Roger Waters.
Fra : Amazing_Pudding

Dato : 12-02-06 15:15

Hmmm....ville være dejligt om han gad bevæge sig en anelse længere
sydpå, til f.eks. Roskilde eller Skanderborg:
http://www.nrk.no/musikk/festival/norwegian_wood/5477111.html

M.v.h.
A.P.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 12-02-06 21:40

"Amazing_Pudding" <the_amazing_pudding@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hmmm....ville være dejligt om han gad bevæge sig en anelse længere sydpå,
> [...]
Interessant! Takker

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Max

Dato : 12-02-06 21:43

Hej

> Hmmm....ville være dejligt om han gad bevæge sig en anelse længere
> sydpå, til f.eks. Roskilde eller Skanderborg:

Du kunne jo også bevæge dig en anelse nordpå.

Mvh Max

Fra : Amazing_Pudding

Dato : 13-02-06 03:29

> Du kunne jo også bevæge dig en anelse nordpå.

Næ nej, det må være nok at jeg bevæger mig hele vejen til Royal Albert
Hall for at se Gilmour. Èn udlandsrejsen om året er rigeligt til mig

Fra : Max

Dato : 13-02-06 08:07

Hej

> Hall for at se Gilmour. Èn udlandsrejsen om året er rigeligt til mig

Betragt det som en rejse i det gamle rige, så er det jo ikke udland
:)

Mvh Max

Fra : McMurphy

Dato : 13-02-06 13:26

Ville da meget gerne ha' ham til at slå et smut forbi Roskilde (lørdag aften
Orange scene)

Fra : Amazing_Pudding

Dato : 14-02-06 22:19

> Ville da meget gerne ha' ham til at slå et smut forbi Roskilde
> (lørdag aften Orange scene)

Dit ønske bliver opfyldt! Dog ikke lørdag, men søndag den 2. juli:
http://www.brain-damage.co.uk/

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-06 23:10

> Dit ønske bliver opfyldt! Dog ikke lørdag, men søndag den 2. juli:
> http://www.brain-damage.co.uk/

Fedt! Er det en pålidelig kilde?

Mvh Mikkel

Fra : Mads Breddam

Dato : 14-02-06 23:28

> Fedt! Er det en pålidelig kilde?

Det vil man nok almindeligvis betragte det som.

--
Mvh.:
Mads Dupont Breddam

Fra : BettinaP

Dato : 15-02-06 10:50

det var i hvert fald i morgennyhederne på TV2, men ok, det er jo ikke
nødvendigvis en pålidelig kilde

BettinaP

Fra : Amazing_Pudding

Dato : 14-02-06 23:45

> Fedt! Er det en pålidelig kilde?

Det tror jeg godt du kan regne ret sikkert med.

Ikke for at lyde som en evindelig brokrøv, men jeg ville nok være noget
mere begejstret, hvis det ikke var en del af en musikfestival. Det
bliver vel, om man så må sige, ikke hans egen scene og dermed måske lidt
mere skrabet m.h.t. lys og lyd. Desuden vil jeg da være træt af at
skulle betale 1350.- for 150 bands, når det kun er Waters jeg kommer for
at se

Forresten lidt sært at han tager på denne uventede miniturné. Gad vide
om det er i trods, fordi Gilmour har sagt nej til at lege med ham?!

M.v.h.
A.P.

Fra : McMurphy

Dato : 15-02-06 12:05

> Det tror jeg godt du kan regne ret sikkert med.

Jeps den er god nok..

> [...]
> mere skrabet m.h.t. lys og lyd. Desuden vil jeg da være træt af at
> skulle betale 1350.- for 150 bands, når det kun er Waters jeg kommer for

Nu er det sådan at jeg kommer for at høre musikken og ikke for at se
"showet" så jeg er ganske godt tilfreds med at det er som du kalder det
"lidt skrabet". Lyden på orange scene er faktisk ganske fortrinlig. At jeg
så er skuffet over at det bliver søndag er noget helt andet.

Du ville kun komme for at se Waters, det er da lidt synd for dig syntes jeg.
Der er masser af "ukendte" bands på festivalen og man kan helt sikkert få en
del overraskelser ved at lytte til bands/kunstnere man normalt ikke lytter
til eller ikke kender.

