Århus igen på danmarkskortet (Depeche Mode~
Fra : Rohde

Dato : 14-02-06 19:17

Hej ng.,

Vil bare udrykke min glæde og tilfredshed med at Musikhuset og Århus nu igen
er på danmarkskortet. Ellers har København og Horsens (af alle steder i
verden) stået for de store navne.

Var tidligere på vinteren til Billy Idol på Train, og har netop sikret mig
billetter til de to koncerter med Depeche Mode og Erasure. Er spændt på at
høre dem begge... og hvordan Erasure lyder uden synthesizer.

Ses vi?

/Rohde

Fra : Hauge

Dato : 14-02-06 19:32

Hej
Rohde wrote:
> Var tidligere på vinteren til Billy Idol på Train, og har netop
> sikret mig billetter til de to koncerter med Depeche Mode

Jeg skal have sikret mig en billet, skal dog lige have aftalt med et par
stykker mere..

> og Erasure.

Dem har jeg droppet.

> Er spændt på at høre dem begge... og hvordan Erasure lyder uden
> synthesizer.

Netop af den grund, det er deres synth-sound jeg godt kan li'.

> Ses vi?

Hvis vi er (u)heldige

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060214183155@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : ølkusken

Dato : 15-02-06 19:12

Hej (Søren) Rohde

Jeg skal til DM på næste lørdag i Parken og igen d. 7/6 i Århus. Den gamle
kærlighed til Gahan og co. ruster ALDRIG !
Er du med begge steder ?

Jesper Wagner

Fra : Rohde

Dato : 15-02-06 20:54

"ølkusken" <you@cant.mail.me> skrev i en meddelelse news:43f36efd$0

> Jeg skal til DM på næste lørdag i Parken og igen d. 7/6 i Århus. Den gamle
> kærlighed til Gahan og co. ruster ALDRIG !

Nope jeg var ikke hurtig nok til at få billetter til koncerten i Kbh., men
en enkelt er også meget fint. Det er kun skiferier jeg har brug for mere en
af - og jeg har været afsted to gange, og er nu hevist til at passe butikken
for chefen der er afsted for tredie gang. Heldige asen.

Med hensyn til Erasure holder de stadig 100%. Deres nye plade er super god,
men der har da været et par fejlskud. Der er også nogen der mener at Pet
Shop Boys ikke flytter sig, men alt det afhænger nok at hvem der lytter. Var
til Erasure i Hamburg sidste år - det var sgu godt.

Hvordan står det til i ølbranchen - har du fadølsbilletter med til mig hvis
jeg finder dig til koncerten i Århus?

/Rohde

Fra : ølkusken

Dato : 15-02-06 19:14

P.S Erasure har for mig at se/høre, ikke udviklet sig i sin fraværsperiode,
så jeg sparer sku de penge

JW