Hvor mange var der i Parken i går? (til DM~
Fra : Jan

Dato : 26-02-06 10:51

Er der nogen som har et rimeligt eksakt tal for, hvor mange der i går aftes
var i Parken, for at høre Depeche Mode.

mvh Jan

Fra : Christian Muus

Dato : 26-02-06 11:15

jeg hørte et sted at vi var omkring 47 000

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-06 15:36

Christian Muus wrote:
> jeg hørte et sted at vi var omkring 47 000

47.000 næseringsbærende, marginal-musikelskere, der ikke aner hvad der rører
sig i Landet?

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Hauge

Dato : 26-02-06 15:55

Kim Frederiksen wrote:
> 47.000 næseringsbærende, marginal-musikelskere, der ikke aner hvad
> der rører sig i Landet?
Hehe, så var Åge åbenbart ikke med

Mvh Hauge, der glæder sig til DM i Århus.

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060226145433@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Empitris

Dato : 26-02-06 15:57

> 47.000 næseringsbærende, marginal-musikelskere, der ikke aner hvad der
> rører sig i Landet?

Hvilket land?

Fra : Rune Jensen

Dato : 26-02-06 16:48

Jan wrote:
> Er der nogen som har et rimeligt eksakt tal for, hvor mange der i går aftes
> var i Parken, for at høre Depeche Mode.
>
> mvh Jan

BT sagde 40.000
Der var ikke udsolgt, selvom de satte nogle af priserne ned til sidst.

-Rune Jensen

Fra : Sune Vuorela

Dato : 26-02-06 16:57

On 2006-02-26, Rune Jensen <rune@FJERNmcdaddy.dk> wrote:
> Der var ikke udsolgt, selvom de satte nogle af priserne ned til sidst.

Der var 'pladser med begrænset udsyn' tilbage.

Jeg kunne se dem fra plænen. Jeg ville kalde det 'pladser uden udsyn' og
de burde højst koste en femmer.

/Sune

Fra : peter

Dato : 26-02-06 20:14

Jan wrote:
> Er der nogen som har et rimeligt eksakt tal for, hvor mange der i går aftes
> var i Parken, for at høre Depeche Mode.

Politiken siger 45.500 og giver den 4 ud af 6 hjerter.

Personligt synes jeg at sidste halvdel var bedst.

/Peter