Sandheden om Muhammed-tegningerne
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-02-06 21:01

"Jesus-loves-you" skrev
5034 news:hv4Gf.7239$Cl2.135807@news000.worldonline.dk

Message to Muslim World

[ ... ]
> ... > Jesus siger:
> ... >
> ... > "Gør mod andre mennesker sådan,
> ... > som I vil, at de skal gøre mod jer!"
> ... > (Luk.6,31)

Undskyld ... jeg har *snorksovet* i timen:

[ ... ]
> Gud taler til dig gennem dette. For måneder siden kendte Han allerede til
> dette ...

Input andagtstekst fra www.blr.dk

(indtastet før januar 2006)

=== citat start ===

Mandag 30. (Januar 2006, red.)

Katastrofen

1 Mos 3,1-17

Slangen var den mest listige af alle
dyrene, Gud havde skabt. Den kom til
kvinden og sagde: "Sagde Gud virkelig,
at I ikke må spise nogen af frugterne i
haven?" "Selvfølgelig må vi det!"
svarede kvinden. "Det er kun frugten
fra træet midt i haven, vi ikke må spise.
Gud siger, at hvis vi spiser den frugt,
eller bare rører den, skal vi dø!"

"Har Gud virkelig sagt, at I ikke må spise af træerne i haven?" Sådan lyder
verdens første løgn, for selvfølgelig havde Gud ikke sagt sådan noget vrøvl.
Hvad i alverden skulle de så leve af?

... Inden Eva ser sig om, er det lykkedes Djævelen at tegne et billede af
Gud som en smålig tyran, der ikke vil dele sin herlighed med andre, men bare
have det hele for sig selv. ...

=== citat slut ====

Men læg nøje mærke til kvindens ord. Hun siger nemlig noget forkert. Gud har
på INTET tidspunkt forbudt dem at røre ved træet.

Det er heri vores nøgleord er (the keyword).

Når Gud har forbudt os begå shirk (afgudsdyrkelse), så bliver vi - ligesom
kvinden - så bange for at overtræde dette bud, at vi *opfinder* et
menneskeskabt tillægsbud !!!

Og førend vi får set os om, er vi bundet på hænder og fødder i vores eget
fangegarn (apropos Kol.2,21-23).

Shia-muslimer (fx. i Iran) har faktisk afbilledet Muhammed gennem mange
århundreder, og ingen har protesteret.

Så måske har journalisten fra Jordan alligevel ret, når han spørger:

=== citat start ===

TV2 TTV s140 Tor 02 Feb (2006, CET) 21.16.49
.... "Hvad skader mest
islam, disse tegninger eller billeder
af en gidseltager, der foran kameraer
skærer halsen over på sit offer, eller
en selvmordsbomber, som sprænger sig
selv i luften ved et bryllup i Amman?",
spørger redaktøren Jihad Momani i
lederen.

02. feb 12:58 (CET, red.)

=== citat slut ====

*Alle* mennesker har jo en karakterbrist i hjernen, hvor vi på visse områder
simplificerer virkeligheden i únødvendig grad (apropos den skitzoide
tankegang) ...

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-02-16, CET 20:57)
- "... skulle jeg hilse og sige!"

Det er jo en *galeanstalt*, my friend.

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 09-03-06 15:21

"Jesus-loves-you" skrev
5097 news:4S4Jf.7685$Cl2.136814@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> [...]
>
> === citat start ===
>
> TV2 TTV s140 Tor 02 Feb (2006, CET) 21.16.49

(2006-03-09, CET 14:52:12, delay 0)
- "Du skal tage dig af det (læste TV2 s142)."

14:54:16, delay -00h01m26s
- "Jeg beordrer dig ... my friend."

Yes, Sir:

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s142 Tor 09 Mar (2006, CET) 14.54.43

Krav om dødsdom for avistegninger

Op til 21 anklagere i en retssag i
Sanaa i Yemen anbefaler, at Mohammed
al-Asadi, redaktør af avisen Yemen
Observer, skal dømmes til døden, fordi
hans avis den 4. februar bragte
Jyllands-Postens Muhammed-tegninger.

Det skriver Yemen Observer på sin hjem-
meside, der stadig fungerer, selv om
den trykte avis har fået frataget sin
licens på grund af tegningerne. Ifølge
anklagerne er der belæg for en dødsdom,
fordi en kvinde, der fornærmede
Muhammed, mens han var i live, blev
myrdet, og profeten roste efterfølgende
morderen.

09. mar 14:31 (CET, red.)

=== citat slut ====

Jamen *hvad* skal jeg sige ? - Man kan jo ikke respektere en religion, som
begår drab, vel ?

14:57:42, delay 0
- "Nej

15:11
- "Med hilsen fra mig."

15:11
- "Os *alle*."

For øvrigt *afslører* Muhammed gennem denne kyniske adfærd, at han blot var
en falsk profet, jævnfør Jesu Ord fra Matt.7,15-20...

15:16
- "Amen."

Eimen morder-mashine...

15:18
- "Bestemt! ... (ganske bestemt)"

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-03-09, CET 14:54:42, delay 0)
- "Login."

Hmm ...

Login-memory:
5194 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ...
(sent Thursday 2006-03-09, CET 13:48)

-

Coming up:
Perhaps found the fragment of depart-time (and place) - Was: Kunstig
intelligens ?

Link'ed to ...
5180 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5196