muslimer og kristne
Fra : Jette Bramsen

Dato : 20-02-06 11:10

Jeg er een af de mange, der er bange for, at vi skal bøje os for de Islamske
regelsæt. -Noget der undre mig er, hvorfor man i mediernes debatter siger
"Muslimer og Danskere", -hvorfor siger man ikke "Muslimer og Kristne" ...

Fra : Cyril Malka

Dato : 20-02-06 12:58

Goddag Jette,

In article <43f9958c$0$27570$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
"Jette Bramsen" <strandbo@post.tele.dk> wrote:

> Jeg er een af de mange, der er bange for, at vi skal bøje os for de Islamske
> regelsæt.

Skulle det være bedre at bøje os for den kristne? Som man gør så mange
steder i verden? USA fx?

> -Noget der undre mig er, hvorfor man i mediernes debatter siger
> "Muslimer og Danskere", -hvorfor siger man ikke "Muslimer og Kristne" ...

Fordi det problem er mellem muslimer og danskere, og ikke mellem
muslimer og kristne.

--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? => http://www.nytestamente.org

Fra : Per Rønne

Dato : 20-02-06 13:25

Cyril Malka <mews@nytestamente.org> wrote:

> Skulle det være bedre at bøje os for den kristne? Som man gør så mange
> steder i verden? USA fx?

Da kristendommen ikke er en lovreligion, har vi heller ikke sådanne
regelsæt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Poul Nielsen

Dato : 20-02-06 15:41

"Cyril Malka" <mews@nytestamente.org> skrev i en meddelelse
> Goddag Jette,

Islamske

> Skulle det være bedre at bøje os for den kristne? Som man gør så mange
> steder i verden? USA fx?

Ja det er det faktisk, fordi DK har en fortid som et kristent land og da USA
er et sådant så er det langt bedre for os. Vi opfatter jo heller ikke de
kristne Amerikanere som fjender modsat de os stærkt fjendtlige Muhamedanere
som du holder med.

> Fordi det problem er mellem muslimer og danskere, og ikke mellem
> muslimer og kristne.

Eller fordi vi ikke vurderer danskere på deres religion. på samme måde som
Israelerne foreks.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 20-02-06 18:05

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> kristne Amerikanere som fjender modsat de os stærkt fjendtlige Muhamedanere

Hvor er det lige du får den idé at blot fordi man stiller et spørgsmål
til eftertanke skulle det være tegn på at man holder med islam..?

Det er ikke alene sjofelt men direkte fornærmende!

> Eller fordi vi ikke vurderer danskere på deres religion. på samme måde som
> Israelerne foreks.

Er det noget du véd noget om, eller *kun* noget du "tror"?

Danskerne er efterhånden ved at være blandt de allergroveste i den
vestlige verden i den måde vi debatterer indvandring. Latrinære udtryk
flyver om ørerne i debatter hvor man tillader sig at efterlyse lidt
bedre nuancering, hvilket du ved selvsyn kunne konstatere ovre i
politik.indvandring.

Henrik, Dianalund
...."En krone sparet (efter skat) er bedre end en krone tjent (før skat)"
...."Tænk som en klog mand, men forklar dig i folkets sprog" (W B Yeats)

Fra : Cyril Malka

Dato : 20-02-06 19:36

In article <43f9f6b3$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> wrote:

> Hvor er det lige du får den idé at blot fordi man stiller et spørgsmål
> til eftertanke skulle det være tegn på at man holder med islam..?
> Det er ikke alene sjofelt men direkte fornærmende!

Du får ikke noget af at snakke med denne person. End ikke hans
provokationer er interessante:

http://www.kortlink.com/poulnielsen

Fra : Poul Nielsen

Dato : 20-02-06 22:19

> Du får ikke noget af at snakke med denne person. End ikke hans
> provokationer er interessante:

Jamen jeg er da steget i graderne siden at den selvopkastede psykoanalytiker
Cyril Malka har lavet en hjemmeside med citater fra (den kugleskøre
folkemordsbenægter og David Irwing fan #1) Jakob Munck om min person, hvor
ordet "psykisk syg er farvet /understreget. Så helt kedelig og uinteressant
kan jeg vist næppe være. Mon ikke forklaringen på dette
kortlink.com/poulnielsen
ligger i at jeg har stillet skarpt på den dobbeltmoral som Malkaerne har
udbredt, som ligger i at man bruger store kræfter på sætte små forsvarsløse
religiøse bevægelser i forbindelse med pædofili, samtidig med at Malkaerne
selv i mange år var aktive medlemmer af den store pædofilsekt kaldet den
"katolske kirke". Den samme kirke som i det seneste årti har udbetalt
milliarder i erstatninger til de medlemmer der har fået ødelagt deres liv
via alle tænkelige former for sexmisbrug.

Det samme sexmisbrug som Cyril mærkeligt nok aldrig mente at det var værd at
undersøge nærmere dengang han selv var medlem og vidste han ikke at børn
over hele kloden i tusindevis blev misbrugt af katolske præster hvert år?.
Det har jeg meget svært ved at tro han ikke gjorde. Cyril Malka var sammen
med dialogcentret en af dem der var bredest orienteret om hvad der skete i
religionens verden.

Men Cyril betyder ikke så meget for mig at jeg nogensinde villle lave et
kortlink eller en hjemmeside i stil med den svinestreg han har lavet imod
Søren Bo Henriksen.

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-02-06 21:46

Poul Nielsen skrev i news:43fa325b$0$15786$14726298@news.sunsite.dk

> [...]
> hvert år?. Det har jeg meget svært ved at tro han ikke gjorde. Cyril
> Malka var sammen med dialogcentret en af dem der var bredest orienteret

Her fik du fint beskrevet Cyrils dobbeltmoral og uhumske karaktertræk!

Hvad mon grunden er til at han er blevet nægtet samkvem med sine egne børn?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 23-02-06 08:22

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> skrev i en meddelelse

> Her fik du fint beskrevet Cyrils dobbeltmoral og uhumske karaktertræk!
>
> Hvad mon grunden er til at han er blevet nægtet samkvem med sine egne
børn?

Hvis han er blevet nægtet samkvem med sine egne børn, så tror jeg det er
fordi han er blevet psykisk uligevægtig. Læg mærke til at alt hvad han
beskylder mig for, passer bedre på ham selv end på undertegnede. Troll,
provokatør, kook, mental uligevægt,
osv.

