Nyt fra Guns N' Roses lækket på nettet...
Fra : Thomas

Dato : 23-02-06 18:09

Hejsa

Der er blevet lækket en CD på nettet med Guns N' Roses... Det lader
til den indeholder en blanding af studie-demoer, og et par live-optagelser
hvor publikum er blevet mixet ud.

Tracklisten er:
01. IRS
02. Better (Demo)
03. Better (Extended Demo)
04. There Was A Time (Demo)
05. There Was A Time (Extended Demo)
06. Chinese Democracy (Bloody Roses Remaster)
07. Madagascar
08. The Blues
09. Oh My God

Nummer 6-8 er live-optagelser, hvor publikum er fjernet næsten 100%.
Og OMG er fra 'End Of Days' Soundtracket fra 1999..
Så det er kun de første 5 numre der er spændende
(Og egentlig kun nummer 1, 3 og 5 - da de andre bare er forkortede versioner
af samme numre)

Jeg kan kun sige at de nye numre er rigtig fede... Og det lyder som GnR -
Men samtidig lyder det også meget anderledes Svært at forklare...
Men UHA det er fedt... Axl & Co. skuffer ikke

Jeg kunne fortælle hvor i kan finde numrene - men vælger at lade være da
det jo nok er ulovligt...

..Thomas

Fra : Holst

Dato : 23-02-06 19:34

Thomas wrote:

> [...]

> Så det er kun de første 5 numre der er spændende
> (Og egentlig kun nummer 1, 3 og 5 - da de andre bare er forkortede versioner

Ud fra titlerne bedømt, så er det nu nærmere 3 og 5, der er forlængede
versioner af henholdsvis 2 og 4.

Fra : Thomas

Dato : 23-02-06 19:46

"Holst" <newsjan06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Ud fra titlerne bedømt, så er det nu nærmere 3 og 5, der er forlængede
> versioner af henholdsvis 2 og 4.

Det skulle man tro - Men nr. 2-4 er ikke hele numre - det er kun nogen lange
stykker
af sangene der er lækket på nettet... Først kom der et kort klip af
'Better' og 'There
was a time' - Senere blev der så lækket et længere stykke af begge numre.
Dem er der så en eller anden gut der har samlet på en CD - og så har han
givet numrene
disse titler...
IRS er det eneste 'komplette' nummer... 'Better' er der 2.06 af (i den lange
udgave), og
'TWAT' er der 6.43 af (i den lange udgave)

..Thomas

Fra : Thomas

Dato : 23-02-06 22:15

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEMail.dk> skrev i en meddelelse

Hej igen

Jeg kan nu lige rette i mit forrigere indlæg... Den CD der er 'blevet
lækket'
er åbenbart knaldet sammen af en fan, som kun havde fundet de 'stumper'
af sangene... Og så har han givet dem nogen kreative titler...

Jeg ved nu, at de 3 første tracks (IRS, Better og There Was A Time) er
lækket i deres fulde længde....

De andre 4 numre, er åbenbart nogen han har fundet og smidt på selv.
Da det ikke er nogen fra en kommende CD - Det er live-numre hvor publikum
er klippet væk, samt et 7 år gammelt nummer...

Mvh. Thomas

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-02-06 23:47

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEMail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kunne fortælle hvor i kan finde numrene - men vælger at lade være da
> det jo nok er ulovligt...
>
> .Thomas

Aaaaah come on Thomas

Fra : Thomas

Dato : 24-02-06 02:01

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Aaaaah come on Thomas

Tør ikke... Men jeg kan da gøre opmærksom på at der er en nyhedsgruppe
der handler om GnR....
alt.rock-n-roll.metal.gnr

*hint hint*

..Thomas

Fra : The Nameless Dude

Dato : 24-02-06 12:50

A short time ago on a server far far away, Thomas wrote

> "Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Tør ikke... Men jeg kan da gøre opmærksom på at der er en nyhedsgruppe
> [...]
Urban skrev også om det tidl. på ugen og de skrev også at der nok ville
"lække" 2 numre mere. Lød lidt til at være et puplicity stunt fra
gruppen selv må jeg indrømme.
--
The Nameless Dude

Fra : sbj@pc.dk

Dato : 24-02-06 17:27

Jeg ved nu ikke om det lyder som Guns n Roses.
Det lyder som en skrigeballon tilsat rockmusik. Ikke noget jeg vil
investere i