Scorpions Winds of change på andre sprog e~
Fra : Anders Boholdt-Peter~

Dato : 16-02-06 15:13

Hej,

Jeg syntes på et tidspunkt, at jeg i radioen har hørt megahittet Winds of
change med det tyske band Scorpions på et andet sprog en engelsk.

Er der nogle derude der eventuelt ved, om
Winds of change findes på andre sprog, eller om jeg bare har hørt syner?

På forhånd tak for eventuelle svar.

/ Anders

Fra : Bare min mening

Dato : 16-02-06 16:02

Mener at de også har indspillet den på russisk...men er ikke helt sikker.

Ralph.

Fra : Anders Boholdt-Peter~

Dato : 16-02-06 18:59

"Bare min mening" <Get@blowjob.now> skrev i en meddelelse
> Mener at de også har indspillet den på russisk...men er ikke helt sikker.
>
> Ralph.

Ja det mener jeg også, er der eventuelt nogle der kan bekræfte dette?

/ Anders

Fra : Max

Dato : 16-02-06 20:17

Hej Anders

> Er der nogle derude der eventuelt ved, om
> Winds of change findes på andre sprog, eller om jeg bare har hørt
> syner?

Du kunne jo spørge på http://www.the-scorpions.com/english/

Men jeg kan da se at den er lavet både i en russisk, spansk og
engelsk udgave.

Mvh Max