laels på Moody Blues/Threshold
Fra : Familien Nielsen

Dato : 24-02-06 12:49

Hej
De forskellige Moody Blues lp'er, udgivet på Threshold, er udgivet med
forskellig farvet labels eks. både hvid og blå.
Kan nogen sige mig hvad det betyder, er det første/anden udg. eller???

Fra : Lars Rindsig

Dato : 25-02-06 21:38

Familien Nielsen wrote:
> [...]
> forskellig farvet labels eks. både hvid og blå.
> Kan nogen sige mig hvad det betyder, er det første/anden udg. eller???

Ja, det er i hvert fald et ret sandsynligt svar at det drejer sig om
forskellige presninger (dvs 'genoptryk').

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 25-02-06 22:21

Familien Nielsen skrev:

> De forskellige Moody Blues lp'er, udgivet på Threshold, er udgivet
> med forskellig farvet labels eks. både hvid og blå.

Hvad mener du med "både hvid og blå"? Mine to lp'er fra 1969 og
1970 er med hvide labels og mørkeblå skrift (dem på selve pladen).
Threshold er et mærke under det engelske Decca Record Co. LTD:
"To Our Childrens Children", 1969 og
"A Question of Balance", 1970

--
'rluf :·)

Fra : Familien Nielsen

Dato : 27-02-06 08:29

hej
jeg mener at, jeg har de samme lp'er med forskellige labels, nogle er helt
hvide og nogle er blå(med lidt hvidt i)
mvh. Søren