Depeche Mode i Parken...
Fra : Lars Sommer

Dato : 02-03-06 08:47

Hej alle,

Skulle der være nogen derude, som har kendskab til om der findes en
tilgængelig optagelse af koncerten i lørdags...?

I øvrigt synes jeg det var en rigtig dejlig koncert - skønt at høre
numre fra den nyeste CD live, og Shake The Disease var et meget stort
øjeblik for mig...! Vi er nogen stykker, der har ventet adskillige år
på, at de skulle spille den live igen.

--
Lars Sommer

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 02-03-06 16:22

On 02 Mar 2006 07:47:05 GMT, Lars Sommer wrote:

> Hej alle,
>
> Skulle der være nogen derude, som har kendskab til om der findes en
> tilgængelig optagelse af koncerten i lørdags...?

Der gør der sikkert, men jeg har desværre ikke link. Her er dog en fornylig
koncert i Tyskland, jeg kan anbefale den pga kvaliteten:

http://www.dimeadozen.org/torrents-details.php?id=79292&hit=1

Fra : Lars Sommer

Dato : 02-03-06 18:19

Thomas Jespersen <jespersen.thomas@gmail.com> skrev:

>Der gør der sikkert, men jeg har
>desværre ikke link. Her er dog en fornylig
>koncert i Tyskland, jeg kan anbefale
>den pga kvaliteten:

Tusind tak for svar, men hvis det er den fra Frankfurt, så har
jeg hørt den...

Men jeg vil rigtigt gerne genhøre koncerten fra Parken...

--
Lars Sommer