har du og din mand ikke nogle børn,
der skal prygles?

Her er lidt om én af Malka'erne. Håber, det kan tilfredsstille din
umættelige trang til opmærksomhed:

"Det begyndte også underligt...
Der er flere skuespillere i denne sag. Hovedaktørerne er: Mig, Cyril Malka
(cyril@f-a-r.org), min ekskone, Janne Lykkebo (sidst kendt email adresse:
thorkild@nightcall.dk), samt to børn: Filip, født den 12. december 1989, og
Gabriel, født den 4. marts 1992. Som ekstra spillere er der min nuværende
kone, Britt (britt@malka.dk) og hendes to børn fra første ægteskab: Danni,
født den 2. november 1987 og Sacha, født 4. april 1990. Der indgår også et
par hunde i billedet, en kat og forskellige personer fra Fyns Statsamt m.m.,
men disse bliver præsenterede efter tur.
Skilsmissen
Vi havde været gift siden august 1989, Janne og mig, og forholdet gik trægt.
Det var ikke den store ulykke, altså med skænderier hele tiden osv., men vi
var (og er stadig) meget forskellige. Janne blev forelsket i en gift mand
(lad os holde ham anonymt og uden for det her, og kalde ham for "Jensen").
Vores forhold gik henimod skilsmissen. Vi havde en snak om det, hvorpå Janne
i først omgang benægtede at have noget med ham at gøre, men efter endnu snak
indrømmede hun. (Nu, snart to år efter, nægter hun igen).

Jensen skulle komme på besøg hos os først i marts 1997, og Janne var meget
opsat til at sende mig til Jylland, hvor jeg havde patienter, i den weekend,
han skulle komme. Efter den snak med Janne, blev jeg nødt til at insistere
for at få hende til at bede ham afkorte sit besøg hos os.

Om aftenen gik de begge to i skoven for at "gå tur med hundene"...

Samtidig med det havde jeg haft en del snak med en, der dengang hed "Britt
Nejlund". Jeg havde lært hende at kende på FidoNet (en mindre udgave af
Internets nyhedsgrupper), og vi havde snakket godt sammen siden juli året
før. Jeg vil her påpege på det kraftigste, at vi var blevet gode venner over
nettet, men havde absolut intet kørende.

Men vi havde skrevet en del breve sammen om de ting som interesserede os
begge.

Da Janne og "Jensen" blev afsløret, var jeg noget knust. Jeg tror, at det,
der gjorde mig mest ked af det, ikke var, at Janne havde forelsket sig i en
anden, men det, at hun havde spillet dobbeltspil så længe.

For første gang involverede jeg en anden i mit parforhold. Jeg skrev godt
sammen med Britt, men hun anede ikke andet, end at jeg var lykkeligt gift,
for mit princip er, at de problemer, jeg havde i mit parforhold, ikke angik
andre. Det her med "min kone forstår mig ikke" er bestemt ikke min type.

Men her gik jeg så i gang og fortalte det hele (se brevet her).

Et stykke tid senere skulle jeg til Sjælland (Vi boede i Odense, dengang).
Britt, som var gået over til katolicisme, skulle have en fadder (faktisk
hedder det en sponsor), og siden vi havde snakket en del religion sammen, og
siden jeg var en af dem, som havde påvirket hendes vej over til
katolicismen, var det rimeligt indlysende, at det blev mig.

Jeg tog af sted til Roskilde. Dér var jeg også på retræte. Dér gik det op
for mig, at mit parforhold var røget. Janne og jeg gik hver i vores verden,
og jeg var virkelig blevet skuffet over, at hun havde (for anden gang) ført
mig bag lyset og spillet uærligt spil.

Første gang var i begyndelsen, vi var sammen. Hun havde været i seng med sin
ekskæreste, og jeg havde, ud fra nogle af de ting, hun havde sagt og
skrevet, afsløret hende. Hun begyndte at benægte først, men efter en halv
times samtale, indrømmede hun det, så vi fik en snak om det og løste det
problem.

Da jeg kom tilbage fra Sjælland, var det sent om aftenen. Dagen efter
snakkede Janne og mig sammen. Hun spurgte mig, hvordan jeg synes, det gik.

Objektivt set gik det ikke godt. Det sagde jeg, og sagde ligeledes, at hun
partout holdt i et forlorent billede, en drøm om en verden, der ikke
eksisterede, og det kunne jeg ikke forholde mig til. Vi kunne ikke blive ved
med at leve i fortiden. Jeg mente ikke, at dette forhold ville kunne reddes.

- Fint, sagde hun, jeg har pakket bilen. Jeg tager Thorkild (den ene hund)
og Gabriel og kører til min fars sommerhus. Du beholder Filip, labradoren og
Walther (katten - i øvrigt hendes kat! Jeg bryder mig ikke om disse dyr).

Hun begyndte at snakke om penge, hun skyldte sin far, og som hun ville have
mig til at komme af med (jeg sagde, at jeg synes, hun skulle vente), og så
rejste hun med husholdningspengene, det ene barn, den ene hund, og kørte
uden at sige farvel til det andet barn, og efterlod mig med den konto, vi
brugte til at betale regninger med (og som var i underskud!), det andet
barn, en hund og en kat."

Fortsættelse følger...

Fra : Poul Nielsen

Dato : 02-03-06 19:01

> "Britt Malka" <news@foxladi.com> skrev i en meddelelse

> Trængte du igen til lidt opmærksomhed? Har du og din mand ikke nogle børn,
> der skal prygles?

**LOL**

Fra : Vidal

Dato : 06-03-06 13:08

Claudio Adam wrote:

> 1. Nej Gu, Fanden kæmper jeg sgu da ikke Politisk:
> For hverken Islam eller Jødedommen!
> ( Som jeg har nævnt før Læs hvad jeg skriver på min Hjemmeside. )

Jeg var inde på din side for nogle måneder siden,
det har dækket mit behov for den slags.

> 2. Du mener ligeledes at Zen er dumt:
> ( Fordi den er spartansk?
> Fordi den ikke er Hyklerisk?
> Ud-dyb venligst!)

Nej, jeg mener ikke Zen er dumt, det er det, du
skriver, jeg mener, er dumt

> 3. Du nægter ligeledes at tage stilling til om at religion:

Du taler meget om zionismen, hvad forstår du ved det
begreb. Vil du ikke fortælle lidt mere om det.

--
Venlig hilsen,

Villy

Fra : Vidal