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-02-06 08:46

Poul Nielsen skrev i news:43fd62b3$0$15791$14726298@news.sunsite.dk

[ ... ]
> [...]
> fordi han er blevet psykisk uligevægtig. Læg mærke til at alt hvad han
> beskylder mig for, passer bedre på ham selv end på undertegnede. Troll,

Jeps, det er jo den sædvanlige smøre de fleste får, som ikke vil underkaste
sig hans opfattelse og mening.

Men vi kan jo så glæde os over at Britt, Cyril og Henrik ikke repræsenterer
flertallet blandt jøder, men udgør deres egen lille ekstremistiske sekt.

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://bibeltro.dk + http://ravsted.dk/ + *DebatForum*

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-02-06 22:16

> Men vi kan jo så glæde os over at Britt, Cyril og Henrik ikke
> repræsenterer flertallet blandt jøder, men udgør deres egen lille
> ekstremistiske sekt.

Du tager fejl på flere punkter:

1) Britt Malka _er_ Henrik Vestergaard _er_ Britt Malka
2) Britt/Henrik Malka er ikke jøde (den selvudnævnte, i øvrigt uuddannede,
psykoterapeut Cyril Malka, er halvjøde af fødsel - Britt Malka er bare fed)

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-02-06 11:55

Jens Bruun skrev i news:ueKdnWUMwpS0VJ3ZRVnyhw@giganews.com

> [...]
> 2) Britt/Henrik Malka er ikke jøde (den selvudnævnte, i øvrigt uuddannede,
> psykoterapeut Cyril Malka, er halvjøde af fødsel - Britt Malka er bare

Jeg finder ingen anledning til at modsige dig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-02-06 22:12

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad mon grunden er til at han er blevet nægtet samkvem med sine egne
> børn?

Han var voldelig over for dem.

Det giver fint mening, når man tænker lidt over det.

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-02-06 11:55

Jens Bruun skrev i news:68qdnfZCf4K9VZ3ZRVnytw@giganews.com

> Han var voldelig over for dem.
>
> Det giver fint mening, når man tænker lidt over det.

Ja, ud fra hans opførsel her på usenet giver det fin mening.

Fra : Wilstrup

Dato : 26-02-06 12:59

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> skrev i en meddelelse
> Jens Bruun skrev i news:68qdnfZCf4K9VZ3ZRVnytw@giganews.com

> Ja, ud fra hans opførsel her på usenet giver det fin mening.

Er det ikke blot rygter og sladder eller er det noget han selv har fortalt?
Hvordan kan I vide at Cyril blev næget samkvem med sine børn og at det
skyldes at han var voldelig over for dem?

Jeg mener at han er gift med Britt, også selvom de sidder ved hver deres
computer og skriver -men måske tager jeg fejl her?

I hvert fald vil jeg mene at det tangere mudderkastning at man hænger folk
ud på nettet for noget de måtte have gjort eller ikke har gjort - med mindre
man har et bestemt agenda, en skjult dagsorden der har til hensigt at
tilsvine manden.
--
Wilstrup

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-02-06 13:05

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Er det ikke blot rygter og sladder eller er det noget han selv har
> fortalt? Hvordan kan I vide at Cyril blev næget samkvem med sine børn
> og at det skyldes at han var voldelig over for dem?

Ja, det er jo ikke godt at vide, vel AHW? Hvorfor spørger du ikke Cyril
Malka selv? Han er måske også i dit filter? Eller du er i hans?

> Jeg mener at han er gift med Britt, også selvom de sidder ved hver
> deres computer og skriver -men måske tager jeg fejl her?

Nej. De er angiveligt gift, selvom al kommunikation mellem dem
tilsyneladende sker via usenet og især via dk.livssyn.kristendom.

> [...]
> folk ud på nettet for noget de måtte have gjort eller ikke har gjort
> - med mindre man har et bestemt agenda, en skjult dagsorden der har

Ingen skjult dagsorden her. Det var alene et forsøg på tilsvining. En
metode, der ikke ligger dig helt fjernt, vel?

Cyril Malka kan jo stævne mig, hvis han mener, jeg hænger ham ud.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 26-02-06 13:46

Jens Bruun wrote:
> Ingen skjult dagsorden her. Det var alene et forsøg på tilsvining. En
> metode, der ikke ligger dig helt fjernt, vel?
> Cyril Malka kan jo stævne mig, hvis han mener, jeg hænger ham ud.

Kommer jeg en dag til en større sum skal jeg gerne finansiere en sådan
stævning, men du har jo ingen penge, så erstatningskravet bliver på én
krone + at dommen kommer online på et domæne der bliver forudbetalt i
100 år.

Du har jo lige indrømmet at "det var alene et forsøg på tilsvining"!!

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-02-06 13:56

"Henrik Britt Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Du har jo lige indrømmet at "det var alene et forsøg på tilsvining"!!

Uhh, du gør mig helt angst.

Fra : Cyril Malka

Dato : 26-02-06 14:27

In article <4401A305.70308@gmx.net>,
> [...]

> stævning, men du har jo ingen penge, så erstatningskravet bliver på én
> krone + at dommen kommer online på et domæne der bliver forudbetalt i

Det er imponerende det antal fjolser der ønsker at jeg skal forfølge dem
og stævne dem... Deres liv må være ret så tom siden de stræber efter
det... Medmindre det er et eller andet ønske om kristen martyrdom?

Men bare roligt, din pengepung skal nok holdes skadefrit. Har andet at
gøre end at forfølge psykiske tilfælde Det kan lige blive til en
højreklik og en killfilter, hvor de hører til...

> Du har jo lige indrømmet at "det var alene et forsøg på tilsvining"!!

Komer der ret meget andet fra den kant?

Mon ikke vi kan roligt henvise den slags til malkasekten, så fjolser af
denne type kan ævle løs om de slemme malka'er, så vi kan holde gruppen
her til kristendommen?

FUT alt.dk.malkasekten (som jeg faktisk ikke følger

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-02-06 17:38

Cyril Malka skrev i news:mews-F69B8C.14263826022006@nnrp7-1.proxad.net

> Det er imponerende det antal fjolser der ønsker at jeg skal forfølge dem
> og stævne dem...

Du truer jo gerne i et væk med at lave anmeldelser af folk for ting der kun
er sket i din egen sygelige fantasi.

> FUT alt.dk.malkasekten (som jeg faktisk ikke følger

Hvorfor følger du ikke den gruppe du selv både har navngivet og fået
oprettet, og som du selv har annonceret for?

