london
Fra : Annette & Søren Chri~

Dato : 27-02-06 12:31

vi: 4 voksne og 2 børn skal 3 dage til london og påtænker at købe 3 døgns
kort til undergrunden.
er der nogen der ved om det kan gøres hjemmefra ?

Fra : mikael

Dato : 27-02-06 12:35

Hej
Ved ikke om det kan, men i kan bare køe det derovre, købes på alle
stationer, både uge/weekend

Fra : Flyrejsen.dk Feedbac~

Dato : 27-02-06 13:53

Du kan købe det hjemmefra - sidst jeg gjorde det var det billigere end at
købe i London.

Gå ind på www.visitbritain.dk - her har de en onlineshop, hvor du kan
bestille de Visitors Travelcard

Prisen for zone 1-2 for en voksen er 177 kroner i 3 dage og 86 kroner for
børn.

De findes også til alle zoner til en højere pris. Kan købes for hhv 3 eller
7 dage.

On 27/02/06 12:35, in article
1141040104.207779.14920@i39g2000cwa.googlegroups.com, "mikael"

Fra : F.Hansen

Dato : 27-02-06 13:56

"Annette & Søren Christensen" <sac@comxnet.dk> skrev i en meddelelse
> vi: 4 voksne og 2 børn skal 3 dage til london og påtænker at købe 3 døgns
> kort til undergrunden.
> er der nogen der ved om det kan gøres hjemmefra ?

http://www1.visitbritain.com/VB3-da-DK/onlineshop/index.aspx

Finn

Fra : T.

Dato : 01-03-06 17:11

"F.Hansen" <jerseycowdkNOSPAM@NOSPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Annette & Søren Christensen" <sac@comxnet.dk> skrev i en meddelelse
>
> http://www1.visitbritain.com/VB3-da-DK/onlineshop/index.aspx
>
> Finn

Hej alle

Det er ikke muligt at købe de kort mere på www.visitbritain.com grundet de
er begyndt at sælge dem på en anden måde.

Det er ikke muligt at købe 3 dags kort mere til deres underground, man kan
kun købe for en dag ad gangen eller for en uge.

Vi har lige været derovre og vi gav ca.190-200 kr. for 4 personer, for en
dag, de bliver så stemplet med datoen på og gælder så resten af dagen.
De kam købes på alle undergrundstationerne.
Man skal bare ikke købe dem i myldretiden for så er de lidt dyrere., mener
det var efter kl.0900 de var billigere.

Hilsen