> Forresten lidt sært at han tager på denne uventede miniturné. Gad vide
> om det er i trods, fordi Gilmour har sagt nej til at lege med ham?!

Ja Gilmour har sagt nej til at lege med ham. Der er ingen grund til at tro
at det samarbejde kan genoptages, der blev brændt for mange broer dengang,
med retsager og lign. Måske skal man huske på at det var Waters der valgte
at stoppe samarbejdet fordi han rent faktisk troede at han var uundværlig.
Vi kan sagtens diskutere om det var et rigtigt valg fra begge parter og om
musikken efter Waters har været på linie med den før hans exit. Men er ret
sikker på at der ikke i en overskuelig fremtid bliver et gendannet Pink
Floyd (desværre). Men Waters har da turneret flittigt i de sidste mange år
så syntes da ikke det er sært eller uventet at han tager på en tur lige
nu...

McMurphy

Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-02-06 17:53

McMurphy wrote:
> [...]

[snip]

> At jeg
> så er skuffet over at det bliver søndag er noget helt andet.

Var der ikke engang man kunne få søndagsbilletter til Roskilde Festival?

hmmm... jo... det var der engang man kunne, men ikke mere:
"I år vil det kun være muligt at købe en type billet gældende for hele
festivalperioden"
https://www.secure.ebillet.dk/musicticket/den/ebillet-sell-list-tt.asp?sysno=2&orgno=2&locno=2&arrno=23

Men hvis du/I er over 60 er der gratis adgang:
"Fra og med dette års festival sætter vi aldersgrænsen op til 60 år for
de, der kan komme gratis ind om søndagen."
http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=70f000c&code=45

Fra : Jacob Vind

Dato : 16-02-06 18:36

Robert Eriksen wrote:

> [...]
>
> hmmm... jo... det var der engang man kunne, men ikke mere:
> "I år vil det kun være muligt at købe en type billet gældende for hele

Der står noget andet her:

http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=1ae000c&code=45

/Jacob.

Fra : Morten S Hansen

Dato : 15-02-06 16:43

Så kan den vist ikke være mere pålidelig:

http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=4b832774&code=45

/morten

ps. The Strokes skriver i deres nyhedsbrev:
yes, the strokes will be coming back to europe soon!! we are getting ready
to announce a large european festival tour from june 21 through july 21st.
hang tight and we will let you know as soon as it is all confirmed!!

Så mon de bliver nogle af de næste der offentliggøres??

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 15-02-06 15:02

Amazing_Pudding skrev:

> Dit ønske bliver opfyldt! Dog ikke lørdag, men søndag den 2. juli:
> http://www.brain-damage.co.uk/

De burde da lave en *lyserød* scene i den anledning :·)
Hvis det er "Dark Side Of The Moon" der skal opføres,
som det nu har forlydt hele dagen i DR's radioaviser,
hvem mon så skal spille "gudeguitar" i stedet for Gilmore?

--
'rluf :·)

Fra : McMurphy

Dato : 15-02-06 16:19

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> wrote in message

> [...]
> som det nu har forlydt hele dagen i DR's radioaviser,
> hvem mon så skal spille "gudeguitar" i stedet for Gilmore?

Sikkert en eller anden Gilmour wannabe... er desværre selv optaget den
dag.....

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 15-02-06 16:32

McMurphy skrev:
> [...]

(Pokkers også. Jeg ikke en gang kunne stave David Gilmours
navn rigtigt uden at tage cd-skiven frem).

> Sikkert en eller anden Gilmour wannabe...

Ja - ligesom i Berlin 1990 til "The Wall". Der manglede vi også
David Gilmour med sin guitar.

> er desværre selv optaget den dag.....

Og jeg er blevet for gammel til "mudder-festivaler" ... :·)

--
'rluf :·)

Fra : McMurphy

Dato : 15-02-06 21:36

> (Pokkers også. Jeg ikke en gang kunne stave David Gilmours
> navn rigtigt uden at tage cd-skiven frem).

> Ja - ligesom i Berlin 1990 til "The Wall". Der manglede vi også
> David Gilmour med sin guitar.

Har lige besluttet at skulle Waters ringe så kan jeg da godt lige stille op
og lege Gilmour den dag....

> Og jeg er blevet for gammel til "mudder-festivaler" ... :·)

he he bliver man nogensinde for gammel til det???