Overnatning Harzen og Stuttgart
Fra : Ukendt

Dato : 21-02-06 01:27

Jeg søger billig overnatning for 2 personer i nærheden af Goslar samt
Stuttgart i Tyskland omkring Påske.
Jeg havde forestillet mig noget vandrerhjem, men med separat værelse til 2
personer. Jeg ved ikke om sådan noget findes i udlandet, men herhjemme har
jeg da prøvet det et par gange i Århus. Men så skal man vel have et
"vandrer-pas"?
Noget billigt motorvejs motel el.lign. har også interesse (eller hos
pivate).

Hvis I har kendskab til noget - eller links - så vil det glæde mig at høre
nærmere.

MVH Ole

Fra : Jesper

Dato : 21-02-06 10:18

"Ole S." <-> skrev i en meddelelse
> [...]
> pivate).
>
> Hvis I har kendskab til noget - eller links - så vil det glæde mig at høre

På tankstationerne på de tyske motorveje kan man få en bog med
overnatningsmuligheder.

Selv bruger jeg altid B&B gennem tyskland, det er enkelt og billig.

Fra : Kristian

Dato : 21-02-06 10:28

http://www.linksundrechts.com/
--
Kristian

Fra : Kåre Fiedler Christ~

Dato : 27-02-06 19:02

http://www.jugendherberge.de/html/jugendherbergen/individual_jh.jsp?IDJH=318

Her har vi overnattet et par gange. Vi boede på privat værelse med
bad og toilet. Dog var det en køjeseng, men det kan ordnes ved at
smide madrasserne på gulvet.

Hyggeligt værelse, flot udsigt, billigt og med god mad.

Og ja, du skal have et vandrehjemskort, det koster 70 kroner pr.
person om året.

Det ligger lige ved siden af en parkeringsplads med udflugter til
Brocken.

Mvh Trine