Teitur
Fra : Lauridsen

Dato : 04-03-06 18:22

Jeg var til koncert med Teitur i december i Odense. Han spille sammen med en
svensker som netop havde udgivet et nyt album. Kan bare ikke komme i tanke
om hvad ham svenskeren hed?

Nogen som kan hjælpe?

/Lars

Fra : rosenauer.dk

Dato : 05-03-06 16:59

Jeg vil tro at du mener Tobias Fröberg - det var i alt fald ham havde med da
han var på Vega. Jeg fandt faktisk lige et af mine fotos hvor han er på - er
det ikke ham ?

Billede:
http://rosenauer.dk/photography.php?gallery=Music/Teitur/20051210%20-%20Vega,%20Copenhagen&picture=2

Website: http://www.tobiasfroberg.com/

Teitur er iøvrigt noget alle på et eller andet tidspunkt bør opleve live -
og endeligt også huske at lytte til hans plade ;)

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Lauridsen

Dato : 05-03-06 20:19

> Jeg vil tro at du mener Tobias Fröberg - det var i alt fald ham havde med
> da han var på Vega. Jeg fandt faktisk lige et af mine fotos hvor han er
> på - er det ikke ham ?
Jamen det var da lige præcis ham
Fandt iøvrigt samme info i Teiturs forum på www.teitur.com

> Website: http://www.tobiasfroberg.com/
Tak for det..

> Teitur er iøvrigt noget alle på et eller andet tidspunkt bør opleve live -
> og endeligt også huske at lytte til hans plade ;)
Kan kun give dig ret.. Det er fantastisk!

Mvh. og tak
/Lars

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 11-03-06 17:25

"Lauridsen" <larsparly@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Kan kun give dig ret.. Det er fantastisk!

Ja jeg er helt enig, er faktisk lidt chokeret over at han aldrig rigtig er
slået mere igennem, og at så få i min omgangskreds kender ham Men hans
album og den koncert jeg var til med ham i Aalborg var fantastiske.

mvh. Brian

Fra : Lauridsen

Dato : 05-03-06 20:25

> /Martin Rosenauer