Ny nyhedgruppe: alt.dk.malkasekten
Fra : Chill

Dato : 12-02-06 21:45

Goddag alle,

Efter den sidste snak om Amish og Muhammed, så kan jeg se, ud fra
citater, at blandt andet Andreas Falck har yderst travlt med at
kommentere alle artikler og mange ting der skrives med "Malka",
"Malkasekten", "Malkaneser" m.m.

Ret tæt på paranoia i det hele taget, synes jeg ... Men for husfredens
skyld, så har jeg oprettet vores egen gruppe: alt.dk.malkasekten (se
evt. om hvordan man gør den slags på http://www.hackademi.com=

I den gruppe, kan forsmåede, latterlige ignoranter og andre fjolser à la
.... (ingen nævnt - ingen glemt) og andre, udspy deres galde, så gruppen
her kan måske holdes fri for deres Off-Topic latterligheder ... Og så
har vi noget at FUTte til ...

Britt og jeg lover, at vi nok skal svare *gode* flamer (altså idioter,
som end ikke kan finde ud af at flame, skal ikke forvente svar hefra
heller).

Jeg ved ikke med Henrik: Men måske var det en idé at kill-filtre alle
idioter og kun nøjes med at svare dem dér ... Eventuelt?

--
Venligst,

Chill (Cyril Malka)

http://www.hackademi.com -=- http://www.malka.biz

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 12-02-06 22:57

Chill wrote:
> [...]
> citater, at blandt andet Andreas Falck har yderst travlt med at
> kommentere alle artikler og mange ting der skrives med "Malka",
<...>
> Jeg ved ikke med Henrik: Men måske var det en idé at kill-filtre alle
> idioter og kun nøjes med at svare dem dér ... Eventuelt?

Jeg har kørt med individuel filtrering - filtrering gjaldt kun den
enkelte gruppe. På den måde kom jeg i forbindelse med *alle* indlæg da
jeg indlæste dk.politik og dk.politik.indvandring da der - naturligt nok
- ikke var nogen filtreret på den gruppe.

Så blev jeg nysgerrig når tonen var så barsk, og ganske rigtig: der var
fangst.

Man kunne lave et helt citatarkiv for de interesserede.

Henrik, Dianalund
...."En krone sparet (efter skat) er bedre end en krone tjent (før skat)"
...."Tænk som en klog mand, men forklar dig i folkets sprog" (W B Yeats)