Malaga den 17. marts
Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 17-02-06 16:35

Hej med jer, jeg har været så flink at hjælpe min far med at finde den
billigst mulige billet til Malaga omkring den 17. marts 2006.

Problemet er bare, jeg synes ikke jeg kan finde noget billigt. Det
billigste
jeg kan finde er kr. 1800,00 kan dette ikke gøres billigere.

Min far er fuldstændig ligeglad hvornår han flyver bare ikke før den 16.
marts.

Og så skal han bare være dernede i ca. 4 uger, et par dage fra eller til
gør
ingenting.

Kan i hjælpe mig dette ???

På forhånd tak ;)

Lars Kristian Jensen

Fra : michael

Dato : 17-02-06 17:02

Fra Madrid eller Barcelona?

/michael

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 17-02-06 17:59

lvfølgelig fra København til Malaga.

Fra : Flyrejsen.dk Feedbac~

Dato : 17-02-06 17:22

Hej Lars,

www.flyrejsen.dk har jeg fundet følgende priser fra København til Malaga:

16/3 til 6/4 - 1.255,- kroner t/r
17/3 til 7/4 - 1.829,- kroner t/r
18/3 til 8/4 - 1.499,- kroner t/r
16/3 til 4/4 - 1.255,- kroner t/r

Vær opmærksom på at afgange fra Danmark fredag og lørdag ofte har udsolgt af
de billige billetter lang tid før afrejse. Dog ingen regel uden undtagelse

På siden kan du sammenligne priser fra de forskellige rejsebureauer og se
hvor du køber billetten billigst.

Du kan selv prøve at søge på andre datoer også...

Flemming

Fra : Preben Nielsen

Dato : 17-02-06 22:26

"Flyrejsen.dk Feedback" <feedback@flyrejsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Lars,
>
> På www.flyrejsen.dk har jeg fundet følgende priser fra København til
> Malaga:

Ændrede rejsen til Kreta og fik billigste og dyreste pris for 1 billet i
maj 2006

Sterling Sterling CPH 10:15 CHQ 14:40
CHQ 12:50 CPH 15:20 kr. 2198 kr. 2198

MrJet.dk Finnair CPH 22:40 CHQ 12:35
CHQ 10:45 CPH 16:35 kr. 27502 kr. 27502

vh
Preben

Fra : Flyrejsen.dk Feedbac~

Dato : 17-02-06 22:52

....og din pointe med det er? Nu var det vel Malaga spørgsmålet fik på.

Hvis Finnair vælger at uploade så dyre priser i bookingsystemerne så står
det dem da frit for, men de sælger nok ikke mange af dem.

Som du selv skriver, så er det dyreste pris tilgængelig, hvilket jo ligesom
ikke er de billetter folk vælger at bestille.

Sterlings pris lyder da meget rimelig. Chania er jo ikke en typisk
rute-destination fra DK, hvorfor priserne også sjældent kommer helt i bund.

On 17/02/06 22:25, in article
43f63f3c$0$38663$edfadb0f@dread12.news.tele.dk, "Preben Nielsen"

Fra : bj

Dato : 17-02-06 20:48

"Lars Kristian Jensen" <lars@wefl-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> På forhånd tak ;)
>
> Lars Kristian Jensen

> Den har indtil videre sparet mig for at få 4360 spam-mails.

måske du skulle se hvad sterling tilbyder.

..bj

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 17-02-06 21:01

gget lidt på flyrejsen.dk som henviser mig til flyprice.dk og
når jeg så vil betale derindefra, så er billetterne udsolgt. Er der andre
der kender nogle gode smutveje ???

På forhånd mange tak.

Lars Kristian Jensen

Fra : MikeMike

Dato : 17-02-06 21:35

Easyjet.com flyver cph -> Berlin -> malaga
Hvis du kan faa det til at passe med tiderne saa er det sikkert den
billigste loesning...

Michael

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 18-02-06 00:47

> Easyjet.com flyver cph -> Berlin -> malaga
> Hvis du kan faa det til at passe med tiderne saa er det sikkert den
> billigste loesning...

Eller med det spanske flyselskab Iberia. De flyver København -> Madrid. Her
kan du skifte til et flyver til Malaga. Det skulle være billigt, men det
koster en par timers ventetid...

Mvh

Emil

Fra : Flyrejsen.dk Feedbac~

Dato : 17-02-06 23:02

Desværre kan det i få tilfælde ske, at rejsebureauerne viser nogle priser
der er udsolgt når de ikke helt har styr på deres bookingsystemer. Vi har
desværre ikke indflydelse på dette. Vi laver alle vores søgninger i
real-time direkte hos rejsebureauet og bruger de priser som de oplyser er
tilgængelige i deres søgning. Det er ikke noget vi normalt oplever problemer
med.

Er der lignende priser hos nogle af de andre rejsebureauer, så kan du prøve
om de har billetterne tilgængelige. Ellers må det nok betragtes som værende
en fejl hos Flyprice.

Der er nogle få rejsebureauer, der henter priser en gang i døgnet i stedet
for at lave forespørgslen i real-time. Det gør de for at spare penge, da de
betaler per søgning til bookingsystemerne. Heldigvis er det efterhånden de
fleste der har aktuelle priser, da de også har fundet ud af, at kunderne
bliver irriterede over dette.

Jeg har tidligere skrevet med Kent herinde omkring antallet af resultater vi
viser for den pågældende søgning. Vi har delvist taget kritikken til os og
har udvidet antallet af resultater der vises hos Sterling, MrJet, Seat24 og
Supersaver - som er de sider kunderne oftest bestiller på. Det betyder at vi
nu ikke blot viser de billigste priser, men de 3 billigste (hos Sterling
alle priser). Det giver flere valgmuligheder, hvis man er afhængig af
rejsetidspunktet eller ruten.

Prøv evt. at skrive til Flyprice og brok dig over at de viser priser der
ikke findes. Det er den eneste måde de kan få øjnene op for at det ikke er
holdbart.

Håber du finder en anden billet til fornuftig pris...

On 17/02/06 21:00, in article %WpJf.13999$uT3.2952@fe81.usenetserver.com,

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 18-02-06 10:05

ddybende svar, jeg bookede min fars rejse via flyrejsen, fordi
jeg godt kan lide den måde den søger på.

Mange tak for hjælpen allesammen.

Med venlig hilsen