Roger Waters Kommer PÅ Roskilde 2006
Fra : Jan O

Dato : 15-02-06 18:15

Har lige hørt på tv lorry her kl 18.14

jan o

Fedt

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-06 19:55

"Jan O" <jan.ohlsson@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige hørt på tv lorry her kl 18.14
>
> jan o
>
> Fedt

Har jeg også lige hørt..Super.

Anne

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-02-06 21:17

Jan O wrote:
> Har lige hørt på tv lorry her kl 18.14
>
> jan o
>
> Fedt

Ja, det er jo _ALT_ for sindssygt... Jeg må skynde mig at købe en billet
inden der bliver udsolgt!

/David

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-06 21:36

> Ja, det er jo _ALT_ for sindssygt... Jeg må skynde mig at købe en billet
> inden der bliver udsolgt!
>
> /David

Er man ikke tvunget til at købe en 3 dags billet for.. at komme til at
opleve Roger Waters ?
Anne

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-02-06 21:55

AM wrote:

> Er man ikke tvunget til at købe en 3 dags billet for.. at komme til at
> opleve Roger Waters ?
> Anne

Nej. Man er tvunget til at købe en 4-dagsbillet.

/David

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-06 22:10

> Nej. Man er tvunget til at købe en 4-dagsbillet.
>
> /David
Ja okay..det var det jeg mente.Øv lidt surt..man ikke bare kan komme om
søndagen
Anne

Fra : Ulrik

Dato : 15-02-06 22:19

AM wrote:
> Ja okay..det var det jeg mente.Øv lidt surt..man ikke bare kan komme om
> søndagen

Skynd dig at blive over 50 år *g* De kommer ind gratis om søndagen - det
plejer de i hvert fald...

Mvh
Ulrik

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-06 22:55

"Ulrik" <you.dont@need.it> skrev i en meddelelse

> Skynd dig at blive over 50 år *g* De kommer ind gratis om søndagen - det
> plejer de i hvert fald...
>
> Mvh
> Ulrik

Jeg er skam over 50 år *GG*..juubbii.Så kommer jeg ind.

Hilsen Anne

Fra : Jacob Vind

Dato : 15-02-06 23:38

Ulrik wrote:

> Skynd dig at blive over 50 år *g* De kommer ind gratis om søndagen - det
> plejer de i hvert fald...

Grænsen er øget til 60 år fra og med i år. Hvis man er under den alder
så kan man købe en søndagsbillet til 550,-:

http://www.roskildefestival.dk/object.php?obj=1ae000c&&code=45;code=45

/Jacob.

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-06 01:00

"Jacob Vind" <news@kabalen.dk> skrev i en meddelelse

> Grænsen er øget til 60 år fra og med i år. Hvis man er under den alder så
> kan man købe en søndagsbillet til 550,-:

> [...]

Lyder godt.Min mand kan da så komme gratis ind..Ellers gav vi gerne 550 kr
for en søndagsbillet.Er det nogen man skal bestille ?
Hilsen Anne

Fra : Jan O

Dato : 16-02-06 01:11

"AM" <an.msnabelapc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> for en søndagsbillet.Er det nogen man skal bestille ?
> Hilsen Anne
>så må vi håbe at det er søndag Roger Water spiller
og ikke torsdag til åbningen????

JAn O

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-02-06 02:34

Jan O wrote:
> og ikke torsdag til åbningen????

Jeg tror ikke så stort et navn spiller hverken torsdag eller søndag.

/David

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-06 07:34

> Jeg tror ikke så stort et navn spiller hverken torsdag eller søndag.
>
> /David

Jeg læste et sted at RogerWaters spiller om søndagen...Går da ud fra at det
så passer.
Anne

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-02-06 20:23

AM wrote:

> Jeg læste et sted at RogerWaters spiller om søndagen...Går da ud fra at det
> så passer.

De har aldrig før "afsløret" tidslige detaljer om programmet for et par
uger før festivalen. I citationstegn fordi det tidslige program
overhovedet ikke ligger fast før der.

/David

Fra : Ulrik

Dato : 16-02-06 20:59

David Rasmussen wrote:

> De har aldrig før "afsløret" tidslige detaljer om programmet for et par
> uger før festivalen. I citationstegn fordi det tidslige program
> overhovedet ikke ligger fast før der.
>
> /David

Det er da muligt, at RWs koncert-tidspunkt ligger fast. Men hvis det
meste af det andet endnu ikke er fastlagt, er der jo ikke meget idé i at
offentliggøre et program :)

Mvh
Ulrik

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-06 08:04

> Jeg tror ikke så stort et navn spiller hverken torsdag eller søndag.
>
> /David

Jeg kan godt se at det lyder underligt.. at han spiller om søndagen.Men har
som sagt læst det et eller andet sted.Nu tror jeg heller ikke selv på det.
Anne

Fra : Peter Juhl

Dato : 16-02-06 10:30

David Rasmussen wrote:

> Jeg tror ikke så stort et navn spiller hverken torsdag eller søndag.

Bowie spillede om søndagen i '96.

