Muhamed-tegningerne
Fra : Cyril Malka

Dato : 05-02-06 12:38

Goddag,

På en af vores hjemmesider: http://www.hackademi.com/ har vi, i
anledning af de hacking af danske hjemmesider pga. Muhamed-tegningerne,
anbragt en afstemning.

Synes I at nogle muslimers reaktion er overdrevet eller er det okay at
hacke danske hjemmesider m.m. pga. disse tegninger.

Når vi kan se, hvordan folk reagerer her, når man blot sætter tvivl om
kristendommen, regner jeg med at der vil være udstrakt forståelse for
disse immamers adfærd og mening.
--
Venligst,

Cyril

Den nye Testamente - Fortæller man dig alt? http://www.nytestamente.org

Fra : JoVe

Dato : 05-02-06 15:59

Cyril Malka wrote:
> [...]
>
> Når vi kan se, hvordan folk reagerer her, når man blot sætter tvivl om
> kristendommen, regner jeg med at der vil være udstrakt forståelse for

Jamen dog!! Er dine sider overhovedet under angreb fra nogen som helst
kristne ???
))

Mvh
Jørgen Vestergaard

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-02-06 18:20

JoVe skrev i news:43e612be$0$47006$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

[ ... ]
> Jamen dog!! Er dine sider overhovedet under angreb fra nogen som helst
> kristne ???

Han angribes kun af sin egen dumhed

Fra : Lapzig

Dato : 05-02-06 16:49

"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> wrote in message
> Goddag,

Bliver du aldrig træt af at blamere dig med dine hjemmesider i hobetal?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-02-06 21:10

"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Når vi kan se, hvordan folk reagerer her, når man blot sætter tvivl om
> kristendommen, regner jeg med at der vil være udstrakt forståelse for

Ærligt talt så syntes jeg at dine sammenligninger er helt ude af
proportioner, med mindre du tager pis på os.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 05-02-06 22:13

Jeg synes Jyllandsposten burde lave nogle tegninger, hvor Jesus bliver
elsket af Buddha, mens Hare Krishna sidder og onanere. Hvorefter det bliver
vist til det muslimske samfund.

Så er det problem løst