Liveshows i London
Fra : Michael Nørgaard

Dato : 22-02-06 09:03

Hejsa,

Hvor finder jeg en god oversigt over livemusik i London, evt. med billetkøb,
a la billetnet, billetlugen osv.

Pft,
Michael

Fra : Morten S Hansen

Dato : 22-02-06 13:30

Prøv ticketmaster.com - mener de samarbejder med BilletNet

eller tjek londons officielle hjemmeside (ved ikke hvad den hedder men søg
på google) - sådanne sider har ofte en eventkalender

/morten

Fra : Ole Kofoed

Dato : 22-02-06 14:23

> [...]
> Hejsa,
>
> Hvor finder jeg en god oversigt over livemusik i London, evt. med

http://www.seetickets.com/see/category_rock_and_pop.asp
Købte billetter til musicalen "The Produces" sidste år hos dem uden
problemer.
De sælger bl.a. billetter til disse spillesteder i London:
http://meanfiddler.com/

http://www.aloud.com/ - Ved ikke om de sender til Danmark.

Mvh.

Ole

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 22-02-06 21:08

Thanx, gode links.

Desværre virker London jo lidt død om søndagen, hvor vi er der ;-(

vh
Michael