Hvem fanden lavede "Mayday: Politiker-rap"~
Fra : Jacob E.

Dato : 08-02-06 02:35

Ja, spørgsmålet er stillet før, dengang uden svar, men nu prøver JEG igen at
stille det famøse spørgsmål: Hvem stod bag "Mayday", som i 1987 lavede
"Politiker-Rap"??
Google er selvfølgelig prøvet...

Håber nogen ved det!

Mvh Jacob

Fra : Hauge

Dato : 08-02-06 06:21

Hej
Jacob E. wrote:
> Ja, spørgsmålet er stillet før, dengang uden svar, men nu prøver JEG
> igen at stille det famøse spørgsmål: Hvem stod bag "Mayday", som i
> [...]

På "Vinylhits" hvor den er på, står der at man ikke ved hvem der lavede den,
de var nok bange for politikerne dengang..
Så det er nok derfor det er så svært at finde et svar på det.

Det er forøvrigt et ganske godt/sjovt nummer..

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060208051926@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Max

Dato : 08-02-06 08:33

Hej Jacob

> Google er selvfølgelig prøvet...

Ikke ret godt, prøv og læse de sidste 8 linier her :

http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=10640/artist_focus=18516

Mvh Max

Fra : Holst

Dato : 08-02-06 09:40

Max wrote:

> Ikke ret godt, prøv og læse de sidste 8 linier her :
>
> http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=10640/artist_focus=18516

Der står da ikke hvem der lavede den.

Fra : Jacob E.

Dato : 08-02-06 20:28

Max wrote:
> Hej Jacob

> Ikke ret godt, prøv og læse de sidste 8 linier her :
>
> http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=10640/artist_focus=18516
>
> Mvh Max

Flot Max.... flot.

Jeg spørger igen: Hvem lavede den?

Mvh Jacob

Fra : Max

Dato : 08-02-06 20:59

Hej Jacob

> Flot Max.... flot.

Sorry, den havde jeg fået galt i halsen.

Mvh Max

Fra : Jacob E.

Dato : 08-02-06 22:17

Max wrote:
> Hej Jacob

> Sorry, den havde jeg fået galt i halsen.
>
> Mvh Max

Godt ord igen!

Mvh Jacob

Fra : Ralph

Dato : 08-02-06 23:13

> Sorry, den havde jeg fået galt i halsen.

Hvilken? Tissemanden? (som trækkes op af brøndens klare vand)

"den er slimet den er sjasket, den er aldrig blivet (Poulsgård´sk) vasket"
Adrr!

--
venligst
Ralph

Fra : Henrik

Dato : 10-02-06 12:38

"Jacob E." < skrev i en meddelelse
> Ja, spørgsmålet er stillet før, dengang uden svar, men nu prøver JEG igen
> at
> stille det famøse spørgsmål: Hvem stod bag "Mayday", som i 1987 lavede
> "Politiker-Rap"??

Prøv at tage kontakt med DSU .. jeg mener de havde en finger med i spillet
(VU har vist prøvet at lave noget lignende som bare ikke fængede nær så
godt)