Biligste rejse forsikring ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-02-06 01:19

( jeg sender den lige igen den er ikke gået igenem på min server ? )
ja så tager jeg til Afrika igen - men jeg har glemt hvad den billigste
rejse forsikring er ? nogen der kan huske det ? dne skal bare dægge
hvis jeg bliver dårlig og skal have læge og ikke mere.
--
MvH
Bo M Mogensen

Well well well John Lennon ca 1970

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-06 16:07

Har flere gange gennem de senere år brugt GoSafe (www.gosafe.dk), som
har været billigere end Gouda, som igen er billigere end Europæiske.

Venligst
Peter

Fra : Jimmi Feldbak

Dato : 20-02-06 17:11

vi kan ikke finde det billigere end ved vores eget forsikringsselskab gennem
indboforsikringen,
og så gælder det et år af gangen....

mhv
Jimmi

Fra : Rune Larsen

Dato : 20-02-06 19:02

Jimmi Feldbak wrote:
> vi kan ikke finde det billigere end ved vores eget forsikringsselskab gennem
> indboforsikringen,
> og så gælder det et år af gangen....

....Og kun for rejser på op til 1 måned, ikke sandt?

Mvh Rune

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-02-06 04:39

On Mon, 20 Feb 2006 17:11:09 +0100, "Jimmi Feldbak" <feldbak@it.dk>
wrote:

>vi kan ikke finde det billigere end ved vores eget forsikringsselskab gennem
>indboforsikringen,
>og så gælder det et år af gangen....

jamen jeg har ikke som sådan en indbo forsikring - jeg har en
kontainer forsikringer heder det - dvs hvis huset falder sammen eller
brænder til grunden så for jeg max 75000 kr det står mig i ca 400 kr
om året ....og det er med en selv risiko på 1500 kr så ...

--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-02-06 04:39

On Mon, 20 Feb 2006 16:06:58 +0100, Peter Møller Christensen
<pmcNOSPAM@inet.uni2.dk> wrote:

>Har flere gange gennem de senere år brugt GoSafe (www.gosafe.dk), som
>har været billigere end Gouda, som igen er billigere end Europæiske.

ok dem vil jeg se på ...takker

Fra : Jacob Viberg Nielsen

Dato : 20-02-06 21:08

Mastercard platin har indbygget en fin rejseforsikring der dækker i hele
verden. Platin kortet koster ca. 1200 pr. år i gebyr og bestilles igennem
din bank

Hilsen Jacob