Åge H's mareridt: Når Heino møder 80'er Ac~
Fra : The Nameless Dude

Dato : 16-02-06 14:39

Egentlig ret utroligt hvad man kan hitte når man støver igennem
pladeforretningernes brugt afdelinger.
Så sandelig om der ikke er nogen der har udsat Tyske Heino for en
ordentlig omgang 80'er Acid
De har taget hans gamle hits Enzian og Haselnuss og remixet dem,
naturligvis ikke en jeg ville undvære til min vinyl samling.
Men fordælen det lydder godt, for første gang kan jeg li' Heino

En lille 36sek demo hvordan det lydder når Tyske Heino udsættes
for 80'er Acid:
http://rapidshare.de/files/13396449/HaselnussAcidDemo.mp3.html

--
The Nameless Dude

Fra : Hauge

Dato : 16-02-06 16:45

The Nameless Dude wrote:
> Men fordælen det lydder godt, for første gang kan jeg li' Heino

Hehe, den er sq da meget fed

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060216154456@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : The Nameless Dude

Dato : 16-02-06 19:01

A short time ago on a server far far away, Hauge wrote

> Hehe, den er sq da meget fed
>
> /Hauge

Men den her tror jeg vist nok du husker mest, hans Enzian melodi.
Den optrådte han meget med dengang i ZDF's Hit Parade, bare ikke lige
den her Acid version naturligvis
http://rapidshare.de/files/13412755/EnzianAcidDemo.mp3.html
Så hvis din mor har en "Best Of Heino" stående, så kan du jo prøve
at sammenligne, he he he.
--
The Nameless Dude

Fra : Hauge

Dato : 16-02-06 19:37

The Nameless Dude wrote:
> Men den her tror jeg vist nok du husker mest, hans Enzian melodi.

Jæps, kender den godt, også i den oprindelige version. Var tvangsindlagt til
at høre det hvert år i bilen fra Århus til et sted i Østrig. Det var en lang
tur

> Så hvis din mor har en "Best Of Heino" stående, så kan du jo prøve
> at sammenligne, he he he.

Hehe, har da vist sådan en stående selv, er dog på et meget-langt-væk lager.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060216183647@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-02-06 20:28

"The Nameless Dude" <nom@ial.adress> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men fordælen det lydder godt, for første gang kan jeg li' Heino
>
> En lille 36sek demo hvordan det lydder når Tyske Heino udsættes

________

Hej Dude Navneløs

Yrdhkk.....

Hilsen Åge