Argentina/Brasilien i maj/juni
Fra : Bonnie

Dato : 18-02-06 14:38

Hej NG

Jeg sidder og kigger lidt på CC Travels rejser til Sydamerika - er der nogen
der har erfaringer med deres rejser ?

Jeg har handlet med dem en gang før, men det var kun fly og velkomstpakke.

Hvad med Argentina/Brasillien på den årstid ?

Glæder mig til at høre fra jer

Bonnie

Fra : ;o\)-max-

Dato : 18-02-06 15:14

"Bonnie"
> [...]
>
> Jeg har handlet med dem en gang før, men det var kun fly og velkomstpakke.
>
> Hvad med Argentina/Brasillien på den årstid ?

Fly og velkomst pakke er en god ting - Argentina/Brasillien turen
fik dårlige anmeldelser af nogle familie medlemmer, men det er jo
smag og behag. Argentina på egen hånd kan jeg anbefale, det er let
at komme rundt med fly, bus og taxi, masser af hoteller og rimelige
priser. Pas på med at støde ind i Argentinske ferier, så kan det være
svært at finde plads - go' tur. -max-

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 20-02-06 11:49

> Hvad med Argentina/Brasillien på den årstid ?

Du skal passe lidt på med Argentina i Juni, da det godt kan være for
koldt...:(
vi var der i November / December, hvilket var et fantastisk tidspunkt!.
Omkring de 25 grader de fleste steder.. Skal du til Patagonien er det endnu
koldere i Juni/Juli.
Men vi tog nord og midt Argentina...

Faktisk vil jeg gå så langt til at sige at Argentina er et af mine favorit
lande.
Brasilien er også utrolig spændende, men sikkerheden kan slet ikke
sammenlignes, da
Argentina er ligeså sikker som DK (måske mere!)...

Priserne i Argentina er også utrolig lave på trods af et generelt meget
moderne samfund..

kik på http://honny.dk og se vores billeder derfra.

hilsen Jan

Fra : Bonnie

Dato : 21-02-06 10:42

Turen hedder:

5 dg Buenos Aires, 1 dg Colon, 1 dg Capiovi, 4 dg Iguazu,
6 dg Buzios Beach og 3 dg Rio de Janeiro

Så det er mest BA, Iguazu og resten er så Brasilien. Så det burde
vel ikke være helt vinter ?

Til Max - hvilket negativt har du hørt ? Det er altid rart at vide

Bonnie

Fra : ;o\)-max-

Dato : 21-02-06 14:34

"Bonnie"
[...]

Tror faktisk det var samme pakke som du beskriver - pigerne
fandt den bare ikke specielt interessant, men de er også meget
rejsevandte og stiller nok urimelige krav til en sådan pakke.
Jeg gjorde Argentina på egen hånd - og det var genialt, ville
dog ikke anbefale 4 dage i Iguazu, så spændende er der heller
ikke. Een overnatning i parken, se vandfaldet og videre. 5 dage
i Buenos Aires er også i overkanten, dejlig by meeen. Og 6dage
på stranden når man er så langt og der er så mange interesante
oplevelser, det er frås. Som sagt smag og behag. CC's hoteller
og service har jeg ikke noget at udsætte på, har altid levet op
til forventningerne. -max-

Fra : Coppi

Dato : 21-02-06 18:32

> dog ikke anbefale 4 dage i Iguazu, så spændende er der heller
> ikke. Een overnatning i parken, se vandfaldet og videre. 5 dage

Hej Max

Jeg er helt vildt uenig med dig, der er masser, at se ved Iquazu. Vi havde 3
nætter og måtte okse afsted for, at nå det hele og vi ville faktisk gerne
have set vandfaldene fra den Brasilianske side en gang til.

Vi så Itaipu dæmningen og var i Paraguay
Den Brasilianske side
Den Argentinske side (flotteste)
Var ude at flyve helikopter
Så fugleparken ved siden af hotellet
Og var til brasiliansk show om aftenen

Alle ting kan anbefales og især hotellet som cc tilbyder ligger bare helt
perfekt, så bo endelig der, næsten midt i junglen, med papegøjer udenfor
vinduet, tukaner

I må endelig ikke nøøjes med en overnatning.

Til gengæld var vi ikke så vilde med BA, tag hellere nogle flere dage i Rio,
som er en fantastisk flot by, den har nok også bedre vejr på den tid i vel
rejse, tror jeg

coppi

Fra : Coppi

Dato : 20-02-06 11:49

"Hej.

Vi har bestemt ikke dårlige erfaringer med cc-travels ar-bra tur..

En rigtig god tur, med masser af oplevelser og tingene fungerer bare, vi
blev hentet,bragt osv. lige efter bogen, det var faktisk en af de ting vi
var lidt nervøse for.

Hvis I tager af sted på egen hånd, så glem ikke Iquazu vandfaldene, det er
en helt ubeskrivelig oplevelse.

Med hensyn til vejret, så kig hos dmi eller hos cc-travel.

Det er måske lidt koldt i argentina, på den anden side var der hedebølge i
BA sidste år i januar, da vi var der. Der var ganske ulideligt, høj
luftfugtighed, jeg fik vabler under mine fødder( har aldrig prøvet det
før ).

coppi