Fra : Morten Guldager

Dato : 16-02-06 17:00

2006-02-16 Peter Juhl wrote

> Bowie spillede om søndagen i '96.

Tja, jeg har faktisk set mange af de gamle store navne om søndagen.

F.eks. Ray Charles. (mener jeg da helt bestemt)

Gad vidst om Åge kender ham forøvrigt...

/Morten

Fra : Max

Dato : 16-02-06 18:30

Hej Morten

> Gad vidst om Åge kender ham forøvrigt...

Hvem er Åge ?

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-06 17:47

Man kan ikke bestille søndagsbilletter. Du må op og stå i kø kl. 8 søndag
morgen, sådan plejer det da vist at være, i hvert fald.

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-06 21:39

"LH" <no mail please> skrev i en meddelelse
> Man kan ikke bestille søndagsbilletter. Du må op og stå i kø kl. 8 søndag
> morgen, sådan plejer det da vist at være, i hvert fald.

Det er jeg godt klar over.
Anne

Fra : Otto J.

Dato : 22-02-06 19:58

> Grænsen er øget til 60 år fra og med i år. Hvis man er under den alder så
> kan man købe en søndagsbillet til 550,-:
>
> http://www.roskildefestival.dk/object.php?obj=1ae000c&&code=45;code=45

"Søndagsbilletter - sælges ved indgangene om søndagen uanset om der er
udsolgt i forsalg.
Søndagsbilletter til voksne DKK 550,00"

Betyder det at man uanset om man har billet i forvejen, bare kan troppe op
søndag og være sikker på at komme ind?

Mvh. Otto

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-02-06 20:58

"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Søndagsbilletter til voksne DKK 550,00"
>
> Betyder det at man uanset om man har billet i forvejen, bare kan troppe op

Jeg er ikke helt med på "uanset om man har billet i forvejen", men søndags
billetten giver adgang til koncerterne, men ikke ret til camping.
De lukker folk ind så længe der er plads, men sidste mand kommer til at stå
langt væk fra scenen.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-02-06 02:33

AM wrote:
> Ja okay..det var det jeg mente.Øv lidt surt..man ikke bare kan komme om
> søndagen

Du kan godt købe en søndagsbillet. Det er den eneste dag du kan købe en
enkeltdagsbillet til. Men det er ikke særligt billigt, og det er
usandsynligt at Waters spiller om søndagen.

/David

Fra : Jacob Vind

Dato : 16-02-06 07:56

David Rasmussen wrote:

> Du kan godt købe en søndagsbillet. Det er den eneste dag du kan købe en
> enkeltdagsbillet til. Men det er ikke særligt billigt, og det er
> usandsynligt at Waters spiller om søndagen.

Det gør han, der står d. 2/7 som dato på http://www.roger-waters.com/,
og det er søndag.

Det giver da iøvrigt meget god mening, så kan han lukke Orange Scene
søndag aften og dermed nok også få lov til at gøre noget ekstra ud af
scene-udsmykningen.

/Jacob.

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-06 09:45

> [...]
>
> Det giver da iøvrigt meget god mening, så kan han lukke Orange Scene
> søndag aften og dermed nok også få lov til at gøre noget ekstra ud af

Så er det der jeg læste det.Lyder lækkert

Anne

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-06 09:52

> [...]
>
> Det giver da iøvrigt meget god mening, så kan han lukke Orange Scene
> søndag aften og dermed nok også få lov til at gøre noget ekstra ud af

Det er på Gaffa jeg læste at han gav koncert 2/7.
Anne

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-02-06 20:25

AM wrote:

> Det er på Gaffa jeg læste at han gav koncert 2/7.
> Anne

Ja, det giver selvfølgelig mening at han allerede nu får en fast dato at
forholde sig til i forhold til resten af hans tour (hvis der er sådan
en), eller i forhold til sceneshowet på orange, hvis han lukker. Det kan
jeg godt se.

/David

Fra : Lapzig

Dato : 16-02-06 12:57

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> Ja, det er jo _ALT_ for sindssygt... Jeg må skynde mig at købe en billet
> inden der bliver udsolgt!

Stærkt overvurderet er, hvad han er.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 16-02-06 13:55

Lapzig wrote:

> Stærkt overvurderet er, hvad han er.

Umuligt. Han kan ikke overvurderes.

Ole Thomsen

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-02-06 20:26

Lapzig wrote:

> Stærkt overvurderet er, hvad han er.

Det kan du selv være.

/David

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-02-06 13:23

"Lapzig" <lapzig@lapzig.invalid> skrev i en meddelelse
> "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> Stærkt overvurderet er, hvad han er.

Sikkert rigtigt, men det er lige før han lokker mig derover
Overvurderet eller ej...

M.V.H....Benny..

Fra : Ole Thomsen

Dato : 17-02-06 22:23

Benny Mortensen wrote:

> Sikkert rigtigt, men det er lige før han lokker mig derover
> Overvurderet eller ej...

Ja, jeg tror også jeg må til Roskilde festival, har ellers ikke været
der siden '73.

Hvilket jo meget passende er det år DSOTM blev udgivet

Ole Thomsen