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 26-02-06 13:42

Wilstrup wrote:

> Er det ikke blot rygter og sladder eller er det noget han selv har fortalt?
> Hvordan kan I vide at Cyril blev næget samkvem med sine børn og at det
> skyldes at han var voldelig over for dem?

Rygtet startede i sin tid i en debat med Jahnu ovre i dk.livssyn da han
troede han kunne komme med sensationelt nyt. Det er senere "overtaget"
af andre her på Usenet som det ubehagelige mudderkast det er i en tro på
at det kunne såre.
Løgn kan aldrig såre, og folk karakteriserer sig selv ved den adfærd.

Du kan selv kigge nærmere på http://www.malka.dk/bibliotek.html for at
se artikler han selv har skrevet for at danne dig et bedre indtryk.

Som med alle smædekampagner tager den slags tid, og derfor kan det være
yderst vanskeligt at nå at hjælpe alle. Det er synd for alle dem som
derved tvinges til at betale lokale rådgivere når der ellers *var*
ressourcer der kunne tilgås online.

> Jeg mener at han er gift med Britt, også selvom de sidder ved hver deres
> computer og skriver -men måske tager jeg fejl her?

Nej, det er også mit indtryk at de har flere maskiner. Nogle ting kræver
et styresystem - andre ting et andet.

> [...]
> man har et bestemt agenda, en skjult dagsorden der har til hensigt at

Lige præcis. Hverken mere eller mindre, omend det skjulte i den
dagsorden ikke kan være særlig skjult mere. Desværre.

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-02-06 14:07

> [...]
> er i en tro på at det kunne såre.
> Løgn kan aldrig såre, og folk karakteriserer sig selv ved den adfærd.

Og du er fuld af løgn, Henrik/Britt. Cyril Malka har på internettet
indgående hældt vand ud af ørene vedr. skilsmissen fra Janne Lykkebo og
efterfølgende fratagelse af samkvemsret pga. voldelig adfærd over for
børnene. Vi har således hans egne ord for det.

Og ja, jeg har dokumentationen.

> Du kan selv kigge nærmere på http://www.malka.dk/bibliotek.html for at
> se artikler han selv har skrevet for at danne dig et bedre indtryk.

Eller måske på f-a-r.org, hvor Cyril Malka tidligere udleverede hele sit
miserable liv? Sitet eksisterer ikke længere (hvorfor mon?), men jeg sender
gerne hele sitet i .ZIP-format, hvis nogle ønsker yderligere dokumentation.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 26-02-06 14:27

Jens Bruun wrote:
> [...]
> efterfølgende fratagelse af samkvemsret pga. voldelig adfærd over for
> børnene. Vi har således hans egne ord for det.

Nej, jeg fulgte også debatten, så du kan bare levere message-id.

> [...]
> gerne hele sitet i .ZIP-format, hvis nogle ønsker yderligere dokumentation.

Du læste altså ikke tråden, eller også fordrejer du - som du plejer. Men
send gerne en zip-fil, så vi andre kan sammenligne. Du har jo
manipuleret før...

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-02-06 14:35

> Nej, jeg fulgte også debatten, så du kan bare levere message-id.

Message-id til hvad?

Nej, jeg har en komplet kopi af det site, Cyril Malka tidligere havde online
og hvori han udleverede hele sit miserable liv (inkl. indscannede,
officielle dokumenter), men det ved du da, Britt? Du bliver jo nævnt mange
gange på omtalte site...

> Du læste altså ikke tråden, eller også fordrejer du - som du plejer.
> Men send gerne en zip-fil, så vi andre kan sammenligne. Du har jo
> manipuleret før...

Nåja, jeg har selvfølgelig siddet i vintermørket og forfalsket et helt site
inkl. indscannede, officielle dokumenter fra bl.a. Janne Lykkebo, Statsamtet
og andre. Det giver mening. Ligesom jeg har forfalsket et helt site, hvor
det tydeligt fremgår, at dit Henrik Vestergaard-alias med stor sandsynlighed
er taget fra en "klient", Cyril Malka som pseudoanalytiker har haft, ikke
Britt?

Mens jeg har dig, løgner: Har Cyril Malka samkvem med sine børn fra
ægteskabet med Janne Lykkebo? Hvis nej, hvorfor ikke?

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 26-02-06 14:46

Jens Bruun wrote:
> "Henrik Britt Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> skrev i en meddelelse
>
> Message-id til hvad?

Kig i det fraklippede. Du skrev du havde dokumentationen. Tomme ord?

> [...]
> og hvori han udleverede hele sit miserable liv (inkl. indscannede,
> officielle dokumenter), men det ved du da, Britt? Du bliver jo nævnt mange

Jeg hedder ikke Britt - men det er svært for dig at håndtere mere end ét
navn ad gangen? Synd....

> [...]
> Mens jeg har dig, løgner: Har Cyril Malka samkvem med sine børn fra
> ægteskabet med Janne Lykkebo? Hvis nej, hvorfor ikke?

Zip-fil stadig ikke modtaget. Du *vil* ikke levere den dokumentation du
påstår at besidde til kontrol....

Til alle andre: e-mailen er valid. Denne debat tages gerne, men Jens får
ikke fornøjelsen at få yderligere svar. Hans taler for sig selv.

*Plonk* tilbage i filteret. Du har ikke forandret dig... :'-(

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-02-06 15:07

> Kig i det fraklippede. Du skrev du havde dokumentationen. Tomme ord?

Sig mig, er du snot-dum, Henrik/Britt, eller lader du bare som om?

> Zip-fil stadig ikke modtaget. Du *vil* ikke levere den dokumentation
> du påstår at besidde til kontrol....

Ork jo. Den er allerede fremsendt til adskillige, der har udvist interesse.

> Til alle andre: e-mailen er valid. Denne debat tages gerne, men Jens
> får ikke fornøjelsen at få yderligere svar. Hans taler for sig selv.
>
> *Plonk* tilbage i filteret. Du har ikke forandret dig... :'-(

Ah. Du glemte helt at svare på mine to sidste spørgsmål, inden du plonkede
mig. Vi tager den lige igen, da du desværre kom til at klippe dem ud:

1) Har Cyril Malka samkvem med sine børn fra ægteskabet med Janne Lykkebo?
2) Hvis nej, hvorfor ikke?

