Åndelig krigsførelse
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 12-02-06 13:52

"Jesus-loves-you" skrev
5055 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Åb.13,17 ...
(Sent: Sunday, February 12, 2006 10:32 AM)

[ ... ]
> Vær opmærksom på følgende:
>
> Det er IKKE mod kød og blod, vor kamp, er, men derimod mod slangen,
> djævelen, der bedrog Adam og Eva i Paradisets Have. Gør derfor flittigt
> brug af Guds våbenarsenal (Ef.6,10-18).

Medens vi er ved emnet, bør jeg måske lige nævne, at Satan jo selvfølgelig
IKKE vil ha', at folk bliver frelst (apropos Musalaha).

Billedlig talt kan man sige, at dersom han frygter, at hans borg bliver
løbet over ende af de gode kræfter, da iværksætter han et modangreb, for at
*aflede* fjendens opmærksomhed på denne hans fæstning.

Jesus blev udsat for denne såkaldte afledningsmanøvre, endog så snedigt
gennemtænkt, at det var en af Jesu nære medarbejdere, der gik Djævelens
ærinde. Og Jesus måtte kalde angrebet ved dets rette navn med ordene til
Simon Peter: "Vig bag mig, Satan! du er mig til forargelse; thi du sanser
ikke, hvad Guds er, men kun, hvad menneskers er." (...

Heaven-Break:
(2006-02-12, CET 13:43)
- "Amen."

.... (Matt.16,23)

I think this break was an internal note to Mr. §77-Lawbreaker!!!

Hvad kan vi lære af dette (som Jesu Kristi medarbejdere) ?

At vi skal stå og flippe ud og uddrive dæmoner her-og-der og allevegne ?

Nej, for der bliver ikke mere lys i et lokale ved at fokusere på mørket!

Men vi kan benytte informationen som en art "termometer". Det vil sige, at
når vi står og bombarderer på satans fæstning, og vi så møder voldsom
modstand, så kan noget faktisk godt tyde på, at vi er ved at ramme plet.
Satan *afslører* altså indirekte, at han er ved at have alvorlige problemer

Heaven-Break:
13:47
- "Halleluja! ... Pris Herren ... for Han er god."

Og så skal vi bare blive ved med at gøre det, Herren *oprindelig* befalede
os at gøre; lige indtil fæstningen segner i grus!

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk