Asiatisk violinist
Fra : newsgroup@dragic.com

Dato : 01-03-06 21:19

Hejsa

Min kone efterlyser noget musik.
Hun kan kun sige at det er noget med violin og at det er 1 eller 3
personer (kvinder) der spiller.
Det er moderne toner der kommer ud/fra violinen/violinerne og ikke
klassisk musik.

Er der nogen der kender nogle navne jeg kan gå ud fra?

Det eneste jeg har fundet er Bond og det er ikke dem min kone tænker
på.

Hun kom til at sifte forbi på tv hvor der var en koncert fra San-remo,
men hun ved ikke hvornår den var.

På forhånd tak
Nenad

Fra : Davidsen

Dato : 01-03-06 22:00

<newsgroup@dragic.com> skrev i en meddelelse
[...]

Kunne det være Vanessa Mae?

Mvh
Davidsen

Fra : Ove Thomsen

Dato : 02-03-06 07:46

Prøv at kikke her : http://www.vanessamae.com/

Hun er fænomenal.... :)

Fra : Lars Frandsen

Dato : 02-03-06 15:17

"Ove Thomsen" <Ovemunk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Prøv at kikke her : http://www.vanessamae.com/
>
> Hun er fænomenal.... :)

Er hun også en dygtig musiker?
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Ove Thomsen

Dato : 03-03-06 07:13

> Er hun også en dygtig musiker?

Musiker??? øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø _Nåeeeja det er hun da også. :)

Seriøst set så spiller hun r*ven ud af bukserne på de fleste "seriøse"
violinister, hun har det vist bare lidt ligesom SAFRI folkene og Kim
Sjøgreen at det altså ER sjovere(og mere indbringende) at spille for mange
mennesker i stedet for at holde sig oppe i elfenbenstårnet.

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-03-06 19:45

Ove Thomsen wrote:

> Musiker??? ררררררררררררררררררררררררר _Nוeeeja det er hun da ogsו. :)
>

> Seriרst set sו spiller hun r*ven ud af bukserne pו de fleste "seriרse"
> violinister,

In your dreams...

/David

Fra : newsgroup@dragic.com

Dato : 05-03-06 10:24

Hejsa

Det var hende, nu danser både min fulg og kone rundt i lejligheden...

Takker

Mvh
Nenad