To hot for VH1: Frankie's Relax video ?
Fra : The Nameless Dude

Dato : 18-02-06 14:05

Der er noget jeg har lagt mærke til på VH1 når de hver dag sender
deres 80'er video time og det er at de slet ikke viser den oprindelige
video af Frankie's Relax, det er den der foregår i en bar hvor at
man ude på toilettet ser Melanie Griffith danse i hendes lædder dress
fra filmen Stand-In For Mord.
De viser kun en anden der ser ud til at være optaget ved en live koncert
med Frankie.
Er den oprindelige musik video blevet "to hot for VH1" ?
--
The Nameless Dude

Fra : Robert Eriksen

Dato : 18-02-06 16:32

The Nameless Dude wrote:
> [...]
> med Frankie.
> Er den oprindelige musik video blevet "to hot for VH1" ?

Hvad tid på dagen sender de det?
Mon ikke det bare er den sædvanlige engelske censur med at visse videoer
først må vises efter kl 21.

Ligesom Madonnas Justify My Love i sin tid.

Fra : The Nameless Dude

Dato : 18-02-06 18:20

A short time ago on a server far far away, Robert Eriksen wrote

> Hvad tid på dagen sender de det?
> Mon ikke det bare er den sædvanlige engelske censur med at visse
videoer
> først må vises efter kl 21.
>
> Ligesom Madonnas Justify My Love i sin tid.

De har deres 80'er time 2 gange om dagen: kl.12 og kl.17
Jeg har sågar haft sat min HD/DVD optager til at optage det hele når
de har deres 80's week-ends sometider, men heller ikke her dukker den
oprindelige video op, der er det også kun "version 2" hvis man kan kalde
den live optagelse det.
--
The Nameless Dude

Fra : Bruno

Dato : 19-02-06 13:41

The Nameless Dude wrote:
> [...]
> de har deres 80's week-ends sometider, men heller ikke her dukker den
> oprindelige video op, der er det også kun "version 2" hvis man kan kalde

De har vel kun den ene udgave i arkiverne.

Eksempelvis viser de ofte optagelser fra Top of the Pops og kalder dem
for "Beatclub performance", det fortæller mig de ikke er så checkede

Mvh

Bruno

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 19-02-06 17:55

Således skrev Bruno den Sun, 19 Feb 2006 13:40:59 +0100:

>De har vel kun den ene udgave i arkiverne.

Jeg er ret sikker på at jeg har set den oprindelige i MTVs program
Flasher, hvor de sender de "grimme"(1) videoer, som regel på hverdage
mellem 00:30 og 01:00.

(1) Det er typiskt topløse hip-hopvideoer, Lath Night-udgaven af Call
on Me og så som regel en del gammelt Madonna fra Vogue-tiden.

Knud
--
Epitaph on a blues musician's tombstone:
"I didn't wake up this morning"