Bedste Edith Piaf cd
Fra : Ukendt

Dato : 14-02-06 16:58

Hej nyhedsgruppe,

Kan I hjælpe med at anbefale mig, hvilken Edith Piaf cd, som er det bedste
køb?
Jeg har set, at der er kommet nogle nyudgivelser i 2005. Men hvad med
Éternelle?

Jeg er ude efter en cd med hendes bedste sange samlet på en cd.

mvh Muster

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-02-06 19:30

"Muster" <xxz> skrev i en meddelelse
> [...]
> Éternelle?
>
> Jeg er ude efter en cd med hendes bedste sange samlet på en cd.

Der er udgivet en box med 3 cd'er, hvor der er et rimeligt bredt udsnit af
hendes musik, og hvis jeg ikke husker helt tosset, så kostede den ca Kr
100,-

M.V.H.....Benny..