Parken som koncertsted
Fra : Christian Muus

Dato : 23-02-06 15:09

Jeg skal (som så mange andre) til DM på lørdag. Har to gange før været i
Parken til koncert, men det var på tribunen, og denne gang har jeg ståplads.
Hvordan er forholdene nede på plænen? Udsyn? Storskærme? Er der opsat
mobiltoiletter og ølbarer?

vh Christian

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 23-02-06 16:04

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Parken til koncert, men det var på tribunen, og denne gang har jeg
> ståplads. Hvordan er forholdene nede på plænen? Udsyn? Storskærme? Er der

Må jeg lige indskyde et tillægsspørgsmål:
hvor mange billetter er der solgt til koncerten? Min kæreste og jeg har
aldrig været i Parken.

Hilsen
Steffen
--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 24-02-06 14:06

Steffen Sørensen wrote:
> [...]
> meddelelse
>

> Må jeg lige indskyde et tillægsspørgsmål:
> hvor mange billetter er der solgt til koncerten? Min kæreste

Mener det var 40.000 billeter.. Sidst de var i Parken, var der godt gang i
den..
Det kommer der også på lørdag tror jeg.. De vil sikkert gerne vise at de
stadig kan efter 25år..

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : rosenauer.dk

Dato : 23-02-06 16:15

> Hvordan er forholdene nede på plænen? Udsyn? Storskærme? Er der opsat
> mobiltoiletter og ølbarer?

Normalt glimrende udsyn - til U2 og Robbie Williams var der f.eks. et stort
podie hvor musikerne gik ud ... og ellers er udsynet til scenen fra plænen
ganske fint. Derudover var der storskærme i begge sider - det er der
formodentlig også på lørdag. Mobiltoiletter (og pissoirs) var der så vidt
jeg huske også nok af - det samme galdt ølbarer =)

Glæder mig sgu meget til endeligt at få dem set i fuld besætning .. burde
kunne smide en stak billeder på http://rosenauer.dk om alt går vel =)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Bare min mening

Dato : 23-02-06 23:40

Det eneste jeg gruer for på lørdag, det er de spader der kaster med
halvfulde ølkrus (plastic)
gennem luften, uden hensyn til andre mennesker.

Til U2 sad vi næstøverst på øvre tribune og kunne sidde og se i tide og
utide at der fløj øl og plastickrus gennem luften dernede.

Det er fandeme for ulækkert.

Men for kærestens skyld har jeg købt billetter til plænen. Der var ellers en
kanon udsigt deroppe fra øvre tribune.

Rap.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 25-02-06 11:58

> Til U2 sad vi næstøverst på øvre tribune og kunne sidde og se i tide og
> utide at der fløj øl og plastickrus gennem luften dernede.
>
> Det er fandeme for ulækkert.

Helt enig - og det er respektløst og rystende at folk har samvittighed til
det. Trods alt noget at det er plastikkrus nu om dage - jeg havde en ven der
for små ti år siden blev ramt af en flaske på Midtfyns og måtte sys på en
række sting. Og så på førstedagen - under en TV-2 koncert - hvilket ikke
ville være den typiske koncert hvor man forventer at skulle bære hjelm for
at være i sikkerhed :')

Anyway - jeg krydser fingre for ikke at få alverdens lort i hovedet, og
glæder mig meget til koncerten :)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Christian Muus

Dato : 25-02-06 10:48

> [...]
> Parken til koncert, men det var på tribunen, og denne gang har jeg
> ståplads. Hvordan er forholdene nede på plænen? Udsyn? Storskærme? Er der

Hvor varmt/koldt bliver det, når der er overdækket? Der er jo ikke
garderobe, så vil ens vinterfrakke blive for varm i menneskemængden...det er
jo stadig meget koldt udenfor

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 25-02-06 10:51

Christian Muus wrote:
> [...]
> ikke garderobe, så vil ens vinterfrakke blive for varm i
> menneskemængden...det er jo stadig meget koldt udenfor

Hmm.. Sidst jeg var til koncert, var der lidt koldt til at starte med. Det
var i sep måned.
Men som koncerten skrider frem og folk bliver varme, kan man sagtens sidde i
t-shirt..
--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Jacob E.

Dato : 25-02-06 15:19

Henrik Sørensen wrote:
> Hmm.. Sidst jeg var til koncert, var der lidt koldt til at starte
> med. Det var i sep måned.
> Men som koncerten skrider frem og folk bliver varme, kan man sagtens
> sidde i t-shirt..

....hvilket jeg bestemt ikke kan anbefale lørdag.

/Jacob E.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 25-02-06 15:29

Jacob E. wrote:

> ...hvilket jeg bestemt ikke kan anbefale lørdag.

Arhh.. Du er sku også en tøs Jacob..
Men jakken ryger sku da i løbet af aftenen for mit vedkommende..

--
Vh. Henrik Sørensen, som er at finde i parken i aften.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 25-02-06 16:15

Jacob E. skrev:

> ...hvilket jeg bestemt ikke kan anbefale lørdag.

Jeg føler med jer. Hvor mange bliver I? Hvis vi siger I bliver 30.000,
skal du regne med at et menneske i hvile afgiver 100 watt per time.
Skal vi sige at et mmenneske, som lytter til Depeche Mode afgiver
cirka 170 watt per time, så kan du næsten selv gange op og regne
ud, hvor varmt der bliver.

Personligt ville jeg nok lægge ud med en god dynejakke udenpå
t-shirten. Og så lige et regnslag og en sydvest til at tage de sjatter,
der eventuelt måtte komme flyvende. :·)

--
'rluf :·)
- som lige har været ude i haven og brække et 3 centimeter

Fra : Erik

Dato : 28-02-06 03:17

Hvordan er forholdene nede på plænen? Udsyn? Storskærme? Er der opsat
mobiltoiletter og ølbarer?.

Muldtoilet over hele linien.