Muse + Depeche Mode
Fra : Lars Lauridsen

Dato : 04-03-06 23:18

Hej gruppe

Jeg har lige set at Muse skal være opvarmning for DM i Århus i juni. Deres
koncert i 2004 på Roskilde, er den bedste koncert jeg nogensinde har været
til (Muse altså), så jeg overvejer lidt at tage med her, selvom jeg ikke er
en stor DM fan. Jeg kender deres hits, og de er fede, men det er også der
min interesse stopper - det kan jeg selvfølgelig nå at ændre på...

Men, hvis jeg skal betale 430 kr (primært) for at se Muse, kunne det måske
være meget rart med et bud på hvor længe de mon spiller? Jeg mener, det er
da ikke noget lille ukendt warm up band, så mon ikke det er en times tid el.
lign.?

Derudover kommer Muse snart med nyt album, så man kan måske håbe på de
kommer forbi (evt. Roskilde igen)...

Mvh.
Lars

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 04-03-06 23:53

Lars Lauridsen wrote:

> [...]
> mon spiller? Jeg mener, det er da ikke noget lille ukendt warm
> up band, så mon ikke det er en times tid el. lign.?

Jeg kan fortælle at DM's opvarmning spillede ca en halv time i parken.

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 05-03-06 00:10

"Henrik Sørensen" <nope@no-mail.here> skrev i en meddelelse

> Jeg kan fortælle at DM's opvarmning spillede ca en halv time i parken.

Ok. Hvem havde de med dér?

Mvh.
Lars

Fra : Morten Steen

Dato : 05-03-06 02:32

> Ok. Hvem havde de med dér?

The Bravery.
Og lyden var SÅ elendig. Det var ganske rædselsfuldt at høre på.

Morten

Fra : Holst

Dato : 05-03-06 09:11

Lars Lauridsen wrote:

> [...]
> da ikke noget lille ukendt warm up band, så mon ikke det er en times tid el.

Bravery fik ca. en halv time i Parken.

Fra : Pipeline

Dato : 05-03-06 10:44

"Lars Lauridsen" <crazy_jellyfishNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
>
> Jeg har lige set at Muse skal være opvarmning for DM i Århus i juni.

Og jeg har lige hørt i radioen at Muse IKKE skal varme op for DM i Aarhus.
Så vent lidt med at købe billet!
MVH
Pipeline

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 05-03-06 13:27

"Pipeline"

> Og jeg har lige hørt i radioen at Muse IKKE skal varme op for DM i Aarhus.
> Så vent lidt med at købe billet!

Ok, tak. Jeg ved nu heller ikke om det bliver til noget. 430 kr er meget af
en SU, når der er Roskilde et par uger senere.

Mvh.
Lars

Fra : Christian Muus

Dato : 05-03-06 15:25

"Pipeline" <000000ng3@odeu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Og jeg har lige hørt i radioen at Muse IKKE skal varme op for DM i Aarhus.

Ikke? ...angav de en årsag?

Fra : Pipeline

Dato : 05-03-06 17:23

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ikke? ...angav de en årsag?
Jeg hørte kun radioen med et halvt øre, så jeg fik ikke fat i det hele,
desværre.
Men der går stadig rygter om at det bliver Goldfrapp som skal varme op. De
er vistnok blevet booket til den tyske del af DM's sommertour.
Det ville jeg personligt blive MEGET glad for! Men som sagt er det bare
rygter, rygter og rygter...
MVH
Pipeline

Fra : Hauge

Dato : 05-03-06 17:34

Hej
Pipeline wrote:
> Men som sagt er det
> bare rygter, rygter og rygter...

Så er vi da nogen der er glade for at det IKKE er rygter at DM kommer, for
personligt er jeg ret ligeglad med hvem der varmer op, bare det ikke er alt
for elendigt.

Mvh Hauge, der aldrig har hørt om de grupper i omtaler.

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060305163338@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Pipeline

Dato : 05-03-06 17:59

> [...]
> alt for elendigt.
>
> Mvh Hauge, der aldrig har hørt om de grupper i omtaler.

Ja, jeg er egentlig også ligeglad med hvem der varmer op inden guderne fra
Basildon går på scenen!
Men når det endelig skal være, så falder Goldfrapp meget mere i min smag,
end Muse eller Bravery for den sags skyld.
MVH
Pipeline

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 05-03-06 20:42

"Hauge"
> [...]
> alt for elendigt.
>
> Mvh Hauge, der aldrig har hørt om de grupper i omtaler.

Gør dig selv en tjeneste, og lyt til noget Muse så Rigtig god musik og
et voldsomt godt live band!

Mvh.
Lars

Fra : Peter Juhl

Dato : 05-03-06 21:19

Pipeline wrote:

> [...]
> op. De er vistnok blevet booket til den tyske del af DM's sommertour.
> Det ville jeg personligt blive MEGET glad for! Men som sagt er det

Purity er genopstået - måske kunne vi være så heldige...