Falck.
Fra : Claudio Adam

Dato : 03-02-06 08:14

Falck, jeg har nævnte dette før:
Jeg vil sætte vældig meget pris på at du undgår at futte mine
indlæg!
Dette er kort sagt ikke op til dig at futte nog-get som helst!

Høflighed er godt, eller noget: For noget om du vil:

Kort sagt:
Undlad for Helvede at fedte dine urinsure onani-grifler ind i mine
indlæg!
Er det bedre?
Mere forståeligt.

Adam.

Fra : Vidal

Dato : 03-02-06 08:39

Claudio Adam wrote:
> [...]
>
> Kort sagt:
> Undlad for Helvede at fedte dine urinsure onani-grifler ind i mine

Dit indlæg høre vist ikke hjemme her.

FUT: dk.snak.mudderkastning

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaar

Fra : N/A

Dato : 03-02-06 14:28

Fra : H. P. Holm

Dato : 03-02-06 14:28

Claudio Adam skrev:

> Så er spørgsmålet om hvor dig Villy?
> Og den gode Falck så hører til?

Jeg holder på, at dit opblæste bræk er bedst placeret i enten
de politiske eller religiøse nyhedsgrupper.

Vidal og Anders Flack hører ikke nogen steder hjemme.

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-02-06 17:04

H. P. Holm skrev i news:43e35a6f$0$2104$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

[ ... ]
> Vidal og Anders Flack hører ikke nogen steder hjemme.

Og du kan som sædvanligt ikke andet end dårlig mudderkast og personhetz

FUT dk.snak.mudderkastning

Fra : Claudio Adam

Dato : 04-02-06 08:19

1.Og hvad står H. P. så for?

2.Er det ligeledes muligt at få forklaret hvorledes du står
sådan rent politisk?:

( - Jeg mener naturligvis før du begynder med dine egne? -
udgydelser! )

Adam

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-02-06 09:36

http://www.hpfoods.com/index.php

> 2.Er det ligeledes muligt at få forklaret hvorledes du står
> sådan rent politisk?:

H. P. er vist allermest bare politisk korrekt.

> ( - Jeg mener naturligvis før du begynder med dine egne? -
> udgydelser! )

Ja! Så ka' han lære det, ka' han?'~!

> Adam

Eva

--
-Jens B.

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-02-06 10:41

Claudio Adam (slet G8YQ9) skrev i

> Falck, jeg har nævnte dette før:
> Jeg vil sætte vældig meget pris på at du undgår at futte mine
> indlæg!

Så vil jeg da anbefale dig at poste i de rigtige grupper. Og samtidig gøre
dig opmærksom på at personnavne ikke hører hjemme i emnelinien.

Gør dig selv, og alle os andre, den store glæde at læse vejledningerne og
netiketten for de danske grupper: http://usenet.dk

FUT: dk.admin.netikette

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://bibeltro.dk + http://ravsted.dk/ + *DebatForum*