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-02-06 17:42

Jens Bruun skrev i news:BPadnea7ttxxOpzZRVnyjw@giganews.com

[ ... ]
> [...]
> miserable liv? Sitet eksisterer ikke længere (hvorfor mon?), men jeg
> sender gerne hele sitet i .ZIP-format, hvis nogle ønsker yderligere

Ja tak - på bse32568 [ a ] vip.cybercity.dk (den er god nok - det *er* min
mailadresse!

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-02-06 18:36

> Ja tak - på bse32568 [ a ] vip.cybercity.dk (den er god nok - det
> *er* min mailadresse!

Sendt. God fornøjelse...

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-02-06 20:02

Jens Bruun skrev i news:AMGdnT4DG_eKepzZRVny1A@giganews.com

> Sendt. God fornøjelse...

Takker

Fra : ThomasB

Dato : 27-02-06 17:16

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja tak - på bse32568 [ a ] vip.cybercity.dk (den er god nok - det *er* min
> mailadresse!

http://web.archive.org/web/20040128143730/www.f-a-r.org/home/cyril/bilag9.html

"Han fik ikke trøst hos faderen men nærmest skæld ud fordi han ikke holdt op
med at græde. Til sidst meddelte han sin far at han ville over til sin mor
at bo. Faderen blev vred og han blev hentet af moderen og Gabriel uden at
faderen sagde farvel til ham. Samleveren græd.

Filip ønsker ikke at besøge sin far. Om faderen så gav ham 500 stykker
chokolade. Filip siger at hans far tit hæver stemmen og at han skælder meget
ud. Moderen skælder næsten aldrig ud eller hæver stemmen.

Filip og Gabriel fortæller om at blive revet i håret trukket i øreflipperene
så de revner, få knaldet hovederne sammen, blive afstraffet ved at komme i
koldt bad med jogging tøj på og at blive last inde på værelse i flere timer
af faderen."

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 27-02-06 18:38

ThomasB wrote:
> [...]
> koldt bad med jogging tøj på og at blive last inde på værelse i flere timer

Denne tråd er OFF-topic her i gruppen, jvfr. fundatsen

=== citat ===
3. Fundats:
Alle emner indenfor kristendommen kan tages op i forumet,
lige fra teologiske diskussioner til vidnesbyrd og forbønsønsker.
[...]
Det må forventes, at diskussionen til tider bliver ophedet. Derfor
forventes det, at alle deltagere på trods af eventuelle uenigheder
holder en sober tone i debatten. Indlæg, der ikke gør dette, er
uønskede. Undgå at håne folk på grund af deres tro eller mangel på
samme.
[...]
Indlæg, der direkte håner eller latterliggør andre, er uønskede.
Humoristiske bemærkninger fra én skribent til en anden accepteres med
et smil.
Personforfølgelse har intet at gøre her i gruppen og henvises til
dk.snak.mudderkastning.
=== citat slut ===

Men i stedet for at FUTTE til dk.snak.mudderkastning (jeg ikke følger)
er der XPOSTET til alt.dk.malkasekten og sat FUT til samme gruppe hvor
du (og andre) vil kunne læse mit svar på ovenstående.

Fra : ThomasB

Dato : 27-02-06 23:57

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Denne tråd er OFF-topic her i gruppen, jvfr. fundatsen

Du er gennemskuet Henrik Vestergaard.

Hvis jeg på en eller anden måde havde "generet" f.eks Andreas Falck, så
havde du aldrig vejledt mig om offtopic. Det er *kun* fordi jeg
skriver/citerer noget der ikke er pro-Malka. Og ved du hvad? Det er hamrende
ynkeligt at se på.

Hyklerisk er det også, for du og Malkaaberne er de første her i gruppen til
at opfordre andre til at putte forskellige personer i filtre - og i er
heller ikke blege for at fortælle hvorfor i har dem i jeres filtre.

En "partisk" vejledning er ikke for vejledningens skyld.

Dit jammerlige røvslikkeri gør mig ked af det på dine vegne, for det må være
utroligt ydmygende for dig - især den dag du indser, hvor langt oppe i røven
på de forvirrede malkaer du har din tunge.

Bliv dog selvstændig, du er vel en voksen mand ik'?

Kan du forklare mig hvordan jeg kan holde ud, at være på usenet uden en
eneste i mit filter?

Kan du forklare mig, hvorfor du putter folk i dit filter?

Har jesus levet?

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 28-02-06 00:58

ThomasB wrote:

<...>

Svaret er givet i alt.dk.malkasekten.

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-02-06 10:22

> Svaret er givet i alt.dk.malkasekten.

Reality bites, hva'?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-02-06 16:10

"Jens Bruun" skrev i en meddelelse

> Reality bites, hva'?

lige mine ord ! godt sagt

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-02-06 16:19

"Henrik Vestergaard" skrev i en meddelelse

> Svaret er givet i alt.dk.malkasekten.
>
> --

Nu var jeg selv involveret i en debat der også røg i
dk.malkasekten og af ren nysgerrighed læser jeg dk.livssyn.krist ,og om ikke det sker igen
det var hele min pointe i mine indlæg for nogle dage siden
dk.malkasekten er kun oprettet for at gøre det bekvemmligt for Malkaerne eller HW at futte der til
når svarene gør ondt eller som Jens B skriver Reality bites

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-02-06 19:06

Michael Meidahl Jensen skrev i

> dk.malkasekten er kun oprettet for at gøre det bekvemmligt for Malkaerne
> eller HW at futte der til når svarene gør ondt eller som Jens B skriver
> Reality bites

Jeps, de kan nemlig ikke tåle at nogen er uenig med dem, for så bliver de
hånlige og nedladende over for deres "modstandere".

Fra : Cyril Malka

Dato : 26-02-06 14:45

In article <4401a20e$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> wrote:

> Du kan selv kigge nærmere på http://www.malka.dk/bibliotek.html for at
> se artikler han selv har skrevet for at danne dig et bedre indtryk.

Korrekt. Senest i Vores Børn (Far find dig selv).

Men jeg har nedlagt den hjemmeside jeg brugte til:

- At henvise og give juridisk hjælp til fædre, som havde vanskeligheder
til at få forældremyndigheden.

- At give harddiskplads til de, der havde problemer med at finde ud af
det med at lave en hjemmeside. Vi gav harddiskplads, uploadede og endda
lavede noget af det.

- Til at have et forum hvor børn, som var blevet adskilt fra deres far
kunne komme i kontakt med deres fædre, når de nu engang blev store nok,
til at finde ud af det.

