Udbredelse og poltisk Knæfald.
Fra : Claudio Adam

Dato : 02-02-06 08:29

Jeg vil nu godt påpege følgende:

1.At nu må tiden være moden til at der bygges en Stormoske i alle
Danske Byer med en befolkning på over 10.000 mennesker!

2.Dette vil jeg anse som et godt og sundt initiativ, som selvfølgelig
vil øge og forbedre:
Den overgangs fasen til et Nordisk-Kalifat.

3.Som en decideret opfølger: Bør alle Kirker nedlægges; disse kunne jo
eventuelt bruges som fundament til Moskeerne.

3.b.Jah mulighederne er jo sådan set slet ikke begrænset i så
henseende:

3.c.Som en lille tillægs gevinst bør alle Landbrug naturligvis
nedlægges. og etc.

3.d.
Herr-efter mangler der jo sådan set kun et nyt navn:
For denne nye Nordiske og Islamiske Stat.

NB. Så slaget er tabt venner:
På grund af en i første omgang uduelig journalistik fra avisens side,
fulgt op af undskyldning fra samme avis,s side, som igen Islam ikke
vil godtage, som igen bliver fulgt op af et knæfald fra regeringens
side.
Er der en plan B?

Eller skal vi bare vende os til at leve på Vestbredden?

Adam

NB. Dette læserbrev er skrevet med al respekt for diverse religions
forgreninger: I min søgen efter at blive et godt og retfærdigt
menneske

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-02-06 08:44

Claudio Adam (slet SWRGF) skrev i

> Jeg vil nu godt påpege følgende:
>
> 1.At nu må tiden være moden til at der bygges en Stormoske i alle
> Danske Byer med en befolkning på over 10.000 mennesker!

Post dine politiske anskuelser i dk.politik.

Din mission for islam hører ikke hjemme i dk.livssyn.kristendom

FUT dk.politik

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://bibeltro.dk + http://ravsted.dk/ + *DebatForum*

Fra : Claudio Adam

Dato : 02-02-06 12:44

Hej Falck!:
Som sædvanlig øser du af din visdom.

Hilsen Adam

sitecenter.dk/edelweiss

Fra : Claudio Adam

Dato : 02-02-06 13:08

( Kender du udtrykket tunnel-syn? Falck?)

En tilføjelse Andreas som jeg er sikker på at du vil sætte stor
pris på:

Og, Nej jer er den unterhylende ikke på hverken Zionisterne og
for den sags skyld Islam Lønings liste.:

Alt er for Danmark og Nationalismen, den Danske!

Jeg er kort sagt helt Freelance, Falck:
Er livet i øvrigt ikke pragtfuldt?.

Og, igen Falck: Jeg er Lutheraner, selv om jeg i øjeblikket
finder det særdeles vanskeligt at tro på noget som helst.

Så er det jo selvfølgeligt så heldigt anbragt, at jeg ligger
inde med Zen Budhisme, ( se filosofi, ren filosofi ): som back
up.

Og igen kære Andreas:
En fred i Mellemøsten jo alfa og omega,
- avisen har givet undskyldningen og alt burde således være på
sin plads i så henseende!

Det er ikke dette der er akute problem! min ven.
Nej, det er derimod en oprettelse af en palæstinensisk stat,
det er dette der bør diskutere i De poltiske kringel kroge:

Nu skal der meles og males, nu skal presset lægges på både
Høgene i Knesset, samt ikke mindst diverse Fraktioner på den
anden side.

Hvis dette kan fattes! Jah sammenfattes! Er chancen og
muligheden der nu, selv om det selvfølgeligt ser lidt speget ud,
den situatione!

Altså fuld damp på Udenrigs politikken, jah og da også fra ovre
ved Pecos: Der om nogen kan være den løfte-stangen!

Med venlig hilsen,
Adam

www.sitecenter.dk/edelweiss

Fra : Claudio Adam