Downloade en hel URL-adresse ?
Fra : cm

Dato : 03-01-01 04:06

Hvad hedder det Software der kan bruges til at Downloade en hel
URL-adresse i et hug ?

carl

Fra : Niels Andersen

Dato : 03-01-01 09:17

"cm" <carl@holte.dk> wrote in message
> Hvad hedder det Software der kan bruges til at Downloade en hel
> URL-adresse i et hug ?

Øhh... "Downloade en URL-adresse"???

Her er en URL: http://jubii.dk/
Hvis den kommer frem på din skærm har du downloadet den...

Mvh.

Niels Andersen

Fra : N/A

Dato : 03-01-01 10:27

Fra : Ghashûl

Dato : 03-01-01 10:27

Prøv at hente www.microsoft.com med det ;)

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629 Email: stefan@bruhn.to

Fra : SoulMate

Dato : 03-01-01 13:05

> Prøv at hente www.microsoft.com med det ;)

go tur siger jeg bare ;)

--
SoulMate
http://adsl.ahv.cx

PS: nogen har et problem med deres nyhedsgruppelæserprogram - SV:
stinker!

Fra : cm

Dato : 04-01-01 00:09

Tak !

Fra : sh

Dato : 03-01-01 12:43

> Hvad hedder det Software der kan bruges til at Downloade en hel
> URL-adresse i et hug ?

"wget" er en meget god mulighed, hvis du har lidt styr på linux

/sh

Fra : Dennis Skærup Højlun~

Dato : 03-01-01 13:30

sh wrote:

>"wget" er en meget god mulighed, hvis du har lidt styr på linux

Fåes også til wintendo:
http://www.interlog.com/~tcharron/wgetwin.html

--
Dennis Skærup Højlund Andersen (http://dennisandersen.dk)

Har du besøgt FDF Hobro for nyligt? http://fdfhobro.net

Fra : Peter Brodersen

Dato : 04-01-01 00:26

On Wed, 03 Jan 2001 12:30:02 GMT, Dennis Skærup Højlund Andersen
<usenet@euph.dk> wrote:

>Fåes også til wintendo:
>http://www.interlog.com/~tcharron/wgetwin.html

.... og fungerer i øvrigt helt fint. Enhver fil over 10 MB, jeg skal
hente med en Windows-maskine, bliver hentet med wget. Så er det ikke
så vigtigt om en browser crasher i mellemtiden.

--
- Pede
Professionel nørd