Da for mange idioter (læs: "kristne" for de fleste af dem) brugte og
bruger den slags, som et ynkelig forsøg på at såre mig eller sprede
rygter, har vi lukket siden. Mine børn skal nok finde mig når tiden
kommer, men det er nok ikke tilfældet for mange af de andre, som ikke er
så heldige som mig.

Bad luck.

Jeg kan dog oplyse at jeg fik kontakt med flere børn som derigennem fik
fat i deres far igen. Så f-a-r.org har nyttet noget.

> [...]
> yderst vanskeligt at nå at hjælpe alle. Det er synd for alle dem som
> derved tvinges til at betale lokale rådgivere når der ellers *var*

Jeps. Vi havde kontakt med flere, som hjalp. Vi sat folk i forbindelse
med hinanden, fædre og deres unger og mange kunne hjælpe og støtte
hinanden.

Mange har betalt prisen for det... Undtagen mig

> Nej, det er også mit indtryk at de har flere maskiner. Nogle ting kræver
> et styresystem - andre ting et andet.

Til orientering: 6 maskiner kører her, 2 macs G5, 2 Linux maskiner
(server og backupserver), 2 Windows.

8 når vi sætter vores bærbare til

> Lige præcis. Hverken mere eller mindre, omend det skjulte i den
> dagsorden ikke kan være særlig skjult mere. Desværre.

Nu kan jeg se, at du svarer Wilstrup, som er røget inde i vores'
kill-filter nemlig for selv at kaste rigeligt med mudder og ligeledes
holder fast på at det er blot det, at være uenig med Britt eller mig,
der førte til en tur i Kill-filteret... Hvilket er en sandhed med mangen
en modifikation... Det hedder så: en rygte

Skulle snakken ikke føres videre til malkasekten i øvrigt. Fordi mens
mange anklager os andre for "personfnidder" så kan selvsamme personer
ikke finde ud af at skrive uden at nævne os på ubehagelig vis og det er
til det formål, vi har skabt malkasekten. Så kan disse personager hygge
sig dér med det, diskutere malka dér, og holde dk.livssyn.kristendom fri
for den slags.

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-02-06 15:02

> [...]
>
> - Til at have et forum hvor børn, som var blevet adskilt fra deres far
> kunne komme i kontakt med deres fædre, når de nu engang blev store

Du skal ikke være ked af det. Interesserede kan blot henvende sig til
undertegnede, så skal jeg gerne fremsende en kopi af det nu nedlagte site,
hvor især dine problemer med Janne Lykkebo og Statsamtet har en fremtrædende
placering.

> Da for mange idioter (læs: "kristne" for de fleste af dem) brugte og
> bruger den slags, som et ynkelig forsøg på at såre mig eller sprede
> rygter, har vi lukket siden.

Nåh, det er derfor. Ja, der kan man bare se. Man skal høre meget, før ørene
falder af.

Fra : Wilstrup

Dato : 26-02-06 16:41

> [...]
> der førte til en tur i Kill-filteret... Hvilket er en sandhed med mangen
> en modifikation... Det hedder så: en rygte

Aha! nu begynder jeg at forstå hvad det er der førte til killfiltreringen.
Jeg har ikke kastet med mudder, men jeg tror at Malkaernes hukommelse nok er
en anelse støvet. Faktisk var jeg så troværdig som forsvarer af Malkaernes
ret til at mene hvad de gjorde at jeg blev bedt af dem om at være moderator
på en gruppe de ville oprette.

Der er altså ikke skyggen af mudderkastning i mine indlæg til Malkaerne -
faktisk blev jeg opfordret til dem at være moderator i deres gruppe -ville
de mon gøre det, hvis de anså mig for mudderkaster? nej, vel? Og derfor
holder jeg naturligvis fast i at det skyldtes at jeg var uenig med dem, der
åbenbart sendte mig ind i deres filter, hvilket jeg dokumenterer herunder.

Jeg var i øvrigt ganske uvidende om dette forhold, og det er først gået op
for mig sent, at jeg faktisk var i deres filter.

Jeg er naturligvis ked af at jeg har fundet det nødvendigt at citere det
meste af debatten i stedet for blot at skrive msg-id, men når jeg går ind på
google, kan jeg ikke se, hvor dette msg-id befinder sig - jeg kan se
debatten og jeg kan nogen gange se svarene hvor msg-id står, men ikke
altid - derfor denne unødige gang citater.

Blot synes jeg at det ikke er en fair udlægning den, som Cyril Malka giver
om sagen - jeg har ikke kastet med mudder, men ser at jeg gang på gang er
blevet generet personligt af de to Malkaer -uvist af anden grund end at jeg
skulle være uenig med dem.

Da mit navn altså er kommet Cyril Malka for øre, hvor jeg altså må have
været i deres filter i godt 2 år uden at jeg har vidst noget om det, så er
det trist at hans opfattelse bygger på en usandhed om årsagen til
filtreringen.
At han har lov til det, er jeg godt klar over, men så synes jeg i hvert fald
at andre skal have et lille indblik i hvad der er gået forud for sagen.

den 18.jul.2004 skriver jeg fx til Andreas Ravsted:

Jeg er bekendt med debatten med Cyril omkring disse ting - det eneste
mit sigte var blot at FORSØGE at undgå mudderkastning - kalder man en
modstander løgnagtig, er det imho mudderkastning. Jeg er ikke nogen
"engel" selv -det erkender jeg, men jeg forsøger at undgå at kaste med
mudder - at det ikke altid lykkes, er jeg helt klar over, blot tror jeg
måske mere på at mere besindige mennesker, der ikke tager absolut
stilling til en bestemt persons adfærd i en debat, vinder mere end den
der forsøger at retfærdiggøre sin handlemåde - og som nævnt: jeg er ikke
et hak bedre selv, men jeg forsøger i det mindste at forbedre mig og
håber at de lykkes mig en gang

Svaret på dette er følgende fra Ravsted:

"Jeps, og du forsøger da også både at argumentere for, samt at
underbygge dine udsagn i det omfang det er muligt! Og det er al ære og
respekt værd.

Men når en person gentagne fremfører den samme urigtige påstand, på
trods af at det er blevet påvist over for vedkommende at det er en
urigtig påstand, så forvandles denne urigtige påstand altså til at
være en løgnagtig påstand da den er fremsat trods bedre vidende. "

Mr.D skriver så blandt andet samme dag:

"Mens de store kolonimagter var stærke våbenføre lande, der undertvang
sig verden, består den jødiske kolonialisme af fattige fortrykte jøder,
der flygtede fra forfølgelser. "

Og dertil svarer jeg samme dag:

"fattige, fortrykte jøder? Ja, det må være temmelig fattige jøder, der
bygger ulovlige mure, myrder løs på tilfældige forbipasserende for at få
ram på en mistænkt, lukker adgangen til at folk kan gå på arbejde, og
som skyder med raketter fra helicoptere etc. Det plejer ellers ikke at
være gratis at benytte sådan noget udstyr.
Jeg har dermed ikke sagt et ord om min holdning til selvmordsbomber, men
jeg konstaterer at det ikke just er det, det handler om her, men om
staten Israel og dens fremfærd."

Det afføder følgende svar fra Britt Malka:

"Det kan virkelig gøre mig rasende at læse sådan noget indoktrineret
.... &/%%!!!

Man glemmer som vanligt at fordømme de palæstinensere, der bestemt
ikke behøver nogen mistænkt for at myrde løs. Bare de ser en gravid
kvinde med fire børn, så myrder de løs. Så sprætter de op, så hugger
de hoveder af, så bomber de løs.

Når israelerne skyder og dræber en af de ansvarlige for disse grusomme
og utålellige myrderier, der endvidere er ansvarlige for at slå deres
eget lands børn ihjel, fordi de ofte -- på modig vis -- lader børnene
udføre det beskidte arbejde -- og ved sjældne tilfælde rammer
uskyldige også, så er det pudsigt nok det, som pressen hæfter sig ved,
og som folk sluger råt.

Tænk, at hjernevask kan foregå så let! "

Og hendes mand bakker hende op blandt andet med følgende passus samme dag:

"Kun på nogles hjerner. Det kræver blot lidt tankevirksomhed og blot det
at undersøge det, der sker, for at vide mere. Fakta kan, her igen, nemt
modbevise det. Men nogle kan ikke nås med fakta.

Jf. kære Arne Wilstrup, som har udtalt sig om både den katoslke kirke,
jødedommens oprindelse, antisemitismens opridnelse uden så meget som én
eneste dokument eller noget andet end "jeg tror" og "jeg tror ikke"...

Hvad kan man stille op mod det? Du kan lige så godt lade være

Alligevel skriver jeg den 19.jul.2004 skrev jeg blandt andet i et svar til
Andreas Ravsted:

(Om Malkaerne) Det er naturligvis betænkeligt at man ikke kan dokumentere
sine påstande, men jeg er ikke enig med dig i at de derved er løgnagtige

Jeg svarer derefter blandt andet samme dag:

"Der er ikke tale om hjernevask, Britt, men alene kendsgerninger som man
også har indrømmet i Israel - man har blot ment at man havde sin
legitime og legale ret til at gøre som man gjorde på trods af verdens
fordømmelse"

Britt bekræfter så sin mands støtte ved at skrive følgende:

<n...@nytestamente.org> wrote:
>Problemet er nu, at du bliver den stygge slem Malka som tager tingene
>forkert.

Ja, for det er meget mere politisk korrekt at skrive som hr. Wilstrup.
Han følger jo flertallet af journalisternes mening, og dermed folkets.

Det er nok ikke nogen tilfældighed, at en af de mest solgte aviser --
hvis ikke dén mest solgte -- er Ekstra Bladet.

Folk kan læse den uden at behøve at tænke selv eller tage stilling til
noget som helst, og så kan de alligevel have en mening om alt fra side
9-pigens bryster til mellemøstenpolitik.

>Fordi du ikke vil tåle fordomme af personer som ikke ved hvad de taler
>om og blot har en "jeg mener" holdning, uden at ane noget som helst af
>det, de udtaler sig om.

Ja, den er en imponerende og meget fremtrædende egenskab på visse
nyhedsgrupper.

>For at have gjort opmærksom på det, vil du nu snart svines til af mangen
>en af listens deltager.

Jo, men det er jeg så vant til efterhånden.

>Men kald det for Guds skyld da ikke antisemitisme.

Det gør jeg heller ikke.

Idioti, dumhed, uvidenhed, idioti, stupiditet, fårementalit og andre
ord falder mig nærmere ind.

>Kun på nogles hjerner.

Ja!

>Det kræver blot lidt tankevirksomhed og blot det
>at undersøge det, der sker, for at vide mere.

Lige præcis!

Men tænk igen, at der er så lidt hjerneaktivitet hos nogen, at de bare
sluger alt råt, at de ikke undersøger noget selv, at de lader sig nøje
med tredje- eller fjerdehånds meninger om væsentlige ting.

>Fakta kan, her igen, nemt
>modbevise det. Men nogle kan ikke nås med fakta.

Nej, det er tydeligt.

>Jf. kære Arne Wilstrup, som har udtalt sig om både den katoslke kirke,
>jødedommens oprindelse, antisemitismens opridnelse uden så meget som én
>eneste dokument eller noget andet end "jeg tror" og "jeg tror ikke"...

Jo, men det er han desværre ikke ene om. Den argumentationsform bruger
flertallet.

>Hvad kan man stille op mod det? Du kan lige så godt lade være

Jeps.

Det får mig så til endelig at svare i to følgende indlæg:

Goddag Britt

> Problemet er nu, at du bliver den stygge slem Malka som tager tingene
> forkert.

Jeg vil lige understrege at jeg ikke deltager i dette cirkus med at
nedgøre hverken dig eller Britt - hvorfor mon jeg blev bedt om at være
med som moderator af Britt, hvis hun mente at jeg var en af "dem, der
nedgør hende"?

> Fordi du ikke ønsker at lade dig dømme på uvidenhed, hvilket er det,
der
> sker.

Ikke fra min side -vi er uenige i dette her, dermed ikke fjender.

> Fordi du ikke vil tåle fordomme af personer som ikke ved hvad de taler
> om og blot har en "jeg mener" holdning, uden at ane noget som helst af
> det, de udtaler sig om.

Beklager -jeg ved godt hvad jeg taler om - det er for let Cyril blot at
sige at folk ikke ved, hvad de taler om - selv Israel har jo erkendt at
de har handlet som de har handlet - så hvorfor forsøge at benægte det?

> For at have gjort opmærksom på det, vil du nu snart svines til af
mangen
> en af listens deltager.

ikke af mig -

> Men kald det for Guds skyld da ikke antisemitisme.

ærlig talt -den er under bæltestedet - det er nu antisemitisme fordi man
er uenig med Britt? jeg havde troet bedre om jer end som så.

> [...]

nemt
> modbevise det. Men nogle kan ikke nås med fakta.

jeg ser frem til at man modbeviser det, der er sket fra Israels side -
billeder, reportager, Israels erkendelse mv.. taler sit tydelige sprog.

> [...]
én
> eneste dokument eller noget andet end "jeg tror" og "jeg tror ikke"...

ærlig talt - igen forstår jeg ikke hvorfor jeg nu skal angribes - men
jeg må vist henvise til at det er dig, der beskyldes for at mangle
dokumentation. Du har jo også glimret ved dit fravær af dokumentation
når du har udtalt dig om den katolske kirkes opfattelse af tingene. Jo,
du har vist en gang citeret et indlæg fra 1965, som imidlertid ikke
omhandler den problematik, vi taler om.

> Hvad kan man stille op mod det? Du kan lige så godt lade være

ja, det råd skulle du måske også tage at følge -

> Jeg vil lige reklamere for en af vores diskussion og mailing-lister på
> hvilke der bliver postet nyheder (en til flere gange om dagen) om
> mellemøsten (altså ikke kun Israel, selv om der er en del af
> posteringerne), i det tilfælde nogen her i gruppen kunne være
> interesseret i informationer om sagerne:

jeg har ikke lyst -set i lyset af ovenstående - at deltage i nogen
mailingliste - jeg havde til det sidste håbet på at dit udfald mod mig
drejede sig om en enlig svane, men jeg må konstatere at der åbenbart
ligger mere i dette end som så. Jeg synes ikke selv jeg har hørt til
dem, der har fremkommet med grovheder eller personangreb mod jer, sådan
som I ellers har fået skyld for at gøre, men jeg må konstatere at det
åbenbart er sådan at man skal slås i hartkorn med de usaglige angreb,
der er blevet jer til del. Det beklager jeg naturligvis, men det kan så
ikke være anderledes.

Vi er fundamentalt uenige om både den katolske kirkes rolle, Israels
fremfærd mv. -at du kan få det til at være lig med at man er
hjernevasket eller evt. at man er antisemit, bedrøver mig naturligvis -
men sådan er livet jo. "

og...

hmm - der skulle naturligvis stå "som moderator af Britts modererede
nyhedsgruppe" - undskyld det uklare sprog - jeg mener på ingen måde at
Britt skal modereres af mig "

Jeg skal dog lige understrege at det er et mærkværdigt niveau, der
debatteres på i den debat. Jeg kommer til at skrive et accent grave-tegn
fordi jeg flytter fingrene lidt for hurtigt til den forkerte tast - det får
Britt til at gå helt agurk ved at skrive: ( 18 Jul. 2004 20:59 )

Fra Britt Malka:

"AW: Nej, nej, ikke hjernevask, ikke spor.

BM: næ, men kunne du ikke i det mindste lade være med at fremvise din
uvidenhed
så tydeligt`?

AW:Tydeligt`?

BM: Ja, det siger vel alt. Accent-grave spørgsmålstegn. "

Her er altså et eksempel på mudderkastning fra BMs side.

Det får mig endelig til at svare:

??? Jeg skriver på en laptop, derved kommer jeg af og til til at trykke på
en forkert tast - er det så vanskeligt at forstå? At det skulle sige "alt"
viser at du griber efter et halmstrå, et forsøg på at nedgøre en person
alene af den grund - for billigt, for lavt og for tåbeligt.

"End-of-discussion"? - jamen, hvis jeg skulle følge op på denne, så ville
det jo svare til at når du skriver bindestreg mellem disse tre ord, så siger
det jo alt! tsk! tsk!.. Men jeg nøjes med at konstatere at du ikke bryder
dig om at forholde dig til min tydelige dokumentation, hvor jeg blandt andet
har fremført at Israel selv har erkendt de episoder, som jeg har refereret
til - Sharon har endda udtrykt at han er stolt af mindst en af dem - så kald
du det hjernevask en gang til - vi er flere her, der er i stand til at læse
indenad - du har fået den dokumentation, du ønsker - men jeg forstår da godt
at du ikke ønsker at forholde dig til den, for derved får du jo store
vanskeligheder med at finde en grimasse, der kan passe, når du på en og
samme gang både skal kalde dokumentationen for "propaganda" og "hjernevask"
fra mediernes side, samtidig med at du skal bortforklare at Sharon har
udtalt sig som han har gjort og erkendt episoderne - tillykke frue - men det
er jo menneskeligt at fejle og guddommeligt at tilgive - jeg tilgiver dig
gerne din vildfarelse, thi du vidste ikke bedre - måtte også disse forhold
føre til at du er mere ydmyg næste gang du taler om, hvem der er
hjernevasket.

Det er altså Britts "End of discussion", der åbenbart betyder
"kill-filter" - og siden har jeg hverken hørt eller læst noget af fruen.
Jeg skrev dog til dem om det var hende, der havde lavet de fortræffelige
hæfter om pc-programmer, men fik intet svar.

> [...]
> til det formål, vi har skabt malkasekten. Så kan disse personager hygge
> sig dér med det, diskutere malka dér, og holde dk.livssyn.kristendom fri

Jeg deltog kortvarigt i Malkasekten ved et tilfælde - jeg opdagede at det
var en mudderkastningsgruppe og det vil jeg ikke så gerne deltage i.

Man bør bemærke at jeg faktisk gennem hele Malkadebatten har holdt mig fri
for personangreb på Malkaerne -ja, selvom jeg er blevet generet groft af
dem, har jeg forsvaret dem på forskellig vis -men da jeg til sidst skulle
hånes for at have skrevet et accenttegn foran et spørgsmålstegn og så få at
vide at jeg var uvidende, så fik jeg altså nok.

At jeg altså nu ved at jeg ligger i deres filter ændrer ikke min opfattelse,
nemlig at jeg ikke synes at personforfølgelser hører hjemme i denne gruppe,
også selvom jeg selv ikke er fejlfri. Men det er plat at sige at jeg er
"er røget inde i vores kill-filter nemlig for selv at kaste rigeligt med
mudder og ligeledes holder fast på at det er blot det, at være uenig med
Britt eller mig, der førte til en tur i Kill-filteret..."

For det er -som enhver kan se - en grov løgn og jeg imødeser naturligvis en
undskyldnign fra Malkaerne for denne grove løgn.

(Ja, jeg ved godt at jeg er naiv - det er ydest sjældent at mudderkastere
indrømmer noget som helst offentligt, men man har jo lov til at leve i
håbet).

--
Wilstrup

Fra : Poul Nielsen

Dato : 20-02-06 22:34

"Cyril Malka" <mews@nytestamente.org> skrev i en meddelelse

> Du får ikke noget af at snakke med denne person. End ikke hans
> provokationer er interessante:

http://www.malkaz.com/malkaz/sager/dialogos-counselling/duut.html

Prøv lige at læse denne hjemmeside om Søren Bo Henriksen den er lavet af
Cyril Malka. den eneste formål er at bagvaske den tidligere formand (for
støttegruppen af tidligere medlemmer af jehovas Vidner) og for dialogcentret
i KBH. Der står absolut intet af essens om Søren Bo. De stikord der dukker
op i mit hoved er personforfølgelse, hetz, misundelse og simpelt psykopati.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 21-02-06 01:45

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> op i mit hoved er personforfølgelse, hetz, misundelse og simpelt psykopati.

SBH kunne sikkert godt forsvare sig selv, hvis han mente oplysningerne
var ukorrekte.

Men debatten hører ikke til herinde. Der er sat FUT til alt.dk.malkasekten

Her i gruppen er du nu plonket ved fremtidige hentninger af gruppen.

Fra : H. P. Holm

Dato : 21-02-06 05:50

Henrik Malka Vestergaard skrev:

> [...]
>
> Men debatten hører ikke til herinde. Der er sat FUT til alt.dk.malkasekten
>
> Her i gruppen er du nu plonket ved fremtidige hentninger af gruppen.

Det er tankevækkende at frankofile og pompøse jøder mener de er
berettigede til at moderere en kristen nyhedsgruppe.

Fra : Harald Mossige

Dato : 21-02-06 09:16

"H. P. Holm" <hp@holm.mail.dk> wrote in message

alt.dk.malkasekten

> Det er tankevækkende at frankofile og pompøse jøder mener de er
> berettigede til at moderere en kristen nyhedsgruppe.

Du skjønner, enkelte mennesker tror at de er spesiellt utvalgt av gud. Jeg
synes at religion fører til mange rare forestillinger.

HM

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 21-02-06 09:23

H. P. Holm wrote:

> Det er tankevækkende at frankofile og pompøse jøder mener de er
> berettigede til at moderere en kristen nyhedsgruppe.

Det pompøse ligger jo slet ikke i at lave andres navne om? Nej, det er
skam helt fair og i orden. Meget kristent!!

Igen: når der er en gruppe hvor et fjols kan få svar på tiltale og
derved frede det fra denne gruppe var det mere "elegant." Muligvis mere
kristent at bevæge sig langs panelerne og vende kinderne utallige gange,
men fundatserne gælder for alle. Diskussionen om navnet Malka er der
netop lavet en gruppe til. Længere er den ikke.

Men du kan bevare din arrogance helt i fred, for nu vil jeg lige så
pompøst sende fremtidige indlæg fra din pen hen der hvor de hører
hjemme: I killfilteret!

Fra : H. P. Holm

Dato : 21-02-06 20:43

Henrik Britt Vestergaard skrev:

> Men du kan bevare din arrogance helt i fred, for nu vil jeg lige så
> pompøst sende fremtidige indlæg fra din pen hen der hvor de hører
> hjemme: I killfilteret!

Plonket af en malkofil jøde - skal jeg føle mig beæret?

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-02-06 22:18

"H. P. Holm" <hp@holm.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Plonket af en malkofil jøde - skal jeg føle mig beæret?

Av for den. Den sved, hva'?

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-02-06 21:47

Poul Nielsen skrev i news:43fa35db$0$15786$14726298@news.sunsite.dk

[ ... ]
> [...]
> dialogcentret i KBH. Der står absolut intet af essens om Søren Bo. De
> stikord der dukker op i mit hoved er personforfølgelse, hetz, misundelse

Det er jo den helt typiske fremgangsmåde for de semijødiske klanmedlemmer af
malkasekten

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 21-02-06 01:41

Cyril Malka wrote:

> Du får ikke noget af at snakke med denne person. End ikke hans
> provokationer er interessante:
> http://www.kortlink.com/poulnielsen

Tak for linket.

Altså en troll.... Han er plonket nu.

Fra : Cyril Malka

Dato : 21-02-06 18:58

In article <43fa6192$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,

> Tak for linket.

Velbe.

> Altså en troll....

Nærmere en Kook: P.N., Poul, Poul Nielsen som er parat til at fyre de
værste idiotier af, og med hvem du alligevel ikke vil kunne få en dialog
i gang.

Jeg har ikke set nogen gør det i hvert fald.

> Han er plonket nu.

Jeps

Fra : Poul Nielsen

Dato : 21-02-06 20:58

> Nærmere en Kook:

Jeg tror enhver der googler Cyril og undertegnede vil (med undtagelse af
Henrik Britt Westergaard) kunne se at Cyril er en vaskeægte netkook. Og
Cyril jeg tror næppe at de ganske få indlæg jeg producerer vil kunne få mig
placeret i denne kategori. Derimod tror jeg at dit karaktermord på Søren Bo
Henriksen taler sit eget sprog om din person og karakter (Stalker??).

P.N., Poul, Poul Nielsen som er parat til at fyre de
> værste idiotier af, og med hvem du alligevel ikke vil kunne få en dialog
> i gang.
>
> Jeg har ikke set nogen gør det i hvert fald.

Det er fordi du læser elendigt og du staver jo af helvede til, så hvem siger
at du ikke også læser dårligt.

Fra : kjaer

Dato : 20-02-06 22:00

Jette Bramsen wrote:
> Jeg er een af de mange, der er bange for, at vi skal bøje os for de
> Islamske regelsæt.

Vi skal vel alle bøje os lidt.
-Noget der undre mig er, hvorfor man i mediernes
> debatter siger "Muslimer og Danskere", -hvorfor siger man ikke
> "Muslimer og Kristne" ...

Fordi hele den historie handler mere om politik end om religion. Nogen
imamer ved at de er ved at tabe magt og så har de sat det hele i brand for
at vise os at de kontroller pøblen. Den almindelige stilfærdige borger i de
lande sidder nok og siger som os: "sikke